Zoover

8,5

Helemaal geweldig!

Bob
3-1-2010

Hebben met ons gezin (2 kinderen) twee weken de kerstvakantie in The Elysian doorgebracht. Een fantastisch boutique hotel met prachtige villas (met eigen zwembad) en een super service! De kamers zagen er uitermate verzorgd uit en bedden waren prima. Iedere middag werden wij vriendelijk onthaald door 2 kleine Balinese meisjes die ons een bloem gaven. Ontbijt was zeer uitgebreid en iedere keer weer helemaal top. Gedurende twee weken zijn wij door de hotel staff volledig in de watten gelegd!

Trendy villa's met prive zwembad

M. Smit
7-9-2009

Wij hebben 4 nachten in The Elysian doorgebracht. Het is een mooi en goed verzorgd hotel. De villa's zijn compleet alleen liggen heel dicht bij elkaar. Het is wel ommuurd dus weinig last van elkaar. Het privé zwembad is ook aan de kleine kant.

Het hotel ligt in een of andere steeg, maar dat is niet vreemd want er zijn daar meerdere hotels. Binnen 5 minuten loop je naar het strand en het populaire KuDeTa.

Het is een trendy hotel in de buurt van de populaire restaurants en clubs.

Voor een mooie prijs heb je een leuke villa met zwembad tot je beschikking en zeker als je van een avondje stappen en exclusief dineren houdt (in de buurt vh hotel) is dit hotel zeker een aanrader.