Zoover
Appartement Pierre & Vacances Les Terrasses d'Eos

Appartement Pierre & Vacances Les Terrasses d'Eos

Appartement

• Ligging t.o.v. pistes9,9

Een fijne accomodatie direct aan de piste. Aan de

Carla
2-4-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Aan de rand van ski dorp Flaine. Accomodatie ligt gunstig direct aan de ski piste. Ski in en out.

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Zeer compleet

Jacco
20-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Luxe en zeer compleet complex. Deze appartementen zijn een stuk fraaier dan het betondorp verderop in Flaine. Wij hadden voor 50 euro extra een kamer met balkon aan de voorkant waardoor we elke dag na het skiën nog heerlijk een uurtje met een kaasje en een wijntje in de zon konden zitten met fraai uitzicht bovendien.

+ rijk uitgeruste kamers

+ zwembad met bubbelbad en (kleine) sauna

+ zeer vriendelijk personeel

+ 'luxe' uitstraling, zeker gezien de prijs

- weinig openbare parkeergelegenheid in Flaine en de parkeergarage van het complex is erg duur

- sauna en bubbelbad zijn erg klein in verhouding tot het aantal gasten

Wij hebben al met al geen seconde spijt gehad van onze keuze voor Les Terrasses d'Eos!

Prachtig uitzicht en direct op de pistes

Maarten
4-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi appartementencomplex, redelijk nieuw. Vanuit de kamers op de zuidkant prachtig uitzicht over het skigebied van Flaine. Mooie wellness met buitenzwembad vanwaar je ook weer prachtig over het gebied heen kan kijken! skilockers aanwezig vanwaar je zo de piste op kan. Er is een speciale verbindingspiste gemaakt voor het complex dus je kan ook weer terug over de piste naar je appartement. Nadeel: ver van het centrum verwijderd dus boodschappen of met de bus of tegen een stijle helling terug lopen. Het complex heeft wel shuttle busjes die gratis zijn en de bus stopt voor de deur.

ruim appartement voor prima prijs

Loes
10-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij zijn in de eerste week februari 2012 hier geweest. We zaten met 3 personen in een 6-p appartement (met 2 slaapkamers). Het appartement is zeer ruim. Keuken goed. Bedden heerlijk (breed en lang voor Franse begrippen). Halverwege was er nog een handdoekwissel.

De sauna valt erg tegen. Dit is een klein hokje die in het zwembadgedeelte is geplaatst. Hierdoor loopt iedereen in-en-uit. En er kunnen 6 (met proppen 8) mensen in, wat dus vaak propvol zit en niet meer ontspannen is. Temperatuur is ook niet erg hoog (er gaan natuurlijk constant mensen in en uit). Hetzelfde geldt voor het stoombad (6 p, waarvan je aan de buitenkant niet kan zien dat hij vol zit). Het buitenzwembad is wel heerlijk.

Ten opzichte van de piste is het niet helemaal ideaal. Het ligt wel meteen aan de piste, maar als snowboarder moet je een heuveltje oplopen. Op de terugreis moet je altijd langs de drukke piste 'tourmaline' om het laatste gedeelte nog de lift 'bissac' omhoog te nemen.

Verder: gastvriendelijk

Geweldig verzorgde accommodatie

jerney
27-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijke vakantie gehad met 3 vrienden. Wat een geweldig app! Wij konden geen enkel minpunt bedenken. Mooi app. met alle gemakken; opgemaakte bedden, 1 x wisseling van handdoeken, badjassen met slippers, starterskit met o.a. peper, zout, theedoek, wc papier. Super gemakkelijke slaapbank! Genoeg aanbod aan groene/blauwe/rode pistes. 1 nadeel vond ik wel de soms wat vlakke stukken op alle kleuren pistes, vooral als boarder moet je dan stukjes lopen. App. ligt aan een blauw/groene piste, je board zo de skilockers in en anders ga je terug met de skibus die om het kwartier rijd. Na het boarden heerlijk iedere avond gebubbeld, sauna, stoombad. Er rijden na 7 uur taxi's die je kunt bellen, gratis. In het dorp is er verder weinig vertier, een paar leuke eettentjes, leuk om bij Flying Dutchman na het boarden een drankje in de zon te doen. Van apres ski is in deze periode weinig te beleven. Dus als je een goede (verzorgde) wintersport wil zonder al te veel apres ski zit je goed!

"bijna perfect"

Peter van Bavel
16-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtig appartement, voor franse begrippen ruim. Uitzicht aan voorzijde schitterend op dorp en pistes. Medewerkers en rectepie zeer behulpzaam maar wij troffen een dame die slecht Engels sprak. Flaine zelf weinig te beleven totaal geen après-ski. Goed geprepareerde pistes vanaf appartement te bereiken of met gratis skibus en 's avonds met shuttle-bus van d'Eos. Skigebied is voor zowel beginners als gevorderden perfect en zeer uitgebreid. Komen hier zeker nog een keer terug.

wij komen terug!!

hakanofsky
8-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

boven verwachting goed bevallen. De positieve recensies zijn overtroffen. Het voelde als een hotel door alle extra gratis voorzieningen zoals brood service of shuttle naar het dorp als je geen 500m wilt lopen. Ook skigebied is leuk, gevarieerd met volop off piste mogelijkheden.

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Geweldig complex

Jet
2-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Superservice in dit complex. heerlijk zwembad, Turks stoombad en bubbelbad. Prachtig appartement en recht aan de piste!!!

Flaine is een wat minder mooi dorp. Erg veel betonnen bouw. Wel een prachtig mooi skigebied.

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Geweldig appartement

ee_boelie
31-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben heerlijk genoten van ons verblijf. Het appartement ligt aan een piste, en is makkelijk voor iedereen om er te komen.

Er rijdt overdag een bus die je heen en weer brengt naar de piste, mocht je dit niet willen skien ( gratis)

S avonds rijden er taxi busjes die je naar het dorp brengen en weer halen (gratis)

Je kan kiezen voor de broodjes service, dit is geweldig, zo hoef je niet elke ochtend naar her dorp om broodjes te halen.

Personeel is heel vriendelijk.

Heerlijk bubbelbad en turks stoombad ( met badjassen en pantoffels)

super!

pieter
23-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

net terug van een midweekje snowboarden in Flaine.

de accomodatie is voor franse begrippen van hoge kwaliteit!

Vriendelijk en flexibel personeel, ruim appartement, nette voorzieingen (sauna, stoombad, fitness, zwembad, bubbelbad).

de ski in- en out van deze acco is goed te doen, 30 meter naar de piste, en terug tot aan de achterdeur.

Gereisd Met vrienden in januari 2011