Zoover

Chalet Les Cottages de Valjoly

Chalet
4,5

Matig

NOOIT MEER, TOTALE AFRADER!!!!!

Larissa
18-8-2019

We zijn van ellende dinsdag vertrokken i.p.v. zaterdag. Het huisje was vies er zat een wespennest in de muur, en ben zelf van onder naar boven te grazen genomen door BEDWANTSEN !!! De aangeboden activiteiten zijn te duur qua prijs/ tijd verhouding en slecht onderhouden. Het personeel weigerd Engels te praten, en staan je in je gezicht uit te lachen als je iets niet begrijpt. Zwembad hartstikke vies , je ziet de huidschilfers drijven en dat terwijl door de hoeveelheid chloor in het water we 2 dagen last van onze ogen hebben gehad. Mooie omgeving dat wel, maar totaal niets te doen. 3 vaste wandelroutes voor de rest allemaal privé terein.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Nooit weer!!

Gezin met kinderen
10-9-2018

Prachtige omgeving, maar nooit meer in de chalets van dit park!!!!!!

Chalet was sterk verouderd en enorm vies! Vlekken all over the place en in de kamer waar de kinderen sliepen zelfs schimmel door lekkage verbloemd door verf. De lucht in die slaapkamer was daardoor enorm benauwd en ongezond. Na 2 nachten zijn we vertrokken!

Receptie personeel niet vriendelijk en hamert met name op het schoon achterlaten van de chalet, omdat je anders een boete krijgt van 112 euro!! En dat voor een chalet die bij aankomst al vies is!😡

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Nooit weer

Janus
31-8-2018

Onwelkome aankomst bij dit park. Niemand zei iets en met kinderen erg lang moeten wachten voordat je je sleutel eindelijk in ontvangst mag nemen bij de receptie. Medewerkers spreken slecht Engels en komen niet al te vriendelijk over. De borg bedroeg bijna net zoveel als dat het verblijf kostte, hetgeen totaal niet in verhouding stond tot de oncomfortabele cottage met gedateerd interieur. Bij vertrek wel een strenge schoonmaakcontrôle waarbij je bij het minste of geringste je borg kwijt kan zijn. Geen idee waarom ik hier nog een keer naar toe zou gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Echt genoten

Blok
22-7-2017

Wij zijn hier 10 dagen geweest, een huisje met uitzicht op het meer. We werden zo vriendelijk geholpen toen we wilden ruilen van boszicht naar Meerzicht! Waren we erg blij mee want zo we hebben heerlijk van het zonnetje kunnen genieten tijdens het geweldige uitzicht! Alles is zo dichtbij en we hebben ons nooit verveeld. Onze meisjes van 5 en 3 hebben paardgereden, gezwommen, mini golf, trampolines etc. Maar ook gewoon lekker wandelen in t park, bos, bij t haventje of bij de winkeltjes.

Opa en oma bleven ook nog een nachtje slapen en dat ging prima op de stevige bedbank. Toen zij gingen oppassen hebben wij het klimparcours kunnen doen, dat is gaaf zeg! We raden het iedereen aan! Keukentje is erg klein en wat minimale pannen maar we hebben ons prima gered. Geen minpunten verder!

Vreselijk

Monique
24-8-2015

Het park is grootschalig en gericht gezinnen die vermaakt willen worden (tegen flinke betaling!). In het meer mag je niet zwemmen. De huisjes erg klein met weinig en goedkoop inventaris en kapotte/oude meubels (was wel schoon). De huisjes hebben een klein balkon.

Het tweepersoonsbed was krap en klein (apart geslapen dus). Het is erg steil en en er zijn veel trappen (ook onhandig bij uit- en inladen bagage (ook onhandig met jonge kids en graag-voetballende kinderen)). Omgeving is erg troosteloos; het is een arm gebied zonder leuke stadjes.

Topvakantie!!Echt een aanrader!!

Ab
16-8-2015

Dit park is echt een aanrader!Wij hebben een heerlijke week gehad!Ons huisje had een prachtig uitzicht op het meer.Oke,het huisje is niet groot maar er is zoveel te doen op het park dat je nauwelijks in het huisje bent.Bootje/waterfiets huren,naar het klimbos,midgetgolf,vissen of zwemmen in het leuke zwembad!Er is genoeg te doen.Het personeel vonden wij heel vriendelijk en ze deden erg hun best om Engels te praten. De meeste huisjes staan echter in het bos dus wil je uitzicht op het prachtige meer dan moet je dit bij het boeken vermelden! Bij de meeste aanbieders kun je het al aanvinken! Kan me voorstellen dat het verblijf daar een stuk minder leuk is als je vanaf je balkon tegen de bomen aan zit te kijken maar wij hebben een fantastische vakantie gehad!

Nooit weer

F.
26-7-2015

Ik begrijp niet dat gerenormeerde reisorganisaties dit nog in hun programma durven op te nemen. De huisjes zijn zeer basis. Een zeven persoon huisje bestaat uit zeven borden, zeven mokken ( waarvan 3 kapot), 3 wijnglazen en vijf eetkamerstoelen. De brandgaten zitten in de slaapbank. De badkamer is absoluut niet schoon. In de 3 persoonsslaapkamer staat het stapelbed voor het openslaande raam. twee lampen in deze kamer zijn stuk. In de badkamer en de toilet is geen fatsoenlijke afzuiging. De vloer in de kamer is vies en versleten. Verder is er nog en roestig droogrekje. Kortom voor de 1200 euro voor het hoogseizoen mag je, na een jaar hard werken, veel meer verwachten. Is er dan niets goed? De kinderen ( 11 en 12 ) vermaken zich prima met de vele activiteiten. dit park begrijpt niet dat vakantie ontspanning moet zijn en niet een week vol ergernissen. En leg dit maar eens uit aan het tot al niet al te vriendelijke personeel, wat voornamelijk alleen maar Frans spreekt.

Fijne vakantie voor weinig geld!

jiskabrand
5-1-2014

Het park is mooi en goed onderhouden, geen chalets maar houten huisjes. De inrichting van de huisjes is basis, en inderdaad niet ingericht voor de hoeveelheid mensen die je meeneemt. Voor 4 personen hadden wij een 6-persoonshuisje besteld (zodat de kinderen op een eigen kamer konden) maar dat was nog niet het geval: de bank was een slaapbank!. Gelukkig hebben de kinderen goed geslapen.

Veel trappen, goed voor de conditie en een uitdaging voor onze peuter om alle treden te tellen. Speeltuin en zwembad zijn heel leuk. Eten in restaurants is oké, jammer dat restaurant pas na 19.00 uur open is.

Prachtige omgeving

Thea
22-9-2013

We zaten in een prachtige omgeving in een huisje dat uitkijkt over het meer en het dal.

Er zijn diverse activiteiten op het park welke zeker de moeite waard zijn. In de directe omgeving van het park is verder niet veel te doen. Het zwembad is ook zeker goed. Het eten is prima alleen bijzonder jammer dat de gelegenheden zeer beperkt geopend zijn. Tussen de middag en s avonds na 19 u. dit is erg laat als je met een klein kindje bent.

Niet alle huisje hebben het mooie uitzicht en wij zaten in een 6 of 8 persoonshuisje met 2 volwassenen en 1 kind. Met 6 personen zou het erg krap zijn.

Aardig maar niet voor herhaling vatbaar

Angelique Joosten
28-7-2013

De eerste ochtend zijn we gelijk terug gegaan naar de receptie voor een ander huisje, helaas was alles vol. Gelijk voor het balkon stonden hoge bomen, dus bijna geen licht in je huisje, erg donker. Tip. Essentieboeking met meerzicht. Verder is het park best goed verzorgd en tijdens ons verblijf in het hoogseizoen alles voldoende open. Zwembad en faciliteiten zijn prima, alleen het huisje is wat inrichting betreft erg sober en inderdaad.... Niet schoon. Het meer mag helaas niet in gezwommen worden. Maar het meest jammer was toch wel de matige ligging. De omgeving is mooi voor wandeken en zo, qua bezichtigingen een paar dorpjes en stadjes in de buurt. Wij waren er 1 week en dat is voldoende, heel veel langer zou ik niet aanraden