Zoover

8,8

Heerlijk appartement!

fam. van Koperen
15-5-2018

Wij (gezin+drie kids, nu 11-11-13) komen hier al 5 jr voor 2 wk meivak. Ruim 1/2 slaapkmr app. voor max. 3/5 pers met balkn. Inrichting eenvoudig, goede bedden. 3e/5e bed uitklapbank in woonkmr. Keuken 2 pits inductie, magnetr, koffieapp. Verder basaal. Locatie perfect: rustige weg vlakb strand en supermrkt. 's Avonds dragelijk (muziek)geluid tot ca. 24.00. Klein zwembad + peuterbad, beschut gelegen, dus geen last van (in voorjaar altijd aanwezige) wind. Voldoende bedjes+parasols. Minpunt bij zwembad: geen vertier voor kids en in meivak. vooral oudere Duitse stellen, niet altijd vriendelijk. Prima schoonmaak, handdkn om de dag, beddegd wekelijks, water bij de receptie. Receptie is Niva (bijna met pensioen, als je een beetje je best doet merk je dat ze een lieve schat is!) en twee broers, waarvan de grootste de hartelijkste is. Goedkoop te boeken via touroperator. Qua verhouding prijs/kwal. zeer goed Tip: 5kr app 207.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2018

Geweldig

stephanie
18-8-2009

Ik ben net terug uit maba playa! Wat een ontzettend leuk appartement. De kamers zijn erg schoon en ruim. Ik ben nog nooit in een hotel geweest waar zo ongelovelijk gepoetst werd. We keken ons de ogen uit. Het complex heeft 4 verdiepingen en is gezellig en gemoedelijk. De service in dit hotel was erg goed! De eigenaar was ontzettend vriendelijk. Je zit 5 min lopen van jumbo centrum en kashbar. De supermarkt zit om de hoek evenals de apotheek. Het is echt een aanrader en mocht ik weer naar Gran cararia gaan kom ik hier zeker weer!!