Zoover

Chalet Les Cottages de Valjoly

Chalet
4,5

Matig

NOOIT MEER, TOTALE AFRADER!!!!!

Larissa
18-8-2019

We zijn van ellende dinsdag vertrokken i.p.v. zaterdag. Het huisje was vies er zat een wespennest in de muur, en ben zelf van onder naar boven te grazen genomen door BEDWANTSEN !!! De aangeboden activiteiten zijn te duur qua prijs/ tijd verhouding en slecht onderhouden. Het personeel weigerd Engels te praten, en staan je in je gezicht uit te lachen als je iets niet begrijpt. Zwembad hartstikke vies , je ziet de huidschilfers drijven en dat terwijl door de hoeveelheid chloor in het water we 2 dagen last van onze ogen hebben gehad. Mooie omgeving dat wel, maar totaal niets te doen. 3 vaste wandelroutes voor de rest allemaal privé terein.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Geweldig mooie locatie!

Japy
30-4-2019

Wij hadden een leuke en ruime driekamerwoning met uitzicht op een fantastisch mooi meer! Aankomst prettig, vriendelijk, behulpzaam en er werd zelfs getracht nederlands te spreken door de receptionist. Ik herken de kritiek hieronder niet en ben erg positief. Veel activiteiten zoals boomklimparcoursen, varen/zeilen, boogschieten, eco-scootertochtje, aquarium, zwembad.... noem maar op, voor ieder wat wils. Voor sommige activiteiten dien je te betalen met units via een pasje dat je moet aanschaffen. Werkt prima maar is dus een extra handeling waar je rekening mee moet houden.

Geniet gewoon van de prachtige locatie aan het meer!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Nooit weer!!

Gezin met kinderen
10-9-2018

Prachtige omgeving, maar nooit meer in de chalets van dit park!!!!!!

Chalet was sterk verouderd en enorm vies! Vlekken all over the place en in de kamer waar de kinderen sliepen zelfs schimmel door lekkage verbloemd door verf. De lucht in die slaapkamer was daardoor enorm benauwd en ongezond. Na 2 nachten zijn we vertrokken!

Receptie personeel niet vriendelijk en hamert met name op het schoon achterlaten van de chalet, omdat je anders een boete krijgt van 112 euro!! En dat voor een chalet die bij aankomst al vies is!😡

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Nooit weer

Janus
31-8-2018

Onwelkome aankomst bij dit park. Niemand zei iets en met kinderen erg lang moeten wachten voordat je je sleutel eindelijk in ontvangst mag nemen bij de receptie. Medewerkers spreken slecht Engels en komen niet al te vriendelijk over. De borg bedroeg bijna net zoveel als dat het verblijf kostte, hetgeen totaal niet in verhouding stond tot de oncomfortabele cottage met gedateerd interieur. Bij vertrek wel een strenge schoonmaakcontrôle waarbij je bij het minste of geringste je borg kwijt kan zijn. Geen idee waarom ik hier nog een keer naar toe zou gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Wij waren tevreden

Fam. van Dijk
4-11-2017

Reviews zijn niet positief, maar onze ervaring was wel positief.

Bij 'problemen' werd snel gehandeld en opgelost.

Meubels zijn gedateerd. Keuken is van alle gemakken voorzien, ondanks kleine ruimte. (chalet 4 personen)

Omgeving is mooi en een schoon park. Veel te doen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Nooit meer

Magermans
1-8-2017

Ondanks vier keer met het hoofdkantoor en receptie bellen een huisje gekregen op een locatie die aan geen enkele wens voldoet. Smerig bij aankomst. Manager die beweert dat oude huisjes altijd vies zijn. Het kan wel een dezer dagen alsnog schoongemaakt worden, maar dat doe ik dat liever zelf zodat we kunnen gaan slapen. Glaswerk smerig, voor gebruik alles in de vaatwasser gedaan.

Sprei met urine vlekken.

Laminaat, planken, en leuning trap zitten los en maken een vreselijk kabaal iedere leer dat iemand de trap op of afloopt.

Nogmaals 'opmerkingen' formulier ingeviuld.

Echt genoten

Blok
22-7-2017

Wij zijn hier 10 dagen geweest, een huisje met uitzicht op het meer. We werden zo vriendelijk geholpen toen we wilden ruilen van boszicht naar Meerzicht! Waren we erg blij mee want zo we hebben heerlijk van het zonnetje kunnen genieten tijdens het geweldige uitzicht! Alles is zo dichtbij en we hebben ons nooit verveeld. Onze meisjes van 5 en 3 hebben paardgereden, gezwommen, mini golf, trampolines etc. Maar ook gewoon lekker wandelen in t park, bos, bij t haventje of bij de winkeltjes.

Opa en oma bleven ook nog een nachtje slapen en dat ging prima op de stevige bedbank. Toen zij gingen oppassen hebben wij het klimparcours kunnen doen, dat is gaaf zeg! We raden het iedereen aan! Keukentje is erg klein en wat minimale pannen maar we hebben ons prima gered. Geen minpunten verder!

weinig klantvriendelijke benadering

Jan de Jong
1-5-2017

Je moet goed ter been zijn, dat zou op de site nog wel meer benadrukt mogen worden,het is een zeer geaccidenteerd terrein.Voor alle faciliteiten moet flink

worden geklauterd! Ronduit belachelijk is de dwang om van hun schoon-

maakdiensten gebruik te maken.In de infomap staat een waslijst van sanctie's,

bv € 70,00 als er bij vertrek stof op de vloer wordt aangetroffen. Toen we bij aankomst onder de bedden keken lag het er vol stofvlokken ik denk nog van van vorig seizoen. Bij de eindinspectie had de mevrouw nog commentaar;

de kookplaat was niet erg schoon. Nouja daarvoor hadden we nu juist hun dienst ingehuurd voor het bedragje van slechts € 112,00 Het park zelf is mooi

en goed onderhouden en aantrekkelijk voor kinderen.

Mijn kritiek betreft uitsluitend de leiding van de Cottages.

heerlijk ontspannen, ruimte, sportief, compleet.

Sandra
24-2-2017

Ruime comfortabele chalets met prachtig uitzicht, goeie service, manege, groot zwembad, wellness, supermarkt en winkels, bistro's, workshops, veel watersport, wandelen/hardlopen, fietsen/wielrennen. Goeie prijs/kwaliteit verhouding. En slechts op 3 a 3,5 uur rijden van NL. Veel Fransen die daar vakantie vieren, maar het personeel spreekt ook Engels.

Voor een week best wel te doen

Fam. Ensink
6-8-2016

Twijfelachtig park maar voor een week best wel te doen. Boek alleen met korting via de bekende sites en dan kun je best een leuke vakantie hebben. De huisjes zijn niets meer dan 2 persoons studio's waar met enige fantasie een 4 persoons huisje van is te maken. Voordeel is dat het park goed te berijden is binnen een uur of 4 en de omgeving is mooi en rustig. Een weekje lekker fietsen en wandelen moet hier dan wel je doel zijn en dat kan hier volop! Ook andere activiteiten zoals boogschieten, lasergame, surfen, zeilen volop aanwezig. Niet goedkoop overigens. 5 fietsen voor een dag is €60,-. Voor de rest in de directe omgeving geen zak te beleven. Parijs is redelijk dichtbij, maar niet voor een dagtrip. Voor bijna alles is een valjolypas nodig om op te laden en die krijg je niet meteen bij aankomst. De 2e dag hadden we eindelijk de pas maar bleek het zwembad al om 7.20 te sluiten. De 3e dag werden we eruit gestuurd omdat de zwemkleding niet goed was. Geen zin om voor €75 zwembroeken uit de automaat te kopen dus dag 4 lagen we pas in het zwembad dat een mooi uitzicht heeft, maar verder weinig voorstelt. Hoewel de huisjes niet brandschoon zijn laat de schoonmaakpolitie je op de laatste dag elk pluisje, haartje en blaadje van de grond rapen. Afijn, die €112,50 was snel verdiend zo en ik maak nog beter schoon ook! Over het personeel laat ik mij verder niet uit. Dat beschouw ik als algemeen bekend en gaat in Frankrijk nu eenmaal anders dan bij ons.