Zoover

Sjors,
19-6-2018
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Niet boeken! Iedereen komt daar voor zijn rust dus elk geluid is te veel. Je mag niet voetballen of iets in de tuin, voor behoud van het gras, wat 1 mollenveld is. Dikke afrekening waar niks van klopt, extra schoonmaak kosten terwijl we het netjes opgeleverd hadden.. Waardeloos! Het huis werd goor opgeleverd en wij moeten extra schoonmaak kosten betalen?!

Gereisd met vrienden in april 2018

Villa Horsterwold nr. 99 Niet huren!

Tanya D,
14-1-2018
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Wij hebben met onze groep villa Horsterwold, op het gelijknamende villa park gehuurd. Het huis is erg gedateerd. De meubels zijn oud en vallen nog net niet uit elkaar. Het contact met de eigenaar ging zeer moeizaam. Gewoonlijk antwoordde hij na het ontvangen van 4 van mijn e-mails. Daarnaast stonden wij versteld bij het eindbedrag dat wij terugkregen van onze borg. Wij hadden alles netjes achter gelaten, maar kregen te horen dat er €50 schoonmaakkosten berekend moest worden, omdat ze een onderlaken van een bed moesten wassen (lijkt mij dat je die sowieso wast?), de delen niet terug in de kast hadden gelegd en de ijskast vies was (die we niet eens gebruikt hadden?). Al met al dus een groot drama.. zeker niet huren deze villa (!het is huisje nummer 99, op het villa park). En als je het huurt, foto’s maken van de meterstand aan het begin en aan het eind (deze klopten niet, waardoor we meer moesten betalen) en de staat van achterlaten.

Gereisd met vrienden in januari 2018

Matig

Barbara,
19-11-2017
  • Onderkomen5
  • Activiteiten6

In ons jaarlijkse dispuutsweekend - wat wij reeds velen jaren houden - hebben we niet eerder dergelijk afhandelen meegemaakt.

Gezien verblijf van de eigenaar in het buitenland was communicatie lastig. Uitsluitend per mail, zelfs bij onenigheden. Wij begrijpen de waarde van vastleggen, maar dit was onprettig. Ondanks dat de tone-of-voice beleefd was, waren wij het niet eens met de beschuldigingen (die ook onvoldoende konden worden onderbouwd) waar wij als klant mee gedupeerd werden. Wij vonden de uitslag en eindrekening zeer onredelijk.

Onderstaande tekst is grotendeels letterlijk uit onze mailwisseling en geeft een helder beeld van onze ervaring:

Naar onzer mening hebben wij het huis normaal en binnen alle redelijke normen gebruikt. Om die reden wil ik dan ook inhoudelijk ingaan op de genoemde punten:

* Overlast: Het klopt dat er iemand bij ons huisje aanwezig is geweest (ongeveer 23:05u). Deze trof onze groep aan die een spelletje speelde, geen luide muziek of iets dergelijks. Gezien het dat weekend erg warm was, en de temperatuur met een grote groep snel toeneemt, hadden wij de ramen openstaan. Hierdoor was geluid - gesprekken en een mogelijke lach erbij, zeker geen lawaai - buiten hoorbaar. Doordat dit geluid blijkbaar stoorde, hebben we direct de ramen en deuren gesloten. Hetgeen aangetroffen, is niet wat onder overlast mag worden verstaan. Desondanks vonden we het vervelend dat iemand zich hieraan stoorde en hebben we daarbij redelijkerwijs gehandeld, door direct mee te werken en direct excuses aangeboden ook.

* In het huis naast ons werd een feest gehouden. Het is niet in ons opgekomen dit te vermelden als overlast, wij konden het wel duidelijk horen. Dit is niet meegenomen.

* Op deze zaterdagavond waren wij niet meer met 22 dames, maar nog maar met 12. Bijna de helft van de capaciteit van het huis.

* De BBQ hebben 2 dames oprecht geprobeerd goed schoon te maken. De middelen die hiervoor aanwezig waren waren beperkt (bv. geen staalborstel), het resultaat was niet als nieuw. Maar zeker niet zwaar vervuild achter gelaten - integendeel!

* Zoals op het feedback formulier was ingevuld, liet de hygiene van het huisje ook zacht uitgedrukt te wensen over. Badkamer en toiletten waren schoon, maar de rest was minimaal vies (!) te noemen.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Prima Huis

Jan
29-9-2014
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7

Park waar veel eigenaren zelf wonen

Gereisd met vrienden in september 2014

mooi compleet vakantiehuis, aanrader

hoenke
18-11-2013
  • Onderkomen9
  • Activiteiten6

Een mooi vakantiehuis (behorende niet bij een groot concern). Compleet huisje en zeer geschikt voor kinderen (bedjes, stoelen, stopcontactbescherming, traphekjes). Wij hadden het huisje Villa Athena (zonder water in de buurt voor de kleintjes). In de zomer beschikt het park over een buitenbad. Een aardig wandelgebied in de omgeving. Binnen een half uur in Harderwijk, Lelystad. Voor een vriendenweekend (incl kleine kinderen) een perfecte locatie. Goed onderhouden en schoon.