Zoover

Geweldig appartement

ee_boelie
31-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben heerlijk genoten van ons verblijf. Het appartement ligt aan een piste, en is makkelijk voor iedereen om er te komen.

Er rijdt overdag een bus die je heen en weer brengt naar de piste, mocht je dit niet willen skien ( gratis)

S avonds rijden er taxi busjes die je naar het dorp brengen en weer halen (gratis)

Je kan kiezen voor de broodjes service, dit is geweldig, zo hoef je niet elke ochtend naar her dorp om broodjes te halen.

Personeel is heel vriendelijk.

Heerlijk bubbelbad en turks stoombad ( met badjassen en pantoffels)

super!

pieter
23-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

net terug van een midweekje snowboarden in Flaine.

de accomodatie is voor franse begrippen van hoge kwaliteit!

Vriendelijk en flexibel personeel, ruim appartement, nette voorzieingen (sauna, stoombad, fitness, zwembad, bubbelbad).

de ski in- en out van deze acco is goed te doen, 30 meter naar de piste, en terug tot aan de achterdeur.

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Super hotel

elcobianca
22-10-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer mooi en net hotel.

Heb er verder geen worden voor. De foto's die op internet staan zijn levensecht

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2010

Echt echt fantastisch!!!

Irene
1-10-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn al paar keer op wintersport geweest, maar dit was echt prachtig. Inrichting is luxe! We waren met zessen, in 3 kamers appartement! Lekker ruimte.

We hebben nog nooit zo leuke wintersport vakantie gehad. Ligging is ook perfect, het ligt aan skipiste en je kunt ook gewoon terug skiën naar "achtertuin" van Montsoleil.

We mogen gratis gebruik van zwembad en sauna maken, ook kregen we gratis badjassen en pantoffels (uiteraard blijven dit in eigendom van Montsoleil!).

Als je even naar kroeg of centrum wil, doe je ongeveer 5-10 minuten over (lopen). Verder stopt er bus voor Montsoleil!

helemaal geweldig

m.heuvelman
20-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

vriendelijk personeel, zeer behulpzaam,het appartement is helemaal geweldig.Alles zit erin wat je maar kan denken.Nooit zo'n goed appartement gehad in Frankrijk,Wij gaan zeker terug!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2010

Mooi met alles aanwezig

Joyce
6-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super dat je tot bijna in het hotel kan skieen.

Alles aanwezig om een zeer aangename vakantie te hebben.

Gereisd Met vrienden in februari 2010

geweldig mooi appartement, mooi skigebied

marion mirsan
28-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Super mooi appartement, gunstige ligging tov piste. Heerlijk om na het skien in het zwembad te relaxen. Broodjes service is handig. Ook handig de spar bezorgt boodschappen(gratis). Appartement met uitzicht is aan te bevelen.

Is mooi uitgestrekt skigebied en ondanks de drukke krokus week geen wachttijden.

Heb geboekt via een touroperator, op zich prima, tot het moment dat er een extra persoon wil meegaan (hadden 6 pers app voor 4 pers), dan blijkt prijsstructuur erg onduidelijk, uiteindelijk is extra persoon niet meegegaan.

prachtlocatie

De Lille
18-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Flaine montsoleil is een echte toplocatie. De appartementen zijn stijlvol, modern en uitermate proper. In het hotel zijn sauna, hammam, zwembad en whirlpool ter beschikking. Vriendelijk personeel.

Gereisd Met vrienden in januari 2010

Mooi complex in Flaine

Maarten Uijterwaal
14-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zijn net terug van een weekje Flaine. Het is een erg mooi complex, dat net buiten Flaine ligt. Je kunt lopend naar Flaine, maar terug gingen we met een skibusje ivm de helling.

Het complex ligt aan de Opale-piste. Via de stoeltjeslift Gérats kom je bij de hoofdstations in Flaine. Vanuit hier kun je overal heen skiën. Terug kom je via de blauwe pistes Tourmaline en Opale. Deze pistes zijn goed te doen voor alle niveaus, maar wel drukker dan de rest van het gebied. De rode pistes zijn overal aanmerkelijk rustiger.

Het complex is vrij nieuw, dat is erg fijn. Toch maken ze dezelfde fout als overal in Frankrijk: te slappe hoofdkussentjes, keiharde eettafelstoeltjes die kraken en een paar extra vierkante meters zijn welkom (wij hadden al de grotere variant geboekt). Toch is alles goed verzorgd. Gemakkelijke ski-in en -out, heerlijk zwembad en goed parkeren. Gratis shuttle in de avonduren.

Tip: ga naar de supermarkt naast de Flying Dutchman. Sherpa en vooral Spar zijn veel duurder!

prachtig appartementen

de Boer
11-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn net terug van een weekje Flaine montsoleil en wij vonden het een heel mooi complex. De kamers zien er net zo uit als op de foto's. Voor kinderen is er niet een gedeelte bij het app. complex waar ze lekker kunnen sleeën. Dat is wel jammer. De piste ligt achter het app. Even een stukje lopen en je moet een klein stukje naar beneden skieen en daar moet je de 1e lift nemen. Vandaar uit kan je naar Flaine skieen of je kan de eerstvolgende lift nemen naar o.a. Les Carroz, Morillon. Prachtige pistes en mooie omgeving. Voor beginners heb je daar de mooiste pistes. In Flaine zijn niet echt veel blauwe pistes. In Flaine werd niet echt veel georganiseerd. In Les Carroz heb je bv. avondskieën en worden shows gegeven. Dat was in Flaine niet zo. Les Carroz is een heel leuk plaatsje met een leuk centrum en best veel restaurantjes. Misschien dat we daar de volgende keer een app. uit zoeken. Maar het app. was heel mooi.