Zoover

5,5

Nooit meer!

fam Soest
15-9-2018

Hotelkamer was erg basic wat betreft de voorzieningen. Wij moesten zeggen dat de lakens verschoond moesten worden. Ook voor badvoorzieningen moesten wij kenbaar maken dat wij shampoo etc. wilden hebben. Buurt is vreselijk luidruchtig. 's Nachts veel last van dronken mensen en drugsverslaafden. Ontbijt was simpel maar goed. Balie-personeel was vriendelijk. Wij vinden het geen aanrader!!

Gereisd Met partner in september 2018

edwin
9-3-2017

Mooie schone kamer,heerlijke douche harde matrassen maar heb heerlijk geslapen.

Midden in het centrum maar totaal geen geluidsoverlast ontbijt simpel maar goed

Wel beetje shabby buurt werden om de 10 meter aangesproken of we coke of mariuana wilde kopen

Voor ons prima geweest

Gereisd Anders in maart 2017

Goed hotel!

Dennis
15-9-2016

Hotel ligt in een zijstraat van de Rambla en achter Placa real. Ideale ligging. Metro en busstation om de hoek, op de Rambla. Hotel ziet er modern uit. Goed bed en badkamer. Af en toe wel wat gehorig, maar je zit dan ook op een toplocatie!

Gereisd Met partner in mei 2016

Tegenvallertje..

Betty
6-6-2016

Bij het zien van de foto's gingen wij er vanuit dat het een erg modern en schoon hotel was. Het eerste klopt, het tweede helaas niet. Veel kalkaanslag in de badkamer en haren in de "schone" handdoeken. Prullenbakken aan de buitenkant heel erg vies.

Verder erg veel geluidsoverlast. Zowel van de buitenkant (jongeren die uitgaan) als binnen: douches van de buren, tv's etc.

Matras is van 1 persoon erg slecht, zakt in aan de buitenkant.

Pluspunten: gratis WiFi, top ligging en ruikt lekker.

Super mooie locatie

Marcella Vet
10-5-2016

modern hotel met mooie grote kamer,uitzicht op een klein steegje met in de avond leuk uitzicht. Een ruime badkamer met bad en douche.

vriendelijk ontvangen en geen last gehad van de aanbouw van het hotel. Tevreden en een aanrader met oud en nieuw in Barcelona erg gezellig.

Gereisd Met partner in december 2015

Schoon hotel op top locatie!

Yteke Noordhof
6-5-2016

Super schone kamer op de 3e verdieping aan de voorzijde, wel heel gehorig en rumoerig buiten. Locatie is top, vlakbij de Ramblas!

Ontbijt is netjes, maar zeer weinig variatie.

Personeel is zeer wisselend in klantvriendelijkheid, vooral aan de balie valt het tegen.

Ik zou wel terug komen! Schoon en locatie winnen voor mij!

Gereisd Anders in april 2016

Leuk hotel aan de ramblas

Andres De Rese
23-4-2016

Hotel gelegen 50 m van de ramblas. Zeer verzorgd en zeer propere kamers. Enkel het ontbijt is iets minder. Maar voor de rest niks op aan te merken

Gereisd Met partner in april 2016

Prima hotel, mooie kamers.

Tamara en Sabine
4-2-2016

Niet aan de drukke straat (wat wij fijn vonden). De kamer zag er erg netjes uit. Enig nadeel vonden wij: we sliepen op de eerste verdieping. De mensen op de verdiepingen boven ons sliepen moesten altijd langs onze kamer. Het was zo gehorig dat ik soms twijfelde of er iemand in onze kamer liep. (de mensen maakten dan ook wel veel herrie) Bezoekers die op andere verdiepingen sliepen hadden hier geen last van.

uitstekende uitvalbasis

ruud van der weele
14-11-2015

hotel bacelona house ligt vrij dicht bij de ramblas, zijstraat ervan en het is een richtpunt om elkaar niet kwijt te raken.

het hotel heeft alle faciliteiten die een hotel moet hebben

volgende keer is dit weer een optie voor mij

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2015

Locatie is top!

Esther
24-7-2015

Inmiddels voor de derde keer in dit hotel verbleven, gewoon goed en de locatie is geweldig. Zijstraatje van de Ramblas. Place Reial is ook om de hoek. Ligt in de gotische wijk. Kamers zijn goed,worden goed schoongehouden en van alle gemakken voorzien. Wij hadden geen bad maar wel een ruime regendouche wat ik sowieso toch fijner vindt dan een bad. Kluisje en föhn aanwezig. Receptie behulpzaam bij vragen. ontbijtmogelijkheden genoeg in de buurt.