Zoover

Echt echt fantastisch!!!

Irene
1-10-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn al paar keer op wintersport geweest, maar dit was echt prachtig. Inrichting is luxe! We waren met zessen, in 3 kamers appartement! Lekker ruimte.

We hebben nog nooit zo leuke wintersport vakantie gehad. Ligging is ook perfect, het ligt aan skipiste en je kunt ook gewoon terug skiën naar "achtertuin" van Montsoleil.

We mogen gratis gebruik van zwembad en sauna maken, ook kregen we gratis badjassen en pantoffels (uiteraard blijven dit in eigendom van Montsoleil!).

Als je even naar kroeg of centrum wil, doe je ongeveer 5-10 minuten over (lopen). Verder stopt er bus voor Montsoleil!

Mooi met alles aanwezig

Joyce
6-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super dat je tot bijna in het hotel kan skieen.

Alles aanwezig om een zeer aangename vakantie te hebben.

Gereisd Met vrienden in februari 2010

prachtlocatie

De Lille
18-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Flaine montsoleil is een echte toplocatie. De appartementen zijn stijlvol, modern en uitermate proper. In het hotel zijn sauna, hammam, zwembad en whirlpool ter beschikking. Vriendelijk personeel.

Gereisd Met vrienden in januari 2010

prima prijs/kwaliteits verhouding

R. Willemse
31-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gisteren terug gekomen van een erg leuke week wintersport.

Vanaf het hotel kun je zo de piste op, alleen met een snowboard moet je een klein stukje lopen, het pad achter het hotel is niet stijl genoeg.

Terug komen bij het hotel is een stukje lastiger maar goed te doen.

Ons appartement (4 pers.) was prima, ruime badkamer, nette keuken, alleen

een magnetron ontbreekt. Deze kan je huren bij de receptie.

Het bubbelbad, buitenbad, sauna en stoombad zijn erg fijn na een dag skieen/boarden, je kan je lekker in je appartement omkleden en in je badjas (zit bij de kamer)naar het zwembad toe.

Kortom erg fijn appartement comlex.

Mooie en verzorgde uitzondering

Holzde
22-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Terrasses d'Eos, Flaine Montsoleil is een positieve uitzondering in een verder vreselijk Flaine. Het complex is zeer verzorgd, ziet er 'gezellig' uit en ligt redelijk t.o.v. piste (wel een stukje prikken en met name terug is wat onhandig). Kamers waren perfect. Ruim, netjes, van alle gemakken voorzien (Zwembad, sauna). Parkeren is duur. De parkeeplaatsen aan de overkant hadden ze zeer professioneel afgesloten. Het skigebied is perfect. Voor ons gevorderde skiërs, waren er genoeg uitdagingen, maar ook voor beginners zijn er (met name richting Morillon en Samoens) voldoende mogelijkheden. Flaine als dorp is verschikkelijk. Platgooien en opnieuw proberen. Maar voor een week skiën in Flaine is Terrasses d'Eos een uitstekende keuze.

Prachtig complex !

Jolanda
16-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Net terug van een weekje les Terrasses d'Eos.

Wat een mooi appartementencomplex !

Wij waren met z'n 2en in een 4-persoonsappartment. Prachtig interieur, mooie badkamer incl bad, apart toilet, ontzettend mooie en perfect ingerichte keuken, niets ontbrak. We hebben genoten van de broodrooster en de waterkoker. Ontzettend veel pannen etc.

1 x per week nieuwe handdoeken en lichte schoonmaak.

Ontvangst bij aankomst was koel, weinig informatie over complex en mogelijkheden, moesten we zelf uitzoeken. Receptionistes waren soms beleefd vriendelijk, soms alleen beleefd.

Vanaf achterkant van hotel via skipad naar de 1e stoeltjeslift, perfect geregeld !

Kampvuur met glühwein was leuk. De lounge waar ook wel es een activiteit plaatsvindt mag wel een metamorfose gebruiken, heel zakelijk.

Tip voor het complex ; maak een bar zodat je bij thuiskomst een borreltje kan pakken of 's avonds na t eten. Auto in parkeergarage kost 15 euro per dag, dus maar aan de overkant v d straat geparkeerd.

Een fantastisch appartement

Gerrit
10-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Met 4 pers. in een 6 persoonsappartement (wel nodig), maar waar vindt je in zo'n appartement 2 badkamers en 2 toiletten. De badkamer was voorzien van shampoo/zeep en zelfs badjassen/slippers. Handdoeken in overvloed. Iedere dag was er iets te doen. Bv. gratis vin chaud (Gluhwein) en gratis pannekoeken bij het kampvuur. Broodjes te bestellen bij de receptie. s-Ávonds gratis pendeldienst naar het dorp of v.v.. Even bellen en de taxi haalt je op. Pistes zijn geweldig. Het dorp zelf bestaat alleen maar uit betonblokken. Bij de "bekende" bar: "flying dutchman" werken alleen maar gedemotiveerde/luie mensen. Hierdoor duurt het tijden voordat je het bestelde drankje hebt. Op het terras is de gezelligheid ver te zoeken met o.a. muziek die op volume 1 staat. Wanneer je je zelf goed kunt vermaken in je eigen appartement en niet afhankelijk wilt zijn van dorp/kroegen is dit zeker een aanrader.

Super Appartement

Mirjam
20-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een super appartement met alles erop en eraan. De keuken is super uitgebreid en je krijgt een welkomstpakket met vaatwastabletten, afwas en schoonmaakmiddel, voor de eerste dagen koffie, thee, suikerzakjes enz. De badkamer is heerlijk met bad en douche met 6 verschillende stralen. Sauna, turksstoombad, zwembad ook heerlijk alleen was tijdens onze week de sauna de laatste 3 dgn buiten werking. Ski-in en Ski-out is ook perfect. Wat wel goed is om te weten is dat het voor de minder gevorderde skiër misschien een wat lastige piste is (pittige blauwe stukken) die genomen moet worden voor je bij de groene piste achter het app. komt. Heel veel plezier.

toppertje

sebastiaan
6-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

wat een topper. Dit complex is zojuist (jan 09) 4 weken geopend. alles dus nog nieuw. Echt een grote kamer met 2 badkamers( voor 4 personen) zeer goed ingerichte keuken.. prachtig uitzicht( dit is niet in alle kamers zo) vele goede voorzieningen zoals zwembad, sauna, jacuzzi, stoom sauna(hamman) en een broodjes service. Gelegen aan een speciaal voor dit complex gerealiseerde piste.Verder heeft elke kamer een eigen ski lokker enwordt er veel georganiseerd zoals crepes bakken, kampvuur etc. Wij hebben echt in al onze vakantie jaren nog nooit zo'n mooi huis getroffen. Dit in combinatie met een mooi ski gebied maakt het tot een top bestemming!

Een prachtig appartement!

Sebastiaan
6-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Afgelopen kerst vakantie op vakantie geweest in dit appartementen / hotel complex. Wat een topper! het inchecken verliep een beetje lastig, maar dit komt omdat het net geopend is.. verder is het echt helemaal top! de kamers zijn schitterend, en ook het uitzicht was super( dit telt niet voor alle kamers) wij hadden 2 badkamers voor 4 personen. Verder een leuk zwembad met sauna, en jacuzzi erbij in gesloten. Echt een top bestemming voor ieder die naar Flaine op vakantie wil!