Zoover

Matig

weinig klantvriendelijke benadering

Jan de Jong
1-5-2017

Je moet goed ter been zijn, dat zou op de site nog wel meer benadrukt mogen worden,het is een zeer geaccidenteerd terrein.Voor alle faciliteiten moet flink

worden geklauterd! Ronduit belachelijk is de dwang om van hun schoon-

maakdiensten gebruik te maken.In de infomap staat een waslijst van sanctie's,

bv € 70,00 als er bij vertrek stof op de vloer wordt aangetroffen. Toen we bij aankomst onder de bedden keken lag het er vol stofvlokken ik denk nog van van vorig seizoen. Bij de eindinspectie had de mevrouw nog commentaar;

de kookplaat was niet erg schoon. Nouja daarvoor hadden we nu juist hun dienst ingehuurd voor het bedragje van slechts € 112,00 Het park zelf is mooi

en goed onderhouden en aantrekkelijk voor kinderen.

Mijn kritiek betreft uitsluitend de leiding van de Cottages.

heerlijk ontspannen, ruimte, sportief, compleet.

Sandra
24-2-2017

Ruime comfortabele chalets met prachtig uitzicht, goeie service, manege, groot zwembad, wellness, supermarkt en winkels, bistro's, workshops, veel watersport, wandelen/hardlopen, fietsen/wielrennen. Goeie prijs/kwaliteit verhouding. En slechts op 3 a 3,5 uur rijden van NL. Veel Fransen die daar vakantie vieren, maar het personeel spreekt ook Engels.

fantastische ligging aan het water

Irma van Aartsen
10-11-2016

Cottages liggen voor eenderde deel aan het meer, tweederde in de bossen.Veel trappen. Cottages zijn van 2008, jammer dat men verouderde meubels heeft gebruikt voor de inrichting. In het naseizoen is er in het centrum niet veel Open. In het hoogseizoen is het er volgens mij gezellig druk. Veel te doen, survivalparcours, paardrijden, waterfietsen enz

Gereisd Met partner in oktober 2016

Voor een week best wel te doen

Fam. Ensink
6-8-2016

Twijfelachtig park maar voor een week best wel te doen. Boek alleen met korting via de bekende sites en dan kun je best een leuke vakantie hebben. De huisjes zijn niets meer dan 2 persoons studio's waar met enige fantasie een 4 persoons huisje van is te maken. Voordeel is dat het park goed te berijden is binnen een uur of 4 en de omgeving is mooi en rustig. Een weekje lekker fietsen en wandelen moet hier dan wel je doel zijn en dat kan hier volop! Ook andere activiteiten zoals boogschieten, lasergame, surfen, zeilen volop aanwezig. Niet goedkoop overigens. 5 fietsen voor een dag is €60,-. Voor de rest in de directe omgeving geen zak te beleven. Parijs is redelijk dichtbij, maar niet voor een dagtrip. Voor bijna alles is een valjolypas nodig om op te laden en die krijg je niet meteen bij aankomst. De 2e dag hadden we eindelijk de pas maar bleek het zwembad al om 7.20 te sluiten. De 3e dag werden we eruit gestuurd omdat de zwemkleding niet goed was. Geen zin om voor €75 zwembroeken uit de automaat te kopen dus dag 4 lagen we pas in het zwembad dat een mooi uitzicht heeft, maar verder weinig voorstelt. Hoewel de huisjes niet brandschoon zijn laat de schoonmaakpolitie je op de laatste dag elk pluisje, haartje en blaadje van de grond rapen. Afijn, die €112,50 was snel verdiend zo en ik maak nog beter schoon ook! Over het personeel laat ik mij verder niet uit. Dat beschouw ik als algemeen bekend en gaat in Frankrijk nu eenmaal anders dan bij ons.

ongastvrij personeel maar een fantastisch klimpark

Diana
10-5-2016

Personeel spreekt geen Engels. Openingstijden van activiteiten is matig / slecht. Alles moet via de Valjoly pas betaald worden die je in apart kantoortje moet kopen maar deze is maar beperkt open. Er was maar 1 restaurant open met beperkte menu kaart en matige kwaliteit eten. Maar het klimpark was fantastisch voor mijn zonen van 16 en 13 jaar.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2016

Nooit meer

Elly
28-3-2016

Alle slechte recensies op deze pagina zijn waar. Wij hadden een 8 persoonshuis, maar met vier personen zat het echt wel vol. Niet eerder zo een klein huisje gehad dat voor een 8 persoons met doorgaan. Slechte, oude meubels, harde kleine bedden en vieze badkamers waar een rioollucht je tegemoet komt. Minimaal aan keukengerei. Dat je goed ter been moet zijn is waar. Een bezoek aan het centrum is een ware conditietest. Verder duidelijker vermelden dat je niet met een zwemshort het zwembad in mag. Wij hadden ons erg verheugt op een weekendje uit. Helaas slecht bevallen.

Vreselijk

Monique
24-8-2015

Het park is grootschalig en gericht gezinnen die vermaakt willen worden (tegen flinke betaling!). In het meer mag je niet zwemmen. De huisjes erg klein met weinig en goedkoop inventaris en kapotte/oude meubels (was wel schoon). De huisjes hebben een klein balkon.

Het tweepersoonsbed was krap en klein (apart geslapen dus). Het is erg steil en en er zijn veel trappen (ook onhandig bij uit- en inladen bagage (ook onhandig met jonge kids en graag-voetballende kinderen)). Omgeving is erg troosteloos; het is een arm gebied zonder leuke stadjes.

Topvakantie!!Echt een aanrader!!

Ab
16-8-2015

Dit park is echt een aanrader!Wij hebben een heerlijke week gehad!Ons huisje had een prachtig uitzicht op het meer.Oke,het huisje is niet groot maar er is zoveel te doen op het park dat je nauwelijks in het huisje bent.Bootje/waterfiets huren,naar het klimbos,midgetgolf,vissen of zwemmen in het leuke zwembad!Er is genoeg te doen.Het personeel vonden wij heel vriendelijk en ze deden erg hun best om Engels te praten. De meeste huisjes staan echter in het bos dus wil je uitzicht op het prachtige meer dan moet je dit bij het boeken vermelden! Bij de meeste aanbieders kun je het al aanvinken! Kan me voorstellen dat het verblijf daar een stuk minder leuk is als je vanaf je balkon tegen de bomen aan zit te kijken maar wij hebben een fantastische vakantie gehad!

oubollig

van der Meer
4-8-2015

je moet de inventaris en evt. gebreken checken , je hebt een dag de tijd om te melden. Maar ..er is geen inventarislijst. Er wordt bij aankomst een borg gevraagd van €260,- en voor het schoonmaken van een 3 kamer app. €84,-. Dan zijn de verwachtingen hoog gespannen! Dat valt erg tegen bij binnenkomst: beetje muffige lucht, oude, oubollige meubels. Met je parkpas kun je gratis naar het zwembad. Verder worden activiteiten betaald met eenheden die je op de pas laadt. Wifi is niet gratis 10€ per apparaat per week.

Nooit weer

F.
26-7-2015

Ik begrijp niet dat gerenormeerde reisorganisaties dit nog in hun programma durven op te nemen. De huisjes zijn zeer basis. Een zeven persoon huisje bestaat uit zeven borden, zeven mokken ( waarvan 3 kapot), 3 wijnglazen en vijf eetkamerstoelen. De brandgaten zitten in de slaapbank. De badkamer is absoluut niet schoon. In de 3 persoonsslaapkamer staat het stapelbed voor het openslaande raam. twee lampen in deze kamer zijn stuk. In de badkamer en de toilet is geen fatsoenlijke afzuiging. De vloer in de kamer is vies en versleten. Verder is er nog en roestig droogrekje. Kortom voor de 1200 euro voor het hoogseizoen mag je, na een jaar hard werken, veel meer verwachten. Is er dan niets goed? De kinderen ( 11 en 12 ) vermaken zich prima met de vele activiteiten. dit park begrijpt niet dat vakantie ontspanning moet zijn en niet een week vol ergernissen. En leg dit maar eens uit aan het tot al niet al te vriendelijke personeel, wat voornamelijk alleen maar Frans spreekt.