Zoover

Matig

Nooit meer

Elly
28-3-2016

Alle slechte recensies op deze pagina zijn waar. Wij hadden een 8 persoonshuis, maar met vier personen zat het echt wel vol. Niet eerder zo een klein huisje gehad dat voor een 8 persoons met doorgaan. Slechte, oude meubels, harde kleine bedden en vieze badkamers waar een rioollucht je tegemoet komt. Minimaal aan keukengerei. Dat je goed ter been moet zijn is waar. Een bezoek aan het centrum is een ware conditietest. Verder duidelijker vermelden dat je niet met een zwemshort het zwembad in mag. Wij hadden ons erg verheugt op een weekendje uit. Helaas slecht bevallen.

goed

ThirzaJoy
20-8-2011

Ik ben daar een week geweest met mijn ouders en broer. Er was voor jonge kinderen veel te doen maar voor tieners zoals ik niet. Er was niks in de buurt en zelfs de dichtbijzijndste steden hadden niks te bieden behalve een grote carrefour waar je kon rondsnuffelen. Accomodatie mooi uitzicht op het meer, ze zijn daar heel milieu vriendelijk en schoon. S'ochtends lekker ontbijten op het ruime balkon. Het weer moet wel meezitten anders kun je daar eigenlijk niks dat is wel een minpuntje. Ga geen pannekoeken eten in het 'station' op het park want die zijn vreselijk. Verder alles okee.