Zoover

7,5

Prijs kwaliteit is goed.

Kristel
17-10-2018

Ligging is top, in Praag 1. Minimarkt voor de deur. Appartementen zijn eenvoudig, hing een luchtje op de badkamer en bedden wat hard (erg persoonlijk). Appartement is schoon maar verwacht geen luxe. Alles wat je nodig hebt zit in het appartement: koelkast, vaatwasser, waterkoker, magnetron.

Prijs/kwaliteit is zeer goed.

Sleuteladres ligt op circa 20 minuten loopafstand. Als je vroeg arriveert kun je vaak nog niet in je appartement terecht en kun je je spullen bij sleuteladres achterlaten.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Leuk voor een weekend

angelina
11-3-2015

Gelegen in praha 1 dus met 1 halte met de metro zit je in het centrum. Appartement is veel en veel kleiner dan op de fotos lijkt.

Er tegenover zit de heineken music bar dus veel lawaai. Appartementen zijnook heel gehorig. Ze dreigen met een boete van 200 euro als je na 10 uur lawaai mAakt. Nou dat is niet zo moeilijk want ik hoorde de buren snurken, plassen en praten. Niet zo leuk. Bedden zijn keihard. Ik ben niet zo moeilijk maar ik ben bij mijn zoon op de slaapbank gekropen omdat ik overal pijn kreeg, zo hard was die boxspring. 2 nachten is meer dan genoeg.