Zoover
Hotel Express By Holiday Inn Barcelona City 22@

Hotel Express By Holiday Inn Barcelona City [email protected]

8,2

Goede uitvalsbasis om Barcelona te ontdekken

Jeroen
14-5-2016

De vierpersoons familiekamer is niks meer dan een tweepersoons kamer met bedbank, iets wat de voor Barcelona relatief lage kamerprijs wel wat meer in perspectief brengt. Hoewel schoon, was de kamer enigszins gedateerd.

Hotel is een goede uitvalsbasis om Barcelona te ontdekken, 5 minuten lopen naar metro halte. 's avonds is er restaurant keuze genoeg in de buurt, vooral aan de Ramblas de Poblenou.

Ontbijt zat in de prijs inbegrepen en is redelijk van kwaliteit en keuze. Wel aan te raden om vroeg te gaan om lange wachtrij en geen zitplaats te voorkomen.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam

Heel goed hotel, prijs, kwaliteit.

Myriam janssens
30-8-2015

Goed ontbijt voor zijn prijs. Kaas, salami, broodjes, croissants. Conserven en vers fruit. Yoghurt en ontbijtgranen. Nette kamers en echt goedkoop voor een familie. Voor foto's zie hun site.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Perfect

Issis
13-10-2012

Dit hotel is echt Fantastisch! Alles is netjes en het ontbijt smaakt goed!

Perfect! Perfect! Perfect

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Goed!

Niels
23-7-2012

Goed ontbijt parkeer garage aanwezig en een goede service

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

Uitstekende prijs kwaliteitverhouding

Hans van der Vliet
28-2-2011

We konden samen met onze 2 kinderen op 1 kamer wat aanzienlijke kosten bespaart. Het hotel ligt op loopafstand van de metro die je in een paar minuten in het centrum brengt. Een prima locatie dus. OOk vlakbij het strand en de "Mini Ramblas in Port Nou. Het personeel is zeer vriendelijk, kundig en behulpzaam. Het ontbijt is redelijk basic, maar er het is vers en in overvloed. Kamers zijn schoon en fris en de badkamer is prima.

Wie een weekje met het gezin een goede uitvalsbasis zoekt vindt die in dit hotel. Volgend jaar weer;-D

goede prijs kwaliteit maar familiekamer te klein

fam Jade
30-9-2010

een familiekamer is denk ik een gewone kamer waar dan een bedbank is bijgepropt. dan wordt het wel erg krap allemaal en, zoals eerder gemeld, je kan dan alleen nog maar op je bed zitten.

ligging prima!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2010

goed, eenvoudig hotel

Joyce
7-1-2010

Net hotel met bijzonder vriendelijk personeel.

Ruime kamer, maar met meer dan 2 personen ontbreekt elke zitplaats. Dat is lastig als je er net als wij een week bent.

Het ontbijt is erg eenvoudig en niet heel erg lekker allemaal. Zelfs het kerstontbijt bood niets extra.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2010

goed stadshotel

kikken
15-11-2009

kort bij metro llacuna,kamer was prima,alleen ontbijt was minimaal.

Gereisd Met oudere kinderen in november 2009

Goed Hotel

Rody
21-7-2009

Netjes,schoon,zeer vriendelijk personeel zelfs nederlands sprekend. 3 min lopen naar metro 10 min lopen naar mooi strant. 200 m van rambla Poblenou met restaurants en bars. hotel ligt in een erg rustige oude wijk waar veel nieuwbouw komt heb je geen last van.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009
2008

optimale prijs-kwaliteit verhouding

Otto
30-12-2008

Als je op zoek bent naar een slaapplaats voor een aantal dagen Barcelona, dan is dit een goede optie. Het hotel is nieuw, netjes, vriendelijk en compleet. Daarnaast ligt het vlakbij een metrostation en daarmee is de hele stad prima bereikbaar. Vlakbij is ook een supermarktje en een straat met wat restaurantjes, etcetera. Enige nadeel is dat een deel van de omgeving nog "in opbouw" is, maar ik heb niets geks gezien of meegemaakt.

Als ik weer naar Barca ga, kies ik zonder twijfel weer voor dit hotel.