Zoover
Appartement Pierre & Vacances Les Terrasses d'Eos

Appartement Pierre & Vacances Les Terrasses d'Eos

Appartement

• Ligging t.o.v. pistes9,9

Heerlijk appartementencomplex met uitzicht!

G.
5-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Na een autorit van ruim 14 uur (waarvan de laatste 30 minuten bergop) kwamen we aan bij het Resort. We konden hier de auto in de parkeergarage parkeren en vanuit de parkeergarage eenvoudig ons appartement bereiken. Toen we aankwamen stonden alle baby-artikelen al klaar (bed, aankleedkussen, buggy, babybad en kinderstoel). Het ruime appartement (6-persoons) had 2 slaapkamers, 2 badkamers en een ruim balkon met uitzicht over de bergen. In het resort was er een (klein) binnenzwembad en een ruim buitenzwembad. Ook was er de mogelijkheid om lekker uit eten te gaan in het restaurant beneden.

Het klopt dat Flaine in de zomer minder druk is, Het dorp "Les Carroz" (15 min.) is een echte aanrader (markt op dinsdag).

'Onfrans' zo mooi!

Willeke
12-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Na jaren in een ander skigebied redelijk eenvoudig gebivakkeerd te hebben kozen we dit jaar (ook ivm onze baby) voor een comfortabelere accommodatie.

Alle foto's beloofden heel wat luxe en gelukkig werd dat ook zeker ruimschoots waargemaakt!

De appartementen zijn luxe ingericht, modern en heel erg schoon. Ook geluidsdicht want onze buren hadden geen last van onze baby.

Vanuit het complex ski je via een groene route zo naar een skiliftje toe van waaruit je naar de grote pistes kunt gaan. Ideaal dus, geen gesleep met ski's.

Na het skiën kun je heerlijk bijkomen in het warme bubbelbad of lekker in de buitenlucht baantjes trekken na in de sauna geweest te zijn. (ook allemaal in het complex). Badjassen en slofjes liggen voor je klaar op de kamer, dus hoef je niet mee te nemen.

Het dorp zelf is wel een stukje lopen, maar er is ontbijtservice. Je kunt de dag ervoor brood bestellen voor in je appartement of deelnemen aan het buffet.

Wij zullen volgend jaar hier graag weer naartoe komen.

Super! Goede service

Menno
7-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Super accomodatie. Via ESF online ski-les gereserveerd en bij aankomst was ESF in de hal om alles te regelen. De kinderen werden elke keer achter de accomodatie opgehaald om met ski verder te gaan, super!

Complex heeft een buitenzwembad, die had van ons iets warmer gekunt. Binnenbad is een groot bubbelbad en er is een sauna en stoombad.

Indien men een app. heeft gehuurd met Nespresso koffie machine, LET OP! De capsules die wij in Nederland hebben van Nespresso passen hier niet in.

Men moet dus bij de receptie capsules halen.

Perfecte locatie, "skiën tot aan de locker"

Marc Poels
23-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Perfecte locatie, werkelijk "skiën tot aan de locker"

Zeer vriendelijk personeel, verzorgde accomodatie.

Aantal m² OK volgens Franse normen, maar beperkt ten opzichte van Oostenrijk of Zwitserland.

Toch deze waarschuwing : de boeking via Sunweb in combinatie met ski-verhuur was wel een afknapper : we werden in de lokale Intersport-winkel eerst wandelen gestuurd, en kregen pas na een fikse ruzie dan toch wat overschot-materiaal (versleten schoenen, niet geslepen ski's)

Letterlijk (vertaald) statement : "die mensen van Sunweb zouden ons beter verwittigen van jullie komst in plaats van daar beneden (= in het dorp) bier te zitten drinken"

Wij beschouwden het juist als een toegevoegde waarde dat het materiaal op voorhand besteld (en betaald) was, om bij aankomst gerust te zijn.

Het bleek echter een nadeel, want wie rechtstreeks betaalde kreeg een voorkeursbehandeling.

Heerlijk appartement

Henk
10-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zoals velen voor mij al verteld hebben, is het appartement en het complex geweldig. Voor ons een perfect vakantie-appartement.

Skigebied is heel uitgebreid, mooi en prima om met kinderen te doen.

Het dorp Flaine is alleen heel lelijk en dat is jammer. Er staan een aantal bruine en grijze rechttoerechtaan appartementengebouwen met wat praktische winkels, pizzeria's, totaal geen sfeer. Maar als je dat niet uitmaakt en je komt voor een lekker appartement en lekker skien, dan zit je hier perfect!

prachtig appartementen

de Boer
11-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn net terug van een weekje Flaine montsoleil en wij vonden het een heel mooi complex. De kamers zien er net zo uit als op de foto's. Voor kinderen is er niet een gedeelte bij het app. complex waar ze lekker kunnen sleeën. Dat is wel jammer. De piste ligt achter het app. Even een stukje lopen en je moet een klein stukje naar beneden skieen en daar moet je de 1e lift nemen. Vandaar uit kan je naar Flaine skieen of je kan de eerstvolgende lift nemen naar o.a. Les Carroz, Morillon. Prachtige pistes en mooie omgeving. Voor beginners heb je daar de mooiste pistes. In Flaine zijn niet echt veel blauwe pistes. In Flaine werd niet echt veel georganiseerd. In Les Carroz heb je bv. avondskieën en worden shows gegeven. Dat was in Flaine niet zo. Les Carroz is een heel leuk plaatsje met een leuk centrum en best veel restaurantjes. Misschien dat we daar de volgende keer een app. uit zoeken. Maar het app. was heel mooi.

Heel mooi hotel

Dimi
3-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heel mooi en nieuw hotel.

Prijs-kwaliteit uitstekend.

Ligt wel afgelegen. In de winter waarschijnlijk een toplokatie

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Volgend jaar weer!

Familie van Gestel
21-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het verhaal van de andere gaan we niet herhalen want alles is gewoon geweldig, wij kunnen niets negatiefs verzinnen, zelfs de appartement zijn niet gehorig. Voor ons was het lopen naar de winkel geen probleem, de Spar is wel prijzig je kunt beter met het gratis trammetje naar beneden gaan en naar de andere supermarkt aan de piste. Wij hadden een 4-kamer appartement met 6 volwassenen en 2 kleine kinderen. We hadden 3 slaapkamers met 3 badkamers (hoe luxe kun je het hebben) op de middelste slaapkamer hadden we zelfs nog 2 campingbedjes staan (van het hotel) Let wel op voor volgende gasten, neem zelf bedden goed mee voor de campingbedjes want die hebben ze niet vanwege veiligheid (begrijpelijk). Ze spreken goed engels bij de receptie en ze hebben iedere dag iets te doen. Het skien van en naar het hotel ging perfect. Wij hebben een uitstekende vakantie gehad. Zeker goed voor een vervolg vakantie. Pistes uitstekend geschikt voor snowboarders en vergevorderde skiers (veel uitgerekte pistes)

Zeker een aanrader

fam Temminck
21-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hele goede ervaring hebben we gehad met Appartement Montsoleil. Het begon met de aankomst. Meteen iemand naar je toe om welkom te heten we zaten nog bijna in de auto. We mochten eerder in de kamer namelijk om 12uur. Ze hebben ons telefoonnr genoteerd en ze belde wanneer de kamer klaar was. Deze 4-pers.kamer was netjes verzorgd maar voor 4 volwassenen zou het iets te klein zijn want 2 slapen er in de woonkamer op een slaapbank van goede kwaliteit. Service van het personeel was prima. Onze vaatwasser was stuk en het probleem werd 's avonds binnen het uur verholpen. Goed zwembad. Vanaf de 3de verdieping de piste op om s'morgens te beginnen en met de liften Grand Vans en Gerats kom je weer terug bij het appartement. Ze hebben een boodschappenservice en je kunt brood bestellen. Bakker en rest v d winkels zijn te ver om even heen en weer te lopen. 's avonds een shuttle van Montsoleil die je kunt bellen en ze zijn er snel. ESF skischool zit er op zaterdag, shuttle naar piste geven ze.

Dit is een wereldlokatie!!

Verschuren
4-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn hier onlangs in de carnavals-vakantie geweest. Alles erg goed! Mooi, nieuw en compleet ingerichte app., aan piste, div. aktiviteiten voor jong en oud (kampvuur met marshmellows, goochelaar, kookcursus), erg vriendelijk personeel, zwembad. Tussentijdse schoonmaak en handdoeken. De in- en uitcheck verliep nu erg voorspoedig. Nog geen tien min. lopen van het dorp, licht hellend. Dorp zelf stelt niets voor.

En dat alles voor een (nog) schappelijke prijs.