Zoover

Matig

Nee, belachelijk.

Arthur
25-6-2019

De prijzen vd cottages zijn voor de grote vakanties redelijk. Verwacht niet te veel comfort;het meubilair is oud en verweerd. Maar ok,als je niet te veel waarde hier aan hecht. Maar dan! Je wilt natuurlijk zwemmen. Ok, je betaald dan weer € 1,50 om dat te mogen... Vervolgens ga je naar binnen, kleed je om en...wordt geweigerd omdat je....een zwembroek draagt die niet voldoet aan de eisen! Dat mag namelijk alleen een model 1956 zijn en niet,zoals in mijn geval een boxer-model met binnenbroek waarmee ik nog NERGENS in Europa ben geweigerd. Ik werd vervolgens voor de keus gesteld,of een zwembroek kopen in de automaat in de hal a € 15,- ! Of maar weer te gaan. Ik deed het laatste. De reden van deze belachelijke vertoning werd mij niet gegeven.. De enige die ik kon bedenken was dat ik (en anderen uiteraard) een terroristische aanslag zou kunnen plegen en mijn zwemshort volgestopt had met tja, zeg het maar.Mijn vrouw vond dat wel komisch.

Gereisd Met partner in juni 2019

Geweldig mooie locatie!

Japy
30-4-2019

Wij hadden een leuke en ruime driekamerwoning met uitzicht op een fantastisch mooi meer! Aankomst prettig, vriendelijk, behulpzaam en er werd zelfs getracht nederlands te spreken door de receptionist. Ik herken de kritiek hieronder niet en ben erg positief. Veel activiteiten zoals boomklimparcoursen, varen/zeilen, boogschieten, eco-scootertochtje, aquarium, zwembad.... noem maar op, voor ieder wat wils. Voor sommige activiteiten dien je te betalen met units via een pasje dat je moet aanschaffen. Werkt prima maar is dus een extra handeling waar je rekening mee moet houden.

Geniet gewoon van de prachtige locatie aan het meer!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Om te huilen

Alycia van kleef
15-9-2018

Zijn net aangekomen wat een domper is t hier enorm vies geen wifi geen tv ( alleen tegen betaling. Zwembad moet je ook voor betalen geen dekbed alleen een vieze dunne fleece deken. Oude meubels kapot stikt van de vliegen en zwerfkatten Gaan van ellende morgen maar weer gelijk weg. Aangexien aankomst pas om 17 uur was eerder kon niet van dit park is t nu te laat om gelijk te vertrekken. Ga zeker mijn beklag doen bij touroperator. Maar eerst een ander vakantie bestemming zoeken. Wel jammer als je maar 1 week op vakantie gaat en dan dit aantreft.

Gereisd Met partner in september 2018

Omgeving mooi, chalets eenvoudig

CM
8-9-2018

De chalets zijn geschakeld en daardoor erg gehorig. Wij waren met z'n twee maar hadden gekozen voor een 4 persoons-chalet. In de woonkamer was de slaapplaats voor de 3e en 4e persoon in de vorm van een onderschuifbed. Dit bed diende tegelijkertijd als zitplaats voor ons twee, wat niet erg comfortabel was. Gelukkig was het mooi weer en hebben we vooral gebruik gemaakt van de veranda. Helaas niet met uitzicht op het meer, maar wel prima. Het bed in de slaapkamer was erg smal. Dekens niet erg schoon. Meubels gedateerd.

Het park zelf is best de moeite waard. Mooie zwembaden, klimparcours, boogschieten, paardrijden, winkeltjes, eetgelegenheden enz. Omgeving ook erg mooi met goed aangegeven wandelroutes. Ook veel mogelijkheden om te mountainbiken.

Gereisd Met partner in september 2018

Wij waren tevreden

Fam. van Dijk
4-11-2017

Reviews zijn niet positief, maar onze ervaring was wel positief.

Bij 'problemen' werd snel gehandeld en opgelost.

Meubels zijn gedateerd. Keuken is van alle gemakken voorzien, ondanks kleine ruimte. (chalet 4 personen)

Omgeving is mooi en een schoon park. Veel te doen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Nooit meer

Magermans
1-8-2017

Ondanks vier keer met het hoofdkantoor en receptie bellen een huisje gekregen op een locatie die aan geen enkele wens voldoet. Smerig bij aankomst. Manager die beweert dat oude huisjes altijd vies zijn. Het kan wel een dezer dagen alsnog schoongemaakt worden, maar dat doe ik dat liever zelf zodat we kunnen gaan slapen. Glaswerk smerig, voor gebruik alles in de vaatwasser gedaan.

Sprei met urine vlekken.

Laminaat, planken, en leuning trap zitten los en maken een vreselijk kabaal iedere leer dat iemand de trap op of afloopt.

Nogmaals 'opmerkingen' formulier ingeviuld.

weinig klantvriendelijke benadering

Jan de Jong
1-5-2017

Je moet goed ter been zijn, dat zou op de site nog wel meer benadrukt mogen worden,het is een zeer geaccidenteerd terrein.Voor alle faciliteiten moet flink

worden geklauterd! Ronduit belachelijk is de dwang om van hun schoon-

maakdiensten gebruik te maken.In de infomap staat een waslijst van sanctie's,

bv € 70,00 als er bij vertrek stof op de vloer wordt aangetroffen. Toen we bij aankomst onder de bedden keken lag het er vol stofvlokken ik denk nog van van vorig seizoen. Bij de eindinspectie had de mevrouw nog commentaar;

de kookplaat was niet erg schoon. Nouja daarvoor hadden we nu juist hun dienst ingehuurd voor het bedragje van slechts € 112,00 Het park zelf is mooi

en goed onderhouden en aantrekkelijk voor kinderen.

Mijn kritiek betreft uitsluitend de leiding van de Cottages.

heerlijk ontspannen, ruimte, sportief, compleet.

Sandra
24-2-2017

Ruime comfortabele chalets met prachtig uitzicht, goeie service, manege, groot zwembad, wellness, supermarkt en winkels, bistro's, workshops, veel watersport, wandelen/hardlopen, fietsen/wielrennen. Goeie prijs/kwaliteit verhouding. En slechts op 3 a 3,5 uur rijden van NL. Veel Fransen die daar vakantie vieren, maar het personeel spreekt ook Engels.

fantastische ligging aan het water

Irma van Aartsen
10-11-2016

Cottages liggen voor eenderde deel aan het meer, tweederde in de bossen.Veel trappen. Cottages zijn van 2008, jammer dat men verouderde meubels heeft gebruikt voor de inrichting. In het naseizoen is er in het centrum niet veel Open. In het hoogseizoen is het er volgens mij gezellig druk. Veel te doen, survivalparcours, paardrijden, waterfietsen enz

Gereisd Met partner in oktober 2016

Voor een week best wel te doen

Fam. Ensink
6-8-2016

Twijfelachtig park maar voor een week best wel te doen. Boek alleen met korting via de bekende sites en dan kun je best een leuke vakantie hebben. De huisjes zijn niets meer dan 2 persoons studio's waar met enige fantasie een 4 persoons huisje van is te maken. Voordeel is dat het park goed te berijden is binnen een uur of 4 en de omgeving is mooi en rustig. Een weekje lekker fietsen en wandelen moet hier dan wel je doel zijn en dat kan hier volop! Ook andere activiteiten zoals boogschieten, lasergame, surfen, zeilen volop aanwezig. Niet goedkoop overigens. 5 fietsen voor een dag is €60,-. Voor de rest in de directe omgeving geen zak te beleven. Parijs is redelijk dichtbij, maar niet voor een dagtrip. Voor bijna alles is een valjolypas nodig om op te laden en die krijg je niet meteen bij aankomst. De 2e dag hadden we eindelijk de pas maar bleek het zwembad al om 7.20 te sluiten. De 3e dag werden we eruit gestuurd omdat de zwemkleding niet goed was. Geen zin om voor €75 zwembroeken uit de automaat te kopen dus dag 4 lagen we pas in het zwembad dat een mooi uitzicht heeft, maar verder weinig voorstelt. Hoewel de huisjes niet brandschoon zijn laat de schoonmaakpolitie je op de laatste dag elk pluisje, haartje en blaadje van de grond rapen. Afijn, die €112,50 was snel verdiend zo en ik maak nog beter schoon ook! Over het personeel laat ik mij verder niet uit. Dat beschouw ik als algemeen bekend en gaat in Frankrijk nu eenmaal anders dan bij ons.