Zoover

8,2

Prima

Kim
1-7-2019

Het verblijf bij Invisa es Pla was prima. Het ontbijt was goed (ook gluten vrij eten), de kamers waren netjes, het personeel is vriendelijk en behulpzaam en de ligging is top.

Echter, ik zou hier niet naar toe gaan als je met een gezin naar Ibiza wilt gaan. Er zijn namelijk heel veel luidruchtige Engelsen, waardoor je 's nachts wakker wordt.

Daarnaast zou ik niet te veel verwachten van de kamers bij Invisa es Pla. Je ziet veel foto's van moderne kamers, maar wij kwamen daar aan en kregen een verouderde kamer. We zagen bij de receptie dat je tegen ik geloof 15 euro extra per nacht de moderne kamer kon krijgen.

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Rubén, Marketing, 5-7-2019

Goedemorgen,

We zijn heel blij dat we je hebben ontvangen in ons hotel.

Met betrekking tot de door de Engelsen veroorzaakte ruis proberen we het maximale respect bij de klanten te hebben.

Aan de andere kant hebben de superior kamers extra kosten, maar we vragen een toeslag.

groeten

Geweldig! Beste hotel ooit.

Dagmar
14-5-2019

De foto's kloppen precies. Zeer net en schoon hotel. Elke dag komen de schoonmakers, als je nog slaapt komen ze gewoon in de middag. Zo netjes! Prettige kamers met balkon, grote (kast)ruimte, koelkast, airco en moderne douche. De douche is ook qua straalsterkte goed in te stellen, handig als je verbrand bent.

Er zijn 2 zwembaden, achter het hotel is er een bar bij, maar het water is kouder.

Ontbijt lekker uitgebreid en afwisselend, lunch evenzo. Diner hebben we niet geprobeerd. Het hotel heeft goede connecties voor autohuur.

Zeer vriendelijk personeel. We hadden een vroege transfer en kregen speciaal ontbijt (na vragen). Elke avond is er entertainment in de ruimte speciaal daarvoor. Je hebt er geen last van als je niet wil.

Omgeving; redelijk toeristisch. Neem de Salvador boottour, rij naar dalt vila en zes boques. Markt van es canar is veel Chinese import.

Eet eens bij bondi, was onze favoriet toen er er waren.

Gereisd Met partner in mei 2019

Geachte dames en heren,

Wij danken u voor uw positieve evaluatie en zijn zeer verheuhd te vernemen dat u van het verblijf in ons hotel in Ibiza heft genoten.

Ons hele team zal ook in de toekomst blijven streven u en onze overage gasten een onvergetelijke vakantie te bieden.

Graag begroeten wij u volgend jaar.

Met vriendelijke groeten uit zonnig Ibiza.

Het Invisa Team

Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk!

Matthieu
14-5-2019

Prima Hotel,wel aan drukke weg!Hotel bestaat uit oude gerenoveerde kamers met koelkast en goede douche,en een nieuw gedeelte,en ong. 5 min van busstation,met regelmatige diensten en voor een paar euro naar bv Ibiza stad(Eivissa)Ook zeer dichtbij een Lidl supermarkt, en boulevard op loopafstand!

Uitgebreide buffetten,en alle dranken inbegrepen!! Elke dag is er een programma met div onderdelen onder leiding van David,o.a. met muziek en dans,veel gelachen,hij deed het geweldig!!

Gereisd Met partner in mei 2019

Geachte heer/ geachte mevrouw,

Bedankt voor uw vriendelijke opmerking.

Het is een genot om te weten dat u van uw vakantie in ons hotel hebt genoten.

We hopen je snel weer te zien.

Het Invisa Team.

Fantastisch!

Saskia
25-4-2019

Een week geweest in april. Het hotel is dan nog erg rustig, met veel ouderen van rond de 60. Wij zelf (23 en 20) vonden dit geen probleem.

De kamers zijn erg schoon en netjes, koelkast is aanwezig. De badkamer is groot en iedere dag wordt alles schoongemaakt en opgeruimd. Het personeel is super vriendelijk. Maken graag een praatje en geven tips over de omgeving.

Wij hadden ontbijt en diner inbegrepen. Het ontbijt bevat zowel een volledig english breakfast als yoghurt en fruit. Het avondeten wisselt iedere avond. Iedere dag wordt er vis en vlees bereid op de plaat en zijn er nog veel andere gerechten. De keuze is enorm uitgebreid en wij hebben iedere avond heerlijk gegeten.

Het grote zwembad was nog gesloten, was geen probleem want het weer was niet super bij ons. Andere zwembad zag er erg netjes en schoon uit. Sportschool bij het hotel is klein, maar heeft alles wat je nodig hebt

Locatie is top.

Wij zouden hier zeker terug komen!

Gereisd Met partner in april 2019

Geachte heer/ geachte mevrouw,

Wij danken u voor uw positieve evaluatie en zijn zeer verheugd te vernemen dat u van het verblijf in ons hotel in Ibiza heft genoten.

Voor ons is het belangrijk om te weten dat onze diensten en faciliteiten goed zijn.

We hopen je snel weer te zien in ons hotel.

Het Invisa Team.

Ik ga hier graag nog eens naartoe !

L Gijsen
18-11-2018

Wij waren met drie vriendinnen een week in Ibiza en we hebben genoten! De ligging was top. Binnen 5 minuten in San Antonio, maar voor de nacht wel net buiten het uitgaansleven, dus geen overlast. Alle andere plaatsen ook goed bereikbaar vanaf hier, ook met OV.

Personeel was erg vriendelijk en de kamers werden dagelijks goed schoongemaakt. Ontbijt was heerlijk. Kamers ruim genoeg voor 3 personen. Airco deed het goed. Zwembad was oke, alleen niet altijd plaats op de bedjes. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar, blij met onze keuze voor dit hotel.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Geachte heer/ geachte mevrouw,

Ons hele team zal ook in de toekomst blijven striven u en onze overage gasten een onvergetelijke vakantie te bieden. Graaf begroeten wij u volgend jaar week en zeggen: "tot de volgende keer in hotel Es Pla in Ibiza".

Genoten!

Larissa Versluis
18-11-2018

Invisa Es Pla ligt dichtbij winkeltjes en restaurantjes in Sant Antionio. Binnen 10 minuten sta je op de strip van San Antonio en op het strand. Verwacht niet teveel van het strand in Sant Antoni maar om de hoek van het hotel huur je op verschillende plaatsen een auto om de mooiste baaitjes van Ibiza te verkennen, een echte aanrader. Ook bereik je het busstation binnen 5 minuten. De bussen gaan heel de nacht door terug. Ideaal voor als je wilt stappen in Ibiza stad waar je clubs als Hi en Ushuaia vindt.

Het personeel van Invisa Es Pla is vriendelijk. Vooral de werknemers bij de receptie delen graag hun tips over het eiland. Je kamer wordt dagelijks schoongegmaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Je vindt hier twee zwembaden. Bij een zwembad wordt 's middags live-muziek gedraaid, vaak door een DJ. Bij het andere zwembad is het heerlijk rustig en is er altijd een ligbed vrij. Het ontbijt is goed. Perfect voor een vakantie met vrienden

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Geachte mevrouw,

Het Invisa Team

Goede locatie, wel wat last van geluidsoverlast.

Rp
14-11-2018

Fijne accomodatie.

Vlak bij het strand, het centrum en een supermarkt.

Er zaten 2 zwembaden bij 1 waar je rustig kon zwemmen en zonnen en de andere met muziek en activiteiten.

Min punt was dat de kamers erg gehoorig waren. Als andere mensen dronken terug kwamen je daar wel last van had. Tip neem oordopjes mee.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Geachte heer/ mevrouw,

Wij danken u voor uw positieve evaluatie en zijn zeer verheugd te vernemen dat u van het verblijf in ons hote in Ibiza heft genoten.

Met vriendelijke groeten uit zoning Ibiza.

Het Invisa team

Ligging en personeel top. Bedden slecht

Emma
29-10-2017

Vriendelijk personeel en schoonmaak is top. Kamers zijn erg gehorig. Veel lawaai op de gang (houten deuren) Hoorden buren praten en en elke nacht luid snurken. Bedden zijn heel slecht. Helaas geen goede nachtrust. Ontbijt is top en de ligging van hotel is ideaal. Vlakbij busstation en de haven en de supermarkt. Douche is vernieuwd en uitstekend! Door t eten en personeel toch goede balans in tevredenheid.

Gereisd Met partner in oktober 2017

Geachte heer, geachte mevrouw,

To onze spijt moeten wij constateren dat u tijdens het verblijf in ons hotel niet volledig tevreden was. Omdat wij continue striven naar verbetering van onze prestaties en service bedanken wij u voor uw opmerkingen en zullen deze ter harte nemen.

Mocht u ons hotel in de toekomst weer bezoeken, dan verzekeren wij u dat u kunt genieten van een ontspannten vakantie in hotel Invisa Es Pla, Ibiza.

Het Invisa - Team

Goede lokatie, weg van de drukte maar wel centraal

Linda
1-9-2017

Hier 6 dagen verbleven. Het is indd een hotel wat gebaseerd is op Engelse gasten. Wij hebben hier geen last van gehad.

Vanuit het hotel ben je zo in het centrum waar je links de strip hebt maar als je rechts doorloopt kom je op de boulevard met leuke restaurant en winkeltjes. Helemaal aan het einde van deze straat kan je de zon onder zien gaan.

We hebben 3 dagen een auto gehuurd om zelf het eiland te bekijken. Ook dit is allemaal in de buurt te regelen.

Prima vakantie gehad en niks dan lof over het hotel en personeel.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Geachte mevrouw,

To onze spijt moeten wij constateren dat y tijdens het verblijf in ons hotel niet volledig tevreden was. Omdat wij continue striven naar verbetering van onze prestaties en service bedanken wij y voor uw opmerkingen en zullen deze ter harte nemen.

Mocht u ons hotel in de toekomst weer bezoeken, dan verzekeren wij u dat u kunt genieten van een ontspannten vakantie in hotel Es Pla, Ibiza.

Het Invisa - team

Helemaal prima, goede locatie

Tessa
22-7-2017

Ik (27) ben een week hier verbleven met mijn moeder. Het hotel ligt aan de rand van San Antoni, dus je hebt geen last van de drukte in het centrum. Wel ben je zo bij de haven en allerlei eettentjes als je dat leuk vindt. Ook zit het centrale busstation direct om de hoek. Hier pak je voor 2 euro de bus naar Eivissa stad en voor 4 euro de bus naar de grootste Hippie Markt in Es Canar. Ook komt de party/nachtbus vanuit Eivissa hier aan en ben je dus zo thuis. Locatie vonden wij dus top.

Ook het eten is prima. Wij hadden halfpension. Het ontbijt heeft veel van een English breakfast, vanwege natuurlijk de Engelsen die er verblijven. Ook gekookte eitjes, broodjes en vers fruit. Avondeten had genoeg keus, vlees, vis en altijd iets van pasta en patatjes. Ook grote saladebar, wat onze favoriet was.

Het hotel heeft twee zwembaden, een met muziek en een zonder muziek. Je kunt dus kiezen of je in muziek wilt liggen of niet.

Er zitten veel jongeren in dit hotel, maar ze gedragen zich. In de hele week die wij er verbleven is er 1x s nachts op de deur gebonkt, maar verder geen lawaai, geen overlast en geen drukte. Wel zaten we op de bovenste verdieping, waar natuurlijk minder mensen komen.

Het personeel in het hotel is erg behulpzaam en aardig. We mochten ons avondeten ruilen voor de lunch als we s middags op pad wilden en het avondeten daardoor gingen missen. Ook is een douchekamer waar je op je laatste dag voor vertrek nog kunt douchen (als je laat vertrekt).

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Geachte heer, geachte mevrouw,

Wij danken u voor uw positieve evaluatie en zijn zeer verheugt te vernemen dat u van het verblijf in ons hotel in Ibiza heft genoten.

Graaf begroeten wij u volgend jaar week en zeggen: "tot de volgende keer in hotel ... in Ibiza"

Het Invisa - team