Zoover
Appartement Pierre & Vacances Les Terrasses d'Eos

Appartement Pierre & Vacances Les Terrasses d'Eos

Appartement

• Ligging t.o.v. pistes9,9

ruim appartement voor prima prijs

Loes
10-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij zijn in de eerste week februari 2012 hier geweest. We zaten met 3 personen in een 6-p appartement (met 2 slaapkamers). Het appartement is zeer ruim. Keuken goed. Bedden heerlijk (breed en lang voor Franse begrippen). Halverwege was er nog een handdoekwissel.

De sauna valt erg tegen. Dit is een klein hokje die in het zwembadgedeelte is geplaatst. Hierdoor loopt iedereen in-en-uit. En er kunnen 6 (met proppen 8) mensen in, wat dus vaak propvol zit en niet meer ontspannen is. Temperatuur is ook niet erg hoog (er gaan natuurlijk constant mensen in en uit). Hetzelfde geldt voor het stoombad (6 p, waarvan je aan de buitenkant niet kan zien dat hij vol zit). Het buitenzwembad is wel heerlijk.

Ten opzichte van de piste is het niet helemaal ideaal. Het ligt wel meteen aan de piste, maar als snowboarder moet je een heuveltje oplopen. Op de terugreis moet je altijd langs de drukke piste 'tourmaline' om het laatste gedeelte nog de lift 'bissac' omhoog te nemen.

Verder: gastvriendelijk

Geweldig verzorgde accommodatie

jerney
27-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijke vakantie gehad met 3 vrienden. Wat een geweldig app! Wij konden geen enkel minpunt bedenken. Mooi app. met alle gemakken; opgemaakte bedden, 1 x wisseling van handdoeken, badjassen met slippers, starterskit met o.a. peper, zout, theedoek, wc papier. Super gemakkelijke slaapbank! Genoeg aanbod aan groene/blauwe/rode pistes. 1 nadeel vond ik wel de soms wat vlakke stukken op alle kleuren pistes, vooral als boarder moet je dan stukjes lopen. App. ligt aan een blauw/groene piste, je board zo de skilockers in en anders ga je terug met de skibus die om het kwartier rijd. Na het boarden heerlijk iedere avond gebubbeld, sauna, stoombad. Er rijden na 7 uur taxi's die je kunt bellen, gratis. In het dorp is er verder weinig vertier, een paar leuke eettentjes, leuk om bij Flying Dutchman na het boarden een drankje in de zon te doen. Van apres ski is in deze periode weinig te beleven. Dus als je een goede (verzorgde) wintersport wil zonder al te veel apres ski zit je goed!

"bijna perfect"

Peter van Bavel
16-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtig appartement, voor franse begrippen ruim. Uitzicht aan voorzijde schitterend op dorp en pistes. Medewerkers en rectepie zeer behulpzaam maar wij troffen een dame die slecht Engels sprak. Flaine zelf weinig te beleven totaal geen après-ski. Goed geprepareerde pistes vanaf appartement te bereiken of met gratis skibus en 's avonds met shuttle-bus van d'Eos. Skigebied is voor zowel beginners als gevorderden perfect en zeer uitgebreid. Komen hier zeker nog een keer terug.

wij komen terug!!

hakanofsky
8-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

boven verwachting goed bevallen. De positieve recensies zijn overtroffen. Het voelde als een hotel door alle extra gratis voorzieningen zoals brood service of shuttle naar het dorp als je geen 500m wilt lopen. Ook skigebied is leuk, gevarieerd met volop off piste mogelijkheden.

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Super! Goede service

Menno
7-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Super accomodatie. Via ESF online ski-les gereserveerd en bij aankomst was ESF in de hal om alles te regelen. De kinderen werden elke keer achter de accomodatie opgehaald om met ski verder te gaan, super!

Complex heeft een buitenzwembad, die had van ons iets warmer gekunt. Binnenbad is een groot bubbelbad en er is een sauna en stoombad.

Indien men een app. heeft gehuurd met Nespresso koffie machine, LET OP! De capsules die wij in Nederland hebben van Nespresso passen hier niet in.

Men moet dus bij de receptie capsules halen.

Perfecte locatie, "skiën tot aan de locker"

Marc Poels
23-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Perfecte locatie, werkelijk "skiën tot aan de locker"

Zeer vriendelijk personeel, verzorgde accomodatie.

Aantal m² OK volgens Franse normen, maar beperkt ten opzichte van Oostenrijk of Zwitserland.

Toch deze waarschuwing : de boeking via Sunweb in combinatie met ski-verhuur was wel een afknapper : we werden in de lokale Intersport-winkel eerst wandelen gestuurd, en kregen pas na een fikse ruzie dan toch wat overschot-materiaal (versleten schoenen, niet geslepen ski's)

Letterlijk (vertaald) statement : "die mensen van Sunweb zouden ons beter verwittigen van jullie komst in plaats van daar beneden (= in het dorp) bier te zitten drinken"

Wij beschouwden het juist als een toegevoegde waarde dat het materiaal op voorhand besteld (en betaald) was, om bij aankomst gerust te zijn.

Het bleek echter een nadeel, want wie rechtstreeks betaalde kreeg een voorkeursbehandeling.

Uitstekende appartementen met alles erop en eraan.

M.
28-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het zijn hele mooie appartementen. Alles is aanwezig. Mooi buitenzwembad, sauna en bubbelbad. De klantvriendelijkheid is goed. Ze lossen problemen direct op. Het personeel achter de balie spreken engels. Kortom zulke appartementen kom je in een skidorp niet vaak tegen.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2011

Geweldig complex aan de piste

T.
13-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geweldig appartementencomplex aan de piste. Via de derde verdieping aan de achterzijde van het complex kan men direct de piste op. Evt. kan ook de (gratis) bus gepakt worden om met een paar minuten bij de liften te staan. Vice versa is ook mogelijk, dus via de piste of bus terug naar het complex. Appartement en complex zijn voorzien van alle gemakken. Ruim appartement, schoon, knappe bedden. Broodjesservice via de receptie, sauna, zwembad, fitness, verzorgde skilockers (geen muffe ruimte en zelfs aan een prettige geur is gedacht). Boodschappen doen is mogelijk bij Spar in Flaine Foret. Een goedkopere oplossing is een van de twee liftjes nemen naar Flaine Forum om boodschappen te doen bij Sherpa. Al met al een heerlijke vakantie gehad en zeker een aanrader.

Heerlijk appartement

Henk
10-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zoals velen voor mij al verteld hebben, is het appartement en het complex geweldig. Voor ons een perfect vakantie-appartement.

Skigebied is heel uitgebreid, mooi en prima om met kinderen te doen.

Het dorp Flaine is alleen heel lelijk en dat is jammer. Er staan een aantal bruine en grijze rechttoerechtaan appartementengebouwen met wat praktische winkels, pizzeria's, totaal geen sfeer. Maar als je dat niet uitmaakt en je komt voor een lekker appartement en lekker skien, dan zit je hier perfect!

Geweldig complex

Jet
2-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Superservice in dit complex. heerlijk zwembad, Turks stoombad en bubbelbad. Prachtig appartement en recht aan de piste!!!

Flaine is een wat minder mooi dorp. Erg veel betonnen bouw. Wel een prachtig mooi skigebied.

Gereisd Met vrienden in januari 2011