Zoover
Appartement Pierre & Vacances Les Terrasses d'Eos

Appartement Pierre & Vacances Les Terrasses d'Eos

Appartement

• Ligging t.o.v. pistes9,8

Een fijne accomodatie direct aan de piste. Aan de

Carla
2-4-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Aan de rand van ski dorp Flaine. Accomodatie ligt gunstig direct aan de ski piste. Ski in en out.

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Zeer compleet

Jacco
20-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Luxe en zeer compleet complex. Deze appartementen zijn een stuk fraaier dan het betondorp verderop in Flaine. Wij hadden voor 50 euro extra een kamer met balkon aan de voorkant waardoor we elke dag na het skiën nog heerlijk een uurtje met een kaasje en een wijntje in de zon konden zitten met fraai uitzicht bovendien.

+ rijk uitgeruste kamers

+ zwembad met bubbelbad en (kleine) sauna

+ zeer vriendelijk personeel

+ 'luxe' uitstraling, zeker gezien de prijs

- weinig openbare parkeergelegenheid in Flaine en de parkeergarage van het complex is erg duur

- sauna en bubbelbad zijn erg klein in verhouding tot het aantal gasten

Wij hebben al met al geen seconde spijt gehad van onze keuze voor Les Terrasses d'Eos!

Prachtig uitzicht en direct op de pistes

Maarten
4-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi appartementencomplex, redelijk nieuw. Vanuit de kamers op de zuidkant prachtig uitzicht over het skigebied van Flaine. Mooie wellness met buitenzwembad vanwaar je ook weer prachtig over het gebied heen kan kijken! skilockers aanwezig vanwaar je zo de piste op kan. Er is een speciale verbindingspiste gemaakt voor het complex dus je kan ook weer terug over de piste naar je appartement. Nadeel: ver van het centrum verwijderd dus boodschappen of met de bus of tegen een stijle helling terug lopen. Het complex heeft wel shuttle busjes die gratis zijn en de bus stopt voor de deur.

Mooie appartementen, in de zomer weinig te doen

mbrouwer_nl
9-9-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Keurig gebouw met zeer vriendelijk personeel die altijd voor je klaar staan. Het is een combinatie van appartementen en hotelkamers. Prachtig en nieuw ingericht appartement, wij zaten op de bovenste verdieping. Heerlijk bed, in een wat kleine slaapkamer. Keuken met oven en vaatwasser voldoet prima en ziet er ook keurig uit. Sfeervolle grote woonkamer met balkon. Keurige badkamer met bad, halverwege de week werden alle handdoeken vervangen. Jammer wel dat we net in de laatste week daar waren, waardoor de skilift al dicht ging zodat we die niet meer konden gebruiken om hoog in de bergen te wandelen. Daarvoor moesten we dan naar het volgende dorp, Les Carroz. Flaine zelf is in deze periode een soort spookdorp met vrijwel leegstaande betonnen hotels. Wel waren twee kleine supermarktjes open.

Net niet

Edwin
27-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zijn hier voor de 2e keer geweest, niet slecht maar dit kan zoveel beter. In appartement begon de boel langzaam te verpauperen. Kapotte keukenkastjes, vlekken op bank en tapijt. Overal beschadigingen. En het blijven kleine appartemente, 40 m2 is gewoon klein. In het verleden huurde we altijd van privepersonen, kost wat meer moeite maar dan krijg meer waar de voor je geld.

ruim appartement voor prima prijs

Loes
10-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij zijn in de eerste week februari 2012 hier geweest. We zaten met 3 personen in een 6-p appartement (met 2 slaapkamers). Het appartement is zeer ruim. Keuken goed. Bedden heerlijk (breed en lang voor Franse begrippen). Halverwege was er nog een handdoekwissel.

De sauna valt erg tegen. Dit is een klein hokje die in het zwembadgedeelte is geplaatst. Hierdoor loopt iedereen in-en-uit. En er kunnen 6 (met proppen 8) mensen in, wat dus vaak propvol zit en niet meer ontspannen is. Temperatuur is ook niet erg hoog (er gaan natuurlijk constant mensen in en uit). Hetzelfde geldt voor het stoombad (6 p, waarvan je aan de buitenkant niet kan zien dat hij vol zit). Het buitenzwembad is wel heerlijk.

Ten opzichte van de piste is het niet helemaal ideaal. Het ligt wel meteen aan de piste, maar als snowboarder moet je een heuveltje oplopen. Op de terugreis moet je altijd langs de drukke piste 'tourmaline' om het laatste gedeelte nog de lift 'bissac' omhoog te nemen.

Verder: gastvriendelijk

Geweldig verzorgde accommodatie

jerney
27-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijke vakantie gehad met 3 vrienden. Wat een geweldig app! Wij konden geen enkel minpunt bedenken. Mooi app. met alle gemakken; opgemaakte bedden, 1 x wisseling van handdoeken, badjassen met slippers, starterskit met o.a. peper, zout, theedoek, wc papier. Super gemakkelijke slaapbank! Genoeg aanbod aan groene/blauwe/rode pistes. 1 nadeel vond ik wel de soms wat vlakke stukken op alle kleuren pistes, vooral als boarder moet je dan stukjes lopen. App. ligt aan een blauw/groene piste, je board zo de skilockers in en anders ga je terug met de skibus die om het kwartier rijd. Na het boarden heerlijk iedere avond gebubbeld, sauna, stoombad. Er rijden na 7 uur taxi's die je kunt bellen, gratis. In het dorp is er verder weinig vertier, een paar leuke eettentjes, leuk om bij Flying Dutchman na het boarden een drankje in de zon te doen. Van apres ski is in deze periode weinig te beleven. Dus als je een goede (verzorgde) wintersport wil zonder al te veel apres ski zit je goed!

"bijna perfect"

Peter van Bavel
16-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtig appartement, voor franse begrippen ruim. Uitzicht aan voorzijde schitterend op dorp en pistes. Medewerkers en rectepie zeer behulpzaam maar wij troffen een dame die slecht Engels sprak. Flaine zelf weinig te beleven totaal geen après-ski. Goed geprepareerde pistes vanaf appartement te bereiken of met gratis skibus en 's avonds met shuttle-bus van d'Eos. Skigebied is voor zowel beginners als gevorderden perfect en zeer uitgebreid. Komen hier zeker nog een keer terug.

wij komen terug!!

hakanofsky
8-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

boven verwachting goed bevallen. De positieve recensies zijn overtroffen. Het voelde als een hotel door alle extra gratis voorzieningen zoals brood service of shuttle naar het dorp als je geen 500m wilt lopen. Ook skigebied is leuk, gevarieerd met volop off piste mogelijkheden.

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Geweldig complex aan de piste

T.
13-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geweldig appartementencomplex aan de piste. Via de derde verdieping aan de achterzijde van het complex kan men direct de piste op. Evt. kan ook de (gratis) bus gepakt worden om met een paar minuten bij de liften te staan. Vice versa is ook mogelijk, dus via de piste of bus terug naar het complex. Appartement en complex zijn voorzien van alle gemakken. Ruim appartement, schoon, knappe bedden. Broodjesservice via de receptie, sauna, zwembad, fitness, verzorgde skilockers (geen muffe ruimte en zelfs aan een prettige geur is gedacht). Boodschappen doen is mogelijk bij Spar in Flaine Foret. Een goedkopere oplossing is een van de twee liftjes nemen naar Flaine Forum om boodschappen te doen bij Sherpa. Al met al een heerlijke vakantie gehad en zeker een aanrader.