Zoover
Appartement Pierre & Vacances Les Terrasses d'Eos

Appartement Pierre & Vacances Les Terrasses d'Eos

Appartement

• Ligging t.o.v. pistes9,8

Een fijne accomodatie direct aan de piste. Aan de

Carla
2-4-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Aan de rand van ski dorp Flaine. Accomodatie ligt gunstig direct aan de ski piste. Ski in en out.

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Fantastisch gebied, goed te bereiken!

Hilma Bruin
24-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Pierre et Vacances D’Eos, geweldige 5 sterren appartementen. Direct aan de piste gelegen. Moderne inrichting, gratis shuttle service naar Flaine Forum. De appartementen zijn ruim, geluidsdicht en bieden alle comfort. Compleet met sauna, Turks stoombad, hot tub en een geweldig buiten zwembad met uitzicht op de pistes van het mooie Flaine. In Flaine kan je je hart ophalen met meer dan 250 km piste. Op elk gewenst niveau. Voor de après ski ga je naar The White Pub.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2019

Zeer compleet

Jacco
20-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Luxe en zeer compleet complex. Deze appartementen zijn een stuk fraaier dan het betondorp verderop in Flaine. Wij hadden voor 50 euro extra een kamer met balkon aan de voorkant waardoor we elke dag na het skiën nog heerlijk een uurtje met een kaasje en een wijntje in de zon konden zitten met fraai uitzicht bovendien.

+ rijk uitgeruste kamers

+ zwembad met bubbelbad en (kleine) sauna

+ zeer vriendelijk personeel

+ 'luxe' uitstraling, zeker gezien de prijs

- weinig openbare parkeergelegenheid in Flaine en de parkeergarage van het complex is erg duur

- sauna en bubbelbad zijn erg klein in verhouding tot het aantal gasten

Wij hebben al met al geen seconde spijt gehad van onze keuze voor Les Terrasses d'Eos!

Heerlijk appartementencomplex met uitzicht!

G.
5-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Na een autorit van ruim 14 uur (waarvan de laatste 30 minuten bergop) kwamen we aan bij het Resort. We konden hier de auto in de parkeergarage parkeren en vanuit de parkeergarage eenvoudig ons appartement bereiken. Toen we aankwamen stonden alle baby-artikelen al klaar (bed, aankleedkussen, buggy, babybad en kinderstoel). Het ruime appartement (6-persoons) had 2 slaapkamers, 2 badkamers en een ruim balkon met uitzicht over de bergen. In het resort was er een (klein) binnenzwembad en een ruim buitenzwembad. Ook was er de mogelijkheid om lekker uit eten te gaan in het restaurant beneden.

Het klopt dat Flaine in de zomer minder druk is, Het dorp "Les Carroz" (15 min.) is een echte aanrader (markt op dinsdag).

goed, maar te duur tijdens hoogseizoen

heer Brom
31-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goed, maar te duur tijdens hoogseizoen. In het laagseizoen is dit een prima alternatief

Gereisd Met oudere kinderen in december 2014

Prachtig uitzicht en direct op de pistes

Maarten
4-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi appartementencomplex, redelijk nieuw. Vanuit de kamers op de zuidkant prachtig uitzicht over het skigebied van Flaine. Mooie wellness met buitenzwembad vanwaar je ook weer prachtig over het gebied heen kan kijken! skilockers aanwezig vanwaar je zo de piste op kan. Er is een speciale verbindingspiste gemaakt voor het complex dus je kan ook weer terug over de piste naar je appartement. Nadeel: ver van het centrum verwijderd dus boodschappen of met de bus of tegen een stijle helling terug lopen. Het complex heeft wel shuttle busjes die gratis zijn en de bus stopt voor de deur.

Mooie appartementen, in de zomer weinig te doen

mbrouwer_nl
9-9-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Keurig gebouw met zeer vriendelijk personeel die altijd voor je klaar staan. Het is een combinatie van appartementen en hotelkamers. Prachtig en nieuw ingericht appartement, wij zaten op de bovenste verdieping. Heerlijk bed, in een wat kleine slaapkamer. Keuken met oven en vaatwasser voldoet prima en ziet er ook keurig uit. Sfeervolle grote woonkamer met balkon. Keurige badkamer met bad, halverwege de week werden alle handdoeken vervangen. Jammer wel dat we net in de laatste week daar waren, waardoor de skilift al dicht ging zodat we die niet meer konden gebruiken om hoog in de bergen te wandelen. Daarvoor moesten we dan naar het volgende dorp, Les Carroz. Flaine zelf is in deze periode een soort spookdorp met vrijwel leegstaande betonnen hotels. Wel waren twee kleine supermarktjes open.

Net niet

Edwin
27-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zijn hier voor de 2e keer geweest, niet slecht maar dit kan zoveel beter. In appartement begon de boel langzaam te verpauperen. Kapotte keukenkastjes, vlekken op bank en tapijt. Overal beschadigingen. En het blijven kleine appartemente, 40 m2 is gewoon klein. In het verleden huurde we altijd van privepersonen, kost wat meer moeite maar dan krijg meer waar de voor je geld.

Gemiste kans

joost
5-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Op eerste gezicht prima locatie echter:

-slechte service

-sneeuw wordt niet geruimd daarom levensgevaarlijke situaties bij ingangen. Zeker wanneer er in twee weken ca. 2 meter sneeuw valt.

-fatsoenlijke bankjes om skischoenen aan te trekken kosten niets en geven veel confort en zijn helaas aanwezig. Alleen gevaarlijke plastic tuinstoeltjes (5 stuks voor 100 units).

- broodjes van broodjesservice zijn er pas erg laat. Komen om 8 uur binnen en moeten dan nog gesorteerd worden.

Kortom het had heel mooi kunnen zijn als de puntjes op de i worden gezet.

'Onfrans' zo mooi!

Willeke
12-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Na jaren in een ander skigebied redelijk eenvoudig gebivakkeerd te hebben kozen we dit jaar (ook ivm onze baby) voor een comfortabelere accommodatie.

Alle foto's beloofden heel wat luxe en gelukkig werd dat ook zeker ruimschoots waargemaakt!

De appartementen zijn luxe ingericht, modern en heel erg schoon. Ook geluidsdicht want onze buren hadden geen last van onze baby.

Vanuit het complex ski je via een groene route zo naar een skiliftje toe van waaruit je naar de grote pistes kunt gaan. Ideaal dus, geen gesleep met ski's.

Na het skiën kun je heerlijk bijkomen in het warme bubbelbad of lekker in de buitenlucht baantjes trekken na in de sauna geweest te zijn. (ook allemaal in het complex). Badjassen en slofjes liggen voor je klaar op de kamer, dus hoef je niet mee te nemen.

Het dorp zelf is wel een stukje lopen, maar er is ontbijtservice. Je kunt de dag ervoor brood bestellen voor in je appartement of deelnemen aan het buffet.

Wij zullen volgend jaar hier graag weer naartoe komen.