Zoover

Matig

Geweldig mooie locatie!

Japy
30-4-2019

Wij hadden een leuke en ruime driekamerwoning met uitzicht op een fantastisch mooi meer! Aankomst prettig, vriendelijk, behulpzaam en er werd zelfs getracht nederlands te spreken door de receptionist. Ik herken de kritiek hieronder niet en ben erg positief. Veel activiteiten zoals boomklimparcoursen, varen/zeilen, boogschieten, eco-scootertochtje, aquarium, zwembad.... noem maar op, voor ieder wat wils. Voor sommige activiteiten dien je te betalen met units via een pasje dat je moet aanschaffen. Werkt prima maar is dus een extra handeling waar je rekening mee moet houden.

Geniet gewoon van de prachtige locatie aan het meer!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Wij waren tevreden

Fam. van Dijk
4-11-2017

Reviews zijn niet positief, maar onze ervaring was wel positief.

Bij 'problemen' werd snel gehandeld en opgelost.

Meubels zijn gedateerd. Keuken is van alle gemakken voorzien, ondanks kleine ruimte. (chalet 4 personen)

Omgeving is mooi en een schoon park. Veel te doen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Nooit meer

Magermans
1-8-2017

Ondanks vier keer met het hoofdkantoor en receptie bellen een huisje gekregen op een locatie die aan geen enkele wens voldoet. Smerig bij aankomst. Manager die beweert dat oude huisjes altijd vies zijn. Het kan wel een dezer dagen alsnog schoongemaakt worden, maar dat doe ik dat liever zelf zodat we kunnen gaan slapen. Glaswerk smerig, voor gebruik alles in de vaatwasser gedaan.

Sprei met urine vlekken.

Laminaat, planken, en leuning trap zitten los en maken een vreselijk kabaal iedere leer dat iemand de trap op of afloopt.

Nogmaals 'opmerkingen' formulier ingeviuld.

weinig klantvriendelijke benadering

Jan de Jong
1-5-2017

Je moet goed ter been zijn, dat zou op de site nog wel meer benadrukt mogen worden,het is een zeer geaccidenteerd terrein.Voor alle faciliteiten moet flink

worden geklauterd! Ronduit belachelijk is de dwang om van hun schoon-

maakdiensten gebruik te maken.In de infomap staat een waslijst van sanctie's,

bv € 70,00 als er bij vertrek stof op de vloer wordt aangetroffen. Toen we bij aankomst onder de bedden keken lag het er vol stofvlokken ik denk nog van van vorig seizoen. Bij de eindinspectie had de mevrouw nog commentaar;

de kookplaat was niet erg schoon. Nouja daarvoor hadden we nu juist hun dienst ingehuurd voor het bedragje van slechts € 112,00 Het park zelf is mooi

en goed onderhouden en aantrekkelijk voor kinderen.

Mijn kritiek betreft uitsluitend de leiding van de Cottages.

heerlijk ontspannen, ruimte, sportief, compleet.

Sandra
24-2-2017

Ruime comfortabele chalets met prachtig uitzicht, goeie service, manege, groot zwembad, wellness, supermarkt en winkels, bistro's, workshops, veel watersport, wandelen/hardlopen, fietsen/wielrennen. Goeie prijs/kwaliteit verhouding. En slechts op 3 a 3,5 uur rijden van NL. Veel Fransen die daar vakantie vieren, maar het personeel spreekt ook Engels.

Voor een week best wel te doen

Fam. Ensink
6-8-2016

Twijfelachtig park maar voor een week best wel te doen. Boek alleen met korting via de bekende sites en dan kun je best een leuke vakantie hebben. De huisjes zijn niets meer dan 2 persoons studio's waar met enige fantasie een 4 persoons huisje van is te maken. Voordeel is dat het park goed te berijden is binnen een uur of 4 en de omgeving is mooi en rustig. Een weekje lekker fietsen en wandelen moet hier dan wel je doel zijn en dat kan hier volop! Ook andere activiteiten zoals boogschieten, lasergame, surfen, zeilen volop aanwezig. Niet goedkoop overigens. 5 fietsen voor een dag is €60,-. Voor de rest in de directe omgeving geen zak te beleven. Parijs is redelijk dichtbij, maar niet voor een dagtrip. Voor bijna alles is een valjolypas nodig om op te laden en die krijg je niet meteen bij aankomst. De 2e dag hadden we eindelijk de pas maar bleek het zwembad al om 7.20 te sluiten. De 3e dag werden we eruit gestuurd omdat de zwemkleding niet goed was. Geen zin om voor €75 zwembroeken uit de automaat te kopen dus dag 4 lagen we pas in het zwembad dat een mooi uitzicht heeft, maar verder weinig voorstelt. Hoewel de huisjes niet brandschoon zijn laat de schoonmaakpolitie je op de laatste dag elk pluisje, haartje en blaadje van de grond rapen. Afijn, die €112,50 was snel verdiend zo en ik maak nog beter schoon ook! Over het personeel laat ik mij verder niet uit. Dat beschouw ik als algemeen bekend en gaat in Frankrijk nu eenmaal anders dan bij ons.

ongastvrij personeel maar een fantastisch klimpark

Diana
10-5-2016

Personeel spreekt geen Engels. Openingstijden van activiteiten is matig / slecht. Alles moet via de Valjoly pas betaald worden die je in apart kantoortje moet kopen maar deze is maar beperkt open. Er was maar 1 restaurant open met beperkte menu kaart en matige kwaliteit eten. Maar het klimpark was fantastisch voor mijn zonen van 16 en 13 jaar.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2016

Nooit meer

Elly
28-3-2016

Alle slechte recensies op deze pagina zijn waar. Wij hadden een 8 persoonshuis, maar met vier personen zat het echt wel vol. Niet eerder zo een klein huisje gehad dat voor een 8 persoons met doorgaan. Slechte, oude meubels, harde kleine bedden en vieze badkamers waar een rioollucht je tegemoet komt. Minimaal aan keukengerei. Dat je goed ter been moet zijn is waar. Een bezoek aan het centrum is een ware conditietest. Verder duidelijker vermelden dat je niet met een zwemshort het zwembad in mag. Wij hadden ons erg verheugt op een weekendje uit. Helaas slecht bevallen.

oubollig

van der Meer
4-8-2015

je moet de inventaris en evt. gebreken checken , je hebt een dag de tijd om te melden. Maar ..er is geen inventarislijst. Er wordt bij aankomst een borg gevraagd van €260,- en voor het schoonmaken van een 3 kamer app. €84,-. Dan zijn de verwachtingen hoog gespannen! Dat valt erg tegen bij binnenkomst: beetje muffige lucht, oude, oubollige meubels. Met je parkpas kun je gratis naar het zwembad. Verder worden activiteiten betaald met eenheden die je op de pas laadt. Wifi is niet gratis 10€ per apparaat per week.

Niet Valjoly maar HELjoly wat ons betreft!

S. de Rooij
10-2-2014

Wij vonden het er vreselijk om diverse redenen.

* je mag niet zwemmen in het meer!!

* je moet een pasje met geld opwaarderen om iets te kunnen doen. Indien geld over, geen refund

* het gras van de helling waar de huisjes op staan is niet gemaaid! maar onkruid staat een halve meter hoog

* je kunt niet naast het huisje parkeren, ook niet voor even bij aankomst en vertrek, alles via 3 trappen 200 meter verwijderd vd parkeerplaats

* er is een soort centrum met winkels! allemaal nieuw en zielloos, bijv in kleine coffeeshop zeer ongeïnteresseerd personeel en smerige toiletten

* gigantisch zwembad met doolhof aan hokjes! shorts verboden en ook hier weer heel onvriendelijk personeel

* geen werkende WiFi

* deur slaapkamer kinderen kon niet dicht doordat er een groot stapelbed in de weg stond

* heel onhandige keuken met weinig opbergruimte

* klein balkon, met een mooi uitzicht dat dan weer wel

* in de omgeving is NIETS te doen

* toch nog wat positiefs: het huisje was schoon en de bedden prima