Zoover

prima prijs/kwaliteits verhouding

R. Willemse
31-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gisteren terug gekomen van een erg leuke week wintersport.

Vanaf het hotel kun je zo de piste op, alleen met een snowboard moet je een klein stukje lopen, het pad achter het hotel is niet stijl genoeg.

Terug komen bij het hotel is een stukje lastiger maar goed te doen.

Ons appartement (4 pers.) was prima, ruime badkamer, nette keuken, alleen

een magnetron ontbreekt. Deze kan je huren bij de receptie.

Het bubbelbad, buitenbad, sauna en stoombad zijn erg fijn na een dag skieen/boarden, je kan je lekker in je appartement omkleden en in je badjas (zit bij de kamer)naar het zwembad toe.

Kortom erg fijn appartement comlex.

Waanzinnige vakantie!

Rene en Angelique Tijs
31-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Schitterend appartment. Erg ruim opgezet en straalt veel warmte en gezelligheid uit. 6-persoons app. groot genoeg voor 6 personen. Goede bedden en twee goede badkamers. Overdekte garage kost eur 75,00 per week. Het bestellen van een pizza of boodschappen gaat heel gemakkelijk en kost niets extra's. Lopen naar het dorp duurt ongeveer 10 minuten. Je kunt ook een shuttle nemen vanuit het app. Ook dit kost niets, service van het complex! Dorp zelf is eenvoudig en straalt niet echt gezelligheid uit, maar je kunt er alle winkels vinden. Skigebied is waanzinnig mooi en groot! Blauwe piste "de Cascade" is super en de langste ( 14 km ) van Europa! Doe het wel met mooi weer, dan kun je waanzinnige foto's maken van de Mont Blanc. De piste "de Tourmaline" staat blauw aangegeven op de kaart, maar is eigenlijk rood, dus houdt daar rekening mee. Après ski is er weinig in Flaine, dus als je gaat voor het skieën en voor de prachtige natuur, dan is dit de plek om heen te gaan!

Mooie en verzorgde uitzondering

Holzde
22-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Terrasses d'Eos, Flaine Montsoleil is een positieve uitzondering in een verder vreselijk Flaine. Het complex is zeer verzorgd, ziet er 'gezellig' uit en ligt redelijk t.o.v. piste (wel een stukje prikken en met name terug is wat onhandig). Kamers waren perfect. Ruim, netjes, van alle gemakken voorzien (Zwembad, sauna). Parkeren is duur. De parkeeplaatsen aan de overkant hadden ze zeer professioneel afgesloten. Het skigebied is perfect. Voor ons gevorderde skiërs, waren er genoeg uitdagingen, maar ook voor beginners zijn er (met name richting Morillon en Samoens) voldoende mogelijkheden. Flaine als dorp is verschikkelijk. Platgooien en opnieuw proberen. Maar voor een week skiën in Flaine is Terrasses d'Eos een uitstekende keuze.

Heel mooi hotel

Dimi
3-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heel mooi en nieuw hotel.

Prijs-kwaliteit uitstekend.

Ligt wel afgelegen. In de winter waarschijnlijk een toplokatie

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Volgend jaar weer!

Familie van Gestel
21-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het verhaal van de andere gaan we niet herhalen want alles is gewoon geweldig, wij kunnen niets negatiefs verzinnen, zelfs de appartement zijn niet gehorig. Voor ons was het lopen naar de winkel geen probleem, de Spar is wel prijzig je kunt beter met het gratis trammetje naar beneden gaan en naar de andere supermarkt aan de piste. Wij hadden een 4-kamer appartement met 6 volwassenen en 2 kleine kinderen. We hadden 3 slaapkamers met 3 badkamers (hoe luxe kun je het hebben) op de middelste slaapkamer hadden we zelfs nog 2 campingbedjes staan (van het hotel) Let wel op voor volgende gasten, neem zelf bedden goed mee voor de campingbedjes want die hebben ze niet vanwege veiligheid (begrijpelijk). Ze spreken goed engels bij de receptie en ze hebben iedere dag iets te doen. Het skien van en naar het hotel ging perfect. Wij hebben een uitstekende vakantie gehad. Zeker goed voor een vervolg vakantie. Pistes uitstekend geschikt voor snowboarders en vergevorderde skiers (veel uitgerekte pistes)

Zeker een aanrader

fam Temminck
21-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hele goede ervaring hebben we gehad met Appartement Montsoleil. Het begon met de aankomst. Meteen iemand naar je toe om welkom te heten we zaten nog bijna in de auto. We mochten eerder in de kamer namelijk om 12uur. Ze hebben ons telefoonnr genoteerd en ze belde wanneer de kamer klaar was. Deze 4-pers.kamer was netjes verzorgd maar voor 4 volwassenen zou het iets te klein zijn want 2 slapen er in de woonkamer op een slaapbank van goede kwaliteit. Service van het personeel was prima. Onze vaatwasser was stuk en het probleem werd 's avonds binnen het uur verholpen. Goed zwembad. Vanaf de 3de verdieping de piste op om s'morgens te beginnen en met de liften Grand Vans en Gerats kom je weer terug bij het appartement. Ze hebben een boodschappenservice en je kunt brood bestellen. Bakker en rest v d winkels zijn te ver om even heen en weer te lopen. 's avonds een shuttle van Montsoleil die je kunt bellen en ze zijn er snel. ESF skischool zit er op zaterdag, shuttle naar piste geven ze.

Prachtig complex !

Jolanda
16-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Net terug van een weekje les Terrasses d'Eos.

Wat een mooi appartementencomplex !

Wij waren met z'n 2en in een 4-persoonsappartment. Prachtig interieur, mooie badkamer incl bad, apart toilet, ontzettend mooie en perfect ingerichte keuken, niets ontbrak. We hebben genoten van de broodrooster en de waterkoker. Ontzettend veel pannen etc.

1 x per week nieuwe handdoeken en lichte schoonmaak.

Ontvangst bij aankomst was koel, weinig informatie over complex en mogelijkheden, moesten we zelf uitzoeken. Receptionistes waren soms beleefd vriendelijk, soms alleen beleefd.

Vanaf achterkant van hotel via skipad naar de 1e stoeltjeslift, perfect geregeld !

Kampvuur met glühwein was leuk. De lounge waar ook wel es een activiteit plaatsvindt mag wel een metamorfose gebruiken, heel zakelijk.

Tip voor het complex ; maak een bar zodat je bij thuiskomst een borreltje kan pakken of 's avonds na t eten. Auto in parkeergarage kost 15 euro per dag, dus maar aan de overkant v d straat geparkeerd.

Dit is een wereldlokatie!!

Verschuren
4-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn hier onlangs in de carnavals-vakantie geweest. Alles erg goed! Mooi, nieuw en compleet ingerichte app., aan piste, div. aktiviteiten voor jong en oud (kampvuur met marshmellows, goochelaar, kookcursus), erg vriendelijk personeel, zwembad. Tussentijdse schoonmaak en handdoeken. De in- en uitcheck verliep nu erg voorspoedig. Nog geen tien min. lopen van het dorp, licht hellend. Dorp zelf stelt niets voor.

En dat alles voor een (nog) schappelijke prijs.

Geweldig!

linders
1-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zoals reeds gezegd: een geweldig appartement. Ruimte in app. is voldoende, met z'n vieren (2 kind, 2 volw.) in een 4-pers. app. Luxe uitstraling. Incheck verliep zonder probleem. Op voucher stond 17.00 uur incheck vermeld maar om 13.00 uur was ons app. klaar en mochten gelijk erin. Zeer vriendelijk personeel, maar daar hebben we in Frankrijk meestal geen klagen over. Naar het dorp was nog geen tien minuten lopen, licht hellend. Auto aan de straatkant parkeren ging prima. De hele week hebben de skiliften goed gewerkt dus het was geen probleem om bij het app./pistes te komen. Het enige nadeel was dat de skiles tot 17.00 uur duurde en eindigde in het dorp. Om 16.45 ging de verbindingslift dicht dus je moest dan de skibus nemen waar het héél druk was. Halverwege de week kregen we bezoek van de schoonmaaksters die kwamen stofzuigen, de badkamer poetsten en nieuwe handdoeken brachten. We gaan nu op zoek waar Intrawest nog meer app. gaat bouwen en daar gaan we volgend jaar naar toe. Geweldig

Een fantastisch appartement

Gerrit
10-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Met 4 pers. in een 6 persoonsappartement (wel nodig), maar waar vindt je in zo'n appartement 2 badkamers en 2 toiletten. De badkamer was voorzien van shampoo/zeep en zelfs badjassen/slippers. Handdoeken in overvloed. Iedere dag was er iets te doen. Bv. gratis vin chaud (Gluhwein) en gratis pannekoeken bij het kampvuur. Broodjes te bestellen bij de receptie. s-Ávonds gratis pendeldienst naar het dorp of v.v.. Even bellen en de taxi haalt je op. Pistes zijn geweldig. Het dorp zelf bestaat alleen maar uit betonblokken. Bij de "bekende" bar: "flying dutchman" werken alleen maar gedemotiveerde/luie mensen. Hierdoor duurt het tijden voordat je het bestelde drankje hebt. Op het terras is de gezelligheid ver te zoeken met o.a. muziek die op volume 1 staat. Wanneer je je zelf goed kunt vermaken in je eigen appartement en niet afhankelijk wilt zijn van dorp/kroegen is dit zeker een aanrader.