Zoover

6,9

Top vakantie gehad!

Dirk
29-7-2018

Pluspunten:

- Zwembad bij het appartement

- Genoeg ruimte

- Goedkoop

- Grote supermarkt in de buurt

Minpunten:

- Geen leuke omgeving

- Best ver lopen naar het centrum en kust

- Erg gehorig

- Niet echt schoon

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Zuipvakantie in Blanes

Wout Sanders
25-7-2018

Wij komen net terug uit Espronceda. Het is zo´n 10 minuten lopen naar het centrum en zo´n 15 minuten lopen naar de zee. De ligging is dus niet top, maar wel te doen. Er is een zwembad waar het altijd vrij rustig is, dus daar kun je wel lekker bijkomen van het zuipen. Het appartement is niet heel schoon, maar wat maakt dat uit voor de prijs die je ervoor betaalt. Er is wel een super grote koelkast die je vol kunt gooien met drank. Het personeel is vriendelijk. Blanes is een leuke vakantiebestemming met best wel wat uitgaansgelegenheden en restaurantjes. Het is echt een aanrader om een hapje te eten bij Irish Bar Shamrock. In Blanes kom je wel veel inheemse bevolking tegen. Hier heb je geen last van, maar zij zorgen nou niet bepaald voor een vakantiegevoel. Blanes is veel rustiger en gemoedelijker dan bijvoorbeeld Lloret de Mar. Dat zagen wij wel echt al een positief punt. We hebben een hele leuke vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Mooi appartement

Rita de Visser
24-6-2017

Mooi appartement maar het is ver weg van het strand en centrum ongeveer 20 minuten lopen.

Op de foto's zijn airco units te zien, maar deze werken helemaal niet, ze worden niet gemaakt ook.

Dus bloed en bloedheet en als je wilt reserveren let dan goed op dat je een balkon boekt anders zit je in een kamer zonder airco en zonder balkon.er staat namelijk nergens dat er ook kamers zonder balkon zijn.

Kom gezellig een hapje eten bij Tof!

Joost Hanema
9-6-2016

Ik en 4 andere jongens hebben een geweldige vakantie gehad in Espronceda. Het enorme balkon kon zowel gebruiks worden als chillplek of als enorme asbak aangezien deze niet aanwezig was. Ook is het een goede plek om een dikke spaanse vlinderbom af te steken, die je op 3 minuten lopen kan halen, aangezien je niks van het balkon af mocht gooien. De koelkast heeft de perfecte temperatuur om je biertjes in koud te houden en de vriezer maakt heerlijke don simon limon ijsjes.

Je kan verder ook gewoon in het huisje roken aangezien er een gangster met een nektasje komt om te checken of alles goed is, tevens was dit ook de beveiliging in de nacht. Het huisje rook aan het eind van de week een beetje naar een Tsjernobyl reactor maar dat was geen probleem. Je kan ook gewoon mensen uitnodigen en de muziek zo hard zetten als je wil. De wc is prima om te knuffelen als je een avondje te hard bent gegaan en wilt kotsen.

En kom gezellig een hapje eten bij Top, een restaurant op 3minuten afstand lopen. Als je aan komt lopen zie je ze al weer in de verte te sniperen om je te proppen. Gewoon negeren dan houden ze wel op.

Klein Nagelvoort
15-10-2015

Had via veiling geboekt en twee keer gekregen voor 90 euro per week was samen met mijn dochter we hadden een groot balkon en groot dakterras alles was super schoon niets op aan te merken personeel was echt vriendelijk en alles is op loopafstand strand supermarkt bus enz. heb niks bij hoeven betalen laken en handdoeken pakket voor 6 euro en een borg van 120 euro wat ik normaal vind die krijg je keurig terug als je alles netjes achter laat mooie omgeving kom zeker weer terug

Goed te doen

Anouk
30-8-2015

Het appartementencomplex ligt achter in Blanes maar met 5 minuutjes lopen was je in het centrum. Ik was hier met 2 andere vriendinnen en we vonden het appartement prima te doen, alleen vonden we het douchegordijn niet erg hygiënisch en deze had ook geen nut want al het water ging er langs waardoor na het douchen heel de vloer van de badkamer nat was. We hadden wel wat problemen met onze deur waardoor we een keer buitengesloten waren en een keer ingesloten, we moesten lang wachten voordat dit werd opgelost en hadden het idee dat we niet echt serieus werden genomen door het personeel. Verder zat in het appartement zelf een mooie keuken en de slaapkamers waren ook netjes.

Een Groot drama !

Laura
21-1-2015

Het begon al toen we daar aankwamen,

Om 14.30 uur waren wij aangekomen bij ons appartement Espronceda. Ons werd verteld dat we om 15.00 uur in ons appartement zouden kunnen. Na lang moeten wachten konden we er pas om half 7 in.

De badkamer was erg vies. Het douchegordijn had totaal geen nut, hierdoor liep de hele vloer onder water. Er was geen putje in de badkamer waardoor het water op de vloer niet weg kon lopen, en er dus de hele week heeft gelegen.

De deur bij het balkon kon op slot, hierdoor hadden we geen veilig gevoel. Ook waren de rolluiken kapot.

De kwaliteit van de stoelen waren niet goed, hierdoor is er een zitting van een stoel door midden gebroken en kregen wij er de schuld van, dus betalen.

beetje uit de slinger maar een redelijke plek

Pellikaan
9-11-2014

had wat meer luxe mogen hebben, bedden waren niet echt geweldig. Personeel was vriendelijk. De keuken was wel heel mooi.

Gereisd Met partner in januari 2014

redelijk

thijs
20-8-2014

toen wij gingen inchecken (4jongeren) werden we naar een ander appartement gestuurd, andere kant van blanes ivm met verkeerde boeking. toen we bij het andere appartement aankwamen. zeiden hun dat we toch weer hier heen moesten gaan. we kwamen weer bij espronceda aan. hij had verkeerd gekeken. BALEN. het appartement was redelijk. waren met 4 jongeren en hadden een 6 persoons appartement. bed was redelijk klein maar te doen. badkamer was okee. alleen het douche gordijn viel er steeds af. alles werd dus nat. uiteindelijk opgelost. verder hadden we geen balkon, dit was echter niet zo heel groot probleem, dit omdat we het goed met onze buren konden vinden en die wel een balkon hadden. in dit complex zaten vele jongeren en verder nog paar vaste bewoners. die volgens mij geen last van ons hadden. voor jongeren is dit complex redelijk te noemen. verwacht geen hele grote verwachtingen maar het is te doen. de buurt was redelijk. niet erg rijk maar ook niet erg arm. wij heb een top vakantie gehad

nooit meer!!

mandy
3-8-2014

we hadden een 2 kamer appartement. we waren op het laatste moment over geplaatst naar espronceda. we moesten lang wachten voor we in konden checken, en toen dat eindelijk kon zeiden de eigenaren dat er iets mis was met ons appartement en dat we even moesten wachten. na een half uur wachten riep de eigenaar mij dat ik alleen mee moest komen, omdat ik de hoofdboeker was. hij liet mij het appartement zien waarvan de badkamer vol met schimmel zat door een lek erboven. ik zei dat dat nooit gezond kon zijn, maar hij nam het niet serieus en zei dat het geen kwaad kon.we hadden geen keus. zelfs de nederlandse receptioniste vond het niet kunnen en zou er alles aan doen.

de volgende dag gingen we naar de badkamer en toen kwam de geur ons gewoon tegemoet te vies voor woorden!

dus na lang zeuren ging de eingenaar toch maar iets anders regelen. terwijl we voor ons gevoel voor de gek werden gehouden. uiteindelijk mochten we naar appartementen isern wat onze vakantie zeker waard was!