Zoover
Appartement Résidence Les Hameaux des Lacs

Appartement Résidence Les Hameaux des Lacs

Appartement
7,2

Totaal niet zols op de foto's.

Sylvia
4-8-2015

Wij hadden specifiek een huisje gevraagd met uitzicht op de vallei. Daar zijn we erg blij mee geweest want sommige huisjes staan in het bos of kijken uit op een parkeerplaats. De omgeving is mooi maat het interieur is totaal anders dan op de foto's. Veel te klein voor zes personen, geen bergruimte en bovendien stikte het daar van de wespen.

Het zwembad was groot maar erg onvriendelijk personeel. Geen ligbedje of stoel, dus met je handdoek op de stenen. En na een paar uur heb je dus echt wel rugpijn. Het meer is door de weeks beter te doen maar in het weekend is het zwembad en meer propvol met (onvriendelijke) Fransen.

Animatie stelt niks voor en kapotte speeltoestellen. Wij hebben uiteindelijk wel een fijne vakantie gehad omdat we het fijn met elkaar hadden en leuke uitstapjes hebben gemaakt.

Personeel bij de receptie is erg vriendelijk maar dit is geen aanrader.

super vakantie en wat een mooie omgeving!!

Simons
20-10-2013

De chalets zijn heel proper en goed onderhouden. Het personeel is heel behulpzaam als er iets niet in orde is dan komen ze het onmiddellijk herstellen. Prachtige omgeving om te verkennen, overal kastelen en idylische plekjes. Als het zwembad gesloten is, is het zalig om nog aan het meer te zitten met een boekje tot de zon ondergaat. Het meer wordt trouwens elk jaar proper gemaakt dus ik zou mij niet te veel zorgen maken over de waterkwaliteit. Zeker de moeite om met kinderen naar toe te gaan en lekker rustig. Het grote houten terras voor de chalet is lekker om 's avonds rustig te zitten. Prijs/kwaliteit zeker in orde en de omgeving is van de mooiste in Frankrijk.

Teleurstellend,

M.van empel
18-9-2013

valt onder de selectie glamour en luxe bij touroperator, is dit absoluut niet waardig!

Gereisd met partner in augustus 2013

Leuk park met kleine huisjes

Gijsbert
12-8-2013

Leuk park gelegen aan een publiek toegankelijk meer en zwembad. Op het einde van de dag en in de weekeinden erg druk met lokale bevolking.

Wij zaten in het zonnige gedeelte van het park dat op een heuvel 100 meter van het park zelf ligt. Wij hadden een prima uitzicht over het meer en de mooiste zonsondergangen. Andere huisjes moesten het echter doen met uitzicht op de parkeerplaats.

De "chalets" zijn klein maar dat kun je ook gewoon zien als je boekt. De woonkamer en veranda zijn goed te doen maar de badkamer en slaapkamers zijn niet geschikt voor mensen met claustrofobie.

De vaatwasser deed het meestal niet. Ook de houten vlonders van het terras splinterden nog al. Vrij slordig voor huisjes uit 2012. Alles was wel schoon.

De staf van het park is heel behulpzaam, vriendelijk en spreekt goed Engels. Animatie is wel allemaal in het Frans.

De huisjes zijn erg klein maar ook goedkoper van gemiddeld. Als ik zeker zou zijn van een huisje met uitzicht zou ik wellicht terugkeren.

Niet voor herhaling vatbaar.

Peter
4-8-2013

We hebben hier een week doorgebracht. Het wordt als chalet verkocht maar is niet meer als een kleine stacaravan. Keukenapparatuur werkte niet goed. TV deed het niet. Matrassen zijn keihard. Er is geen handleiding aanwezig hoe bijv de airco werkt. Daar moet je dus zelf maar achterkomen. Als je gelukt hebt dan heb je uitzicht op het meer. Anders kijk je tegen de parkeerplaats aan. Huisje is wel schoon. Airco werkt prima.

Het meertje en zwembad is met name 's morgens door de weeks lekker. In het weekend en 's middag komt de buurt ook zwemmen en dan heb je er als hollands gezinnetje weinig te zoeken. De omgeving is wel erg mooi. Typische franse dorpen en schitterende landschappen.

Sommige personeelsleden moet zich gastvrijer opstellen.

Lekker plekje,.....

Hans
5-9-2012

Als gezin met 2 kids (8) hier 2 weken gezeten. Als je vakantie zoekt waar niet teveel Nederlanders komen zit je hier erg goed. 20% is NL, overige Frans. Let wel, dit heeft bv. ook invloed op de introductie op de dag na aankomst en de animatie, wat allen in het Frans gaat.

Wij hebben dit niet als erg ervaren, 80% van het personeel spreekt prima engels. Onze kids hebben ook iedere dag bij de animatie gezeten, wat met handen en voeten werk ook erg goed ging.

De huisjes zijn prima, airco & vaatwasmachine zijn echt prettig om te hebben. Bedden zijn redelijk, iets dikker matras zou lekker zijn.

Het Meer/Zwembad is ook (tegen betaling) beschikbaar voor de locale bevolking; bij warm weer kunnen de weekenden dan ook drukker zijn bij het meer. De zon-zijde huisjes staan met +/- 20 bij elkaar op een heuvel met voldoende ruimte en privacy.

De grotere supermarkten zitten in Montauban (20km), locale buurt super is prima voor wat klein spul.

Wij hebben hier een fijne vakantie gehad.

Mooie chalet maar erg druk gemeente zwembad/meer

Luc
26-8-2012

Het chalet was erg mooi en zeer volledig ingericht. We hadden een chalet op de heuvel en misten een beetje het camping gevoel. Dit werd verstrerkt doordat het zwembad en zwemmeer niet alleen toegankelijk zijn voor de mensen op de camping. Met mooi weer is het echt super druk. Leuke omgeving, vanalles te bezichtigen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Super mooi chalet

Johan
21-7-2012

Mooi ruim opgezet chalet park. Chalet zeer comfortabel en schoon met mooie veranda. Chalets niet op elkaar. Aardige staff. Vlakbij zwemmeer en zwembad. In de omgeving prachtige dorpen met mooie kastelen, vonden onze kinderen erg gaaf. St. antonin Noble de Val is een heel mooi dorp waar je kan kanoën en zwemmen in de rivier met een waterval. Zwemmeer is voor de kinderen goed alleen de water kwaliteit is als het druk en warm is........???? Wordt wel gecontroleerd overigens. Kidsclub was erg leuk. Geen Nederlandse enclave maar mensen uit heel Europa, veel Fransen, erg aardige mensen allemaal. Toulouse is leuk. Verder veel trips in de omgeving gemaakt en veel gezwommen overal.

Geweldig park in een prachtige omgeving!

Danielle
24-8-2011

Wij hebben een geweldige week gehad in dit park, de huisjes op de heuvel hebben een prachtig uitzicht over de omliggende meren! Het huisje was heel schoon en alles was aanwezig. Bij het zwem-meer was een standje, een waterval, een glijbaan en een eiland met duikplank. Onze zonen (6 en 8 jr) hebben daar enorm van genoten!

De supermarkt in het dorp is klein, maar in Montauban is heel groot. Wij haalden elke dag vers stokbrood en croissants bij de bakker in het dorp, is vanaf 6 uur open.

In de omgeving zijn veel uitstapjes mogelijk, mooie Franse dorpjes, musea, grotten en kastelen!

Mooi uitzicht, lekker rustig

Marcel
5-8-2011

Wij hadden een chalet op de heuvel. De kinderen hadden een mooi veld om te spelen en het uitzicht was fantastisch. Helaas was op de heuvel geen WIFI bereik dus voor internet moest je naar de receptie met je laptop/mobiel/tablet. De chalet was schoon en netjes. De vaat kwam niet echt schoon uit de vaatwasser. Daarbij was van alle borden en glazen en zo maar 1 set beschikbaar. Tip: neem dus zelf wat van die bekers en bakjes van de Ikea mee of, wat wij deden, van die plastic wegwerpbekertjes. Het park is een afgesloten gebied van 3 meren waar je lekker rond kunt wandelen. Bij het meer waar je kunt zwemmen is beperkte ligruimte. Het park biedt niet de drukte zoals die bekend is van de playa's dus als je voor je rust komt ben je hier aan het juiste adres. In de buurt is een supermarkt maar op 20 min. rijden heb je de Super U in Negrepelisse. Voor het shoppen kun je naar Toulouse gaan waar ze een leuk winkelgebied hebben.