Zoover

Matig

aardig, maar nooit meer

Angelique
13-8-2009

Aardig park, maar t zwembad is veel te klein voor alle mensen op het park én de vele vele tieners uit de omgeving die met bussen daar gedropt worden. Soms werd er gewoon nog zwemles gegeven. Bedden waren verschrikkelijk, huisje op zich is ok. Er staat wel een tv, maar die kan je alleen bedienen als je de afstandsbediening haalt en dat kost je € 35.00 per week om 4 Franse zenders te kunnen ontvangen. Survivallen in het bos is heel erg leuk. Midgetgolf is een aanfluiting, slecht, aflopend en klein. Eten is er prima, de winkeltjes klein en momenteel staat de helft leeg. Om broodje te halen waren wij 20 minuten kwijt voor we konden ontbijten. Men noemt zichzelf milieuvriendelijk maar de helft van de vakantiegangers pakt de auto naar het zwembad omdat het een stuk lopen is, en fietsen word je onmogelijk gemaakt met al die trappetjes (niet leuk met een kinderwagen). Ook niet erg slim om elke avond de parklichten om 19.00 aan te doen terwijl het pas om 22.00 donker is.

Omgeving is aardig.

nooit meer

Angelique
2-8-2009

Parc ValJoly is op een mooie omgeving, maar heeft een piepklein zwembad waar de hele omgeving met bussen komt zwemmen, er wordt zwemles gegeven, en heeft levensgevaarlijk golfbadsysteem. Chagrijnige badmeesters die geen Engels spreken. Eén persoon op de receptie spreekt Engels, verder niemand, staan je allemaal schaapachtig aan te kijken. Weinig te doen, boogschieten en trampolinespringen pas vanaf 15.00, de midgetgolf ziet er niet uit, banen lopen af en zijn slecht onderhouden. We zijn veel over de grens gewipt om in België leuke dingen te gaan doen. Huisje is redelijk, was niet erg schoon en de bedden zijn waardeloos, zo hard dat zelfs de kinderen met rugpijn naa huis gingen. We zijn trouwens ook eerder naar huis gegaan om alle bovengenoemde redenen. Voor kinderen boven de 10 is er niet veel te beleven, fietsen is onmogelijk met al die trappetjes.De winkeltjes op het park stellen weinig voor, en de helft van de winkels staat momenteel leeg. Nee voor ons was dit weggegooid geld, zonde

Leuk parkje

Hans
21-7-2009

Net een weekje "last minute" les Hauts du Val Joly. gewoon een net en leuk park. Als je wat minder goed ter been bent is het niet zo geschikt, tenminste als je ook nog even naar het meer wil. Dan moet je nogal wat hoogte overwinnen. De bungalows zijn nieuw en uitstekend ingericht. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Je moet wel de nodige kilometers maken om bij winkels of steden te komen. Voor de dichtsbijzijnde carrefour moet je 13 km rijden. Aan de andere kant is het uitstekende uitvalsbasis voor een dagje Brussel of Amiens. Ook voor fietsers (wel met wat versnellingen) zeer geschikt. De kritiek dat er ook mensen uit omliggende dorpen komen en gebruik maken van het zwembad, snappen we niet zo. Het is van oorsprong nl een recreatiegebied en dat is het nog steeds. De bungalows kwamen pas veel later.

Kortom, niets mis mee.