Zoover
Appartement Pierre & Vacances Les Terrasses d'Eos

Appartement Pierre & Vacances Les Terrasses d'Eos

Appartement

• Ligging t.o.v. pistes9,8

Een fijne accomodatie direct aan de piste. Aan de

Carla
2-4-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Aan de rand van ski dorp Flaine. Accomodatie ligt gunstig direct aan de ski piste. Ski in en out.

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Zeer compleet

Jacco
20-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Luxe en zeer compleet complex. Deze appartementen zijn een stuk fraaier dan het betondorp verderop in Flaine. Wij hadden voor 50 euro extra een kamer met balkon aan de voorkant waardoor we elke dag na het skiën nog heerlijk een uurtje met een kaasje en een wijntje in de zon konden zitten met fraai uitzicht bovendien.

+ rijk uitgeruste kamers

+ zwembad met bubbelbad en (kleine) sauna

+ zeer vriendelijk personeel

+ 'luxe' uitstraling, zeker gezien de prijs

- weinig openbare parkeergelegenheid in Flaine en de parkeergarage van het complex is erg duur

- sauna en bubbelbad zijn erg klein in verhouding tot het aantal gasten

Wij hebben al met al geen seconde spijt gehad van onze keuze voor Les Terrasses d'Eos!

Heerlijk appartementencomplex met uitzicht!

G.
5-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Na een autorit van ruim 14 uur (waarvan de laatste 30 minuten bergop) kwamen we aan bij het Resort. We konden hier de auto in de parkeergarage parkeren en vanuit de parkeergarage eenvoudig ons appartement bereiken. Toen we aankwamen stonden alle baby-artikelen al klaar (bed, aankleedkussen, buggy, babybad en kinderstoel). Het ruime appartement (6-persoons) had 2 slaapkamers, 2 badkamers en een ruim balkon met uitzicht over de bergen. In het resort was er een (klein) binnenzwembad en een ruim buitenzwembad. Ook was er de mogelijkheid om lekker uit eten te gaan in het restaurant beneden.

Het klopt dat Flaine in de zomer minder druk is, Het dorp "Les Carroz" (15 min.) is een echte aanrader (markt op dinsdag).

Prachtig uitzicht en direct op de pistes

Maarten
4-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi appartementencomplex, redelijk nieuw. Vanuit de kamers op de zuidkant prachtig uitzicht over het skigebied van Flaine. Mooie wellness met buitenzwembad vanwaar je ook weer prachtig over het gebied heen kan kijken! skilockers aanwezig vanwaar je zo de piste op kan. Er is een speciale verbindingspiste gemaakt voor het complex dus je kan ook weer terug over de piste naar je appartement. Nadeel: ver van het centrum verwijderd dus boodschappen of met de bus of tegen een stijle helling terug lopen. Het complex heeft wel shuttle busjes die gratis zijn en de bus stopt voor de deur.

'Onfrans' zo mooi!

Willeke
12-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Na jaren in een ander skigebied redelijk eenvoudig gebivakkeerd te hebben kozen we dit jaar (ook ivm onze baby) voor een comfortabelere accommodatie.

Alle foto's beloofden heel wat luxe en gelukkig werd dat ook zeker ruimschoots waargemaakt!

De appartementen zijn luxe ingericht, modern en heel erg schoon. Ook geluidsdicht want onze buren hadden geen last van onze baby.

Vanuit het complex ski je via een groene route zo naar een skiliftje toe van waaruit je naar de grote pistes kunt gaan. Ideaal dus, geen gesleep met ski's.

Na het skiën kun je heerlijk bijkomen in het warme bubbelbad of lekker in de buitenlucht baantjes trekken na in de sauna geweest te zijn. (ook allemaal in het complex). Badjassen en slofjes liggen voor je klaar op de kamer, dus hoef je niet mee te nemen.

Het dorp zelf is wel een stukje lopen, maar er is ontbijtservice. Je kunt de dag ervoor brood bestellen voor in je appartement of deelnemen aan het buffet.

Wij zullen volgend jaar hier graag weer naartoe komen.

ruim appartement voor prima prijs

Loes
10-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij zijn in de eerste week februari 2012 hier geweest. We zaten met 3 personen in een 6-p appartement (met 2 slaapkamers). Het appartement is zeer ruim. Keuken goed. Bedden heerlijk (breed en lang voor Franse begrippen). Halverwege was er nog een handdoekwissel.

De sauna valt erg tegen. Dit is een klein hokje die in het zwembadgedeelte is geplaatst. Hierdoor loopt iedereen in-en-uit. En er kunnen 6 (met proppen 8) mensen in, wat dus vaak propvol zit en niet meer ontspannen is. Temperatuur is ook niet erg hoog (er gaan natuurlijk constant mensen in en uit). Hetzelfde geldt voor het stoombad (6 p, waarvan je aan de buitenkant niet kan zien dat hij vol zit). Het buitenzwembad is wel heerlijk.

Ten opzichte van de piste is het niet helemaal ideaal. Het ligt wel meteen aan de piste, maar als snowboarder moet je een heuveltje oplopen. Op de terugreis moet je altijd langs de drukke piste 'tourmaline' om het laatste gedeelte nog de lift 'bissac' omhoog te nemen.

Verder: gastvriendelijk

Geweldig verzorgde accommodatie

jerney
27-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijke vakantie gehad met 3 vrienden. Wat een geweldig app! Wij konden geen enkel minpunt bedenken. Mooi app. met alle gemakken; opgemaakte bedden, 1 x wisseling van handdoeken, badjassen met slippers, starterskit met o.a. peper, zout, theedoek, wc papier. Super gemakkelijke slaapbank! Genoeg aanbod aan groene/blauwe/rode pistes. 1 nadeel vond ik wel de soms wat vlakke stukken op alle kleuren pistes, vooral als boarder moet je dan stukjes lopen. App. ligt aan een blauw/groene piste, je board zo de skilockers in en anders ga je terug met de skibus die om het kwartier rijd. Na het boarden heerlijk iedere avond gebubbeld, sauna, stoombad. Er rijden na 7 uur taxi's die je kunt bellen, gratis. In het dorp is er verder weinig vertier, een paar leuke eettentjes, leuk om bij Flying Dutchman na het boarden een drankje in de zon te doen. Van apres ski is in deze periode weinig te beleven. Dus als je een goede (verzorgde) wintersport wil zonder al te veel apres ski zit je goed!

"bijna perfect"

Peter van Bavel
16-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtig appartement, voor franse begrippen ruim. Uitzicht aan voorzijde schitterend op dorp en pistes. Medewerkers en rectepie zeer behulpzaam maar wij troffen een dame die slecht Engels sprak. Flaine zelf weinig te beleven totaal geen après-ski. Goed geprepareerde pistes vanaf appartement te bereiken of met gratis skibus en 's avonds met shuttle-bus van d'Eos. Skigebied is voor zowel beginners als gevorderden perfect en zeer uitgebreid. Komen hier zeker nog een keer terug.

wij komen terug!!

hakanofsky
8-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

boven verwachting goed bevallen. De positieve recensies zijn overtroffen. Het voelde als een hotel door alle extra gratis voorzieningen zoals brood service of shuttle naar het dorp als je geen 500m wilt lopen. Ook skigebied is leuk, gevarieerd met volop off piste mogelijkheden.

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Super! Goede service

Menno
7-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Super accomodatie. Via ESF online ski-les gereserveerd en bij aankomst was ESF in de hal om alles te regelen. De kinderen werden elke keer achter de accomodatie opgehaald om met ski verder te gaan, super!

Complex heeft een buitenzwembad, die had van ons iets warmer gekunt. Binnenbad is een groot bubbelbad en er is een sauna en stoombad.

Indien men een app. heeft gehuurd met Nespresso koffie machine, LET OP! De capsules die wij in Nederland hebben van Nespresso passen hier niet in.

Men moet dus bij de receptie capsules halen.