Zoover

Matig

Nee, belachelijk.

Arthur
25-6-2019

De prijzen vd cottages zijn voor de grote vakanties redelijk. Verwacht niet te veel comfort;het meubilair is oud en verweerd. Maar ok,als je niet te veel waarde hier aan hecht. Maar dan! Je wilt natuurlijk zwemmen. Ok, je betaald dan weer € 1,50 om dat te mogen... Vervolgens ga je naar binnen, kleed je om en...wordt geweigerd omdat je....een zwembroek draagt die niet voldoet aan de eisen! Dat mag namelijk alleen een model 1956 zijn en niet,zoals in mijn geval een boxer-model met binnenbroek waarmee ik nog NERGENS in Europa ben geweigerd. Ik werd vervolgens voor de keus gesteld,of een zwembroek kopen in de automaat in de hal a € 15,- ! Of maar weer te gaan. Ik deed het laatste. De reden van deze belachelijke vertoning werd mij niet gegeven.. De enige die ik kon bedenken was dat ik (en anderen uiteraard) een terroristische aanslag zou kunnen plegen en mijn zwemshort volgestopt had met tja, zeg het maar.Mijn vrouw vond dat wel komisch.

Gereisd Met partner in juni 2019

Om te huilen

Alycia van kleef
15-9-2018

Zijn net aangekomen wat een domper is t hier enorm vies geen wifi geen tv ( alleen tegen betaling. Zwembad moet je ook voor betalen geen dekbed alleen een vieze dunne fleece deken. Oude meubels kapot stikt van de vliegen en zwerfkatten Gaan van ellende morgen maar weer gelijk weg. Aangexien aankomst pas om 17 uur was eerder kon niet van dit park is t nu te laat om gelijk te vertrekken. Ga zeker mijn beklag doen bij touroperator. Maar eerst een ander vakantie bestemming zoeken. Wel jammer als je maar 1 week op vakantie gaat en dan dit aantreft.

Gereisd Met partner in september 2018

Omgeving mooi, chalets eenvoudig

CM
8-9-2018

De chalets zijn geschakeld en daardoor erg gehorig. Wij waren met z'n twee maar hadden gekozen voor een 4 persoons-chalet. In de woonkamer was de slaapplaats voor de 3e en 4e persoon in de vorm van een onderschuifbed. Dit bed diende tegelijkertijd als zitplaats voor ons twee, wat niet erg comfortabel was. Gelukkig was het mooi weer en hebben we vooral gebruik gemaakt van de veranda. Helaas niet met uitzicht op het meer, maar wel prima. Het bed in de slaapkamer was erg smal. Dekens niet erg schoon. Meubels gedateerd.

Het park zelf is best de moeite waard. Mooie zwembaden, klimparcours, boogschieten, paardrijden, winkeltjes, eetgelegenheden enz. Omgeving ook erg mooi met goed aangegeven wandelroutes. Ook veel mogelijkheden om te mountainbiken.

Gereisd Met partner in september 2018

fantastische ligging aan het water

Irma van Aartsen
10-11-2016

Cottages liggen voor eenderde deel aan het meer, tweederde in de bossen.Veel trappen. Cottages zijn van 2008, jammer dat men verouderde meubels heeft gebruikt voor de inrichting. In het naseizoen is er in het centrum niet veel Open. In het hoogseizoen is het er volgens mij gezellig druk. Veel te doen, survivalparcours, paardrijden, waterfietsen enz

Gereisd Met partner in oktober 2016

Nooit weer !!

Johan
20-7-2013

Huisjes staan op geaccidenteerd terrein. Ong. éénderde heeft meer-zicht(hadden wij), de rest staat tussen bomen. Via trappen (ong.85 treden) is het wandelpad langs het meer bereikbaar en via dit pad kan men naar zwembad c.q. winkeltjes/restaurants(niet altijd open) lopen (ook bereikbaar door met de auto om te rijden).

Het personeel, van deze amateuristische organisatie, spreekt Frans en Engels en is onbeschoft tot vriendelijk.

We hadden een huisjes met 2 slaapkamers(6-pers.)geboekt maar kregen een 7-pers. toegewezen. Het huisje dat eenvoudig was ingericht is geschikt voor max. 5 pers. De schoonm.kosten zijn erg hoog.

De bedden zijn goed maar kort(190 cm) met dekens en de slaapbank is slecht.

Het huisje was 2-onderéénkap en was heel erg gehorig: de slaapkamers liggen tegen elkaar (houten tussenwand).

Je kon het geloop en gespring van de buren horen(lijsten bewogen aan de wand) en het was heel erg verevelend dat dat 's nachts doorging waardoor je uit de slaap werd gehouden.

Nooit weer !!

dit nooit meer

J.Stobbe
23-8-2012

viel tegen om dat alles apart betaald moest worden,stond niet op die manier in de gids vermeld.

Bad & Douche was geschikt voor hele kleine mensen(minder dan 1.60m)was je groter dan moest je gebogen staan.

En dat wordt verhuurd aan volwassene maar het kan beter gebruikt worden voor lagere schoolreisjes.

Gereisd Met partner in juni 2012

Het ligt erg aan welk huisje je hebt.

Jan Willem Veenhuis
23-7-2012

Er zijn huisjes op het park met vrij uitzicht over het meer maar bij de meeste huisjes staan de bomen pal voor je huis of zit je zelfs midden tussen de bomen en zie je dus helemaal niets. Had er zelf redelijk veel moeite mee omdat ik het vrij deprimerend vond omdat er op die manier weinig ligt in je huisje komt of zelfs op het terras.

De huisjes zijn erg klein en eenvoudig, zeer minimaal allemaal.

Je moet het echt van de omgeving hebben.

Mooie locatie, maar wel erg rustig

Erica
5-4-2012

De bungalows en het park zijn erg mooi en modern ingericht. Een mooi groot terras waar je lekker op kunt zitten. Je hebt genoeg privacy in de bungalows.

Het enige nadeel is dat er in de omgeving weinig tot niets te beleven is. Het is lekker om in de zon op het terras te zitten, maar als je echt op zoek bent naar wat meer avontuur, is dit niet het goede park.

Het was de eerste maar ook de laatste keer.

Fam.Schuurbiers
5-10-2011

De omgeving is landelijk met mooie dorpjes. Voor grotere steden moet je weer wat verder weg.

Service vinden we wat minder. Voor alles, behalve internet en dat is dan positief, moet betaald worden. Zelfs voor 'n badmat in de badkamer. Pas op voor vallen want de vloer in de badkamer is glad en in het bad is geen badmat aanwezig.

Vriendelijkheid aan de receptie is zéér goed maar als de de Franse taal niet beheerst is het gebarentaal.

Het 2 persoons onderkomen is aan de krappe kant en de 2 persoons bedbank hield niet over.

We zijn slecht 1 x in het "vermaakcentrum" geweest en wel op de dag van aankomst. Meteen werden we al geflest voor € 10,00 bij de creperie door 'n vorm van wisseltruc. We zijn er niet meer terug geweest. Dus omzetverlies. Elders gaan eten.

Wij hadden geen zon op het ruime balkon vanwege de bomen, wel 'n uitzicht tussen de bomen door op het meer.

We hebben het daar nu gezien en dat zal zo wel blijven.

leuk park

Annie Gabriel
8-8-2011

mooi appartement met alle comfort, het park is zeer geschikt voor kinderen, in de buurt is er niet veel te doen, tenzij je met de auto er op uit trekt.

Gereisd Met partner in augustus 2011