Zoover
Hotel Pickalbatros Aqua Vista Resort

Hotel Pickalbatros Aqua Vista Resort

Hotelsterstersterster
8,9

Mooi hotel, bediening is heel veel werk aan

Sona
20-9-2019

De lakshrid in bedienaing is typerend voor dit botel, ze bedelen enkel om fooien.heel proper botel ,maar de klant is enkel in hun ogen fooien, zoniet kan je gerust een half uur genegeert worden voordat ze je ooit bedienen.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2019

Topvakantie!

Ann
20-9-2019

Voor de derde keer in aqua vista geweest. Opnieuw een perfecte vakantie gehad! Zeer propere accomodatie, lekker eten, leuke animatie! En vooral de vriendelijkheid van al het personeel en het management maakt het een superhotel! Met dank aan mijn beste vriend Karam Hashim!

Gereisd Met partner in september 2019

fantastisch - beste vakantie

Anna
2-9-2019

prima hotel, heerlijk eten, zeer schone kamers

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Fantastisch resort, zeker voor herhaling vatbaar

van de Kerkhof
22-8-2019

Aqua Vista is een prachtig resort, lekker rustig met super vriendelijk personeel. Je kunt heel makkelijk overlopen naar de naastliggende resorts van Pickalbatros (Aqua Blu en Aqua Park), waarvan Aqua Vista de meest rustige is, wat heerlijk is! Het eten is heerlijk en de keuze is reuze. Het eten is echt veel en veel beter dan in Turkije. Naar het strand is te voet ook makkelijk te doen, je loopt naar Aqua Park resort en vanuit daar steek je over naar Beach resort. Of je neemt de shuttlebus die je aan het strand afzet, duurt nog geen 5 minuten met de bus. De kamers zijn groot, mooi, schoon en de bedden slapen heerlijk! Kortom, de moeite waard. Het is beoordeeld met 4 sterren, maar is zeker op z'n minst 5.5 sterren waard.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Marian
15-7-2019

Zijn voor de 2e keer in dit hotel geweest en het is fantastisch. Grote kamers elke dag uitgebreide bufetten. Komen zeker nog eens terug. Hotel pas gerenoveerd en erg moderne kamers. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Super dakterras .

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Geweldig!

Charlotte
10-7-2019

Aqua Vista is echt een geweldig hotel. Ze doen alles om het hun gasten naar hun zin te maken. Echt een geweldige service. Het personeel loopt ontzettend hard en overal waar je gaat zitten word je bediend. De cocktails zijn echt heerlijk, en veel keus! Ook het eten is geweldig. Mijn partner en ik hebben allebei een vrij zwakke maag, maar hebben helemaal geen last gehad van het eten. Ook is er meer dan genoeg keus! Daarnaast is het hotel heel schoon, het is gerenoveerd en dat merk je ook. Prachtig hotel!

Wat ook super is, is dat je ook gebruik kan maken van twee andere hotels. Naar Aqua Blu kun je gewoon via Aqua Vista heen lopen, alsof het hetzelfde hotel is. De glijbanen zijn dus erg dichtbij, maar je hebt geen last van de drukte en lawaai. Wij vonden Aqua Vista wel het fijnste hotel, omdat het wat kleinschaliger is en het personeel herkent je al meteen. Wij voelden ons er helemaal thuis en willen heel graag weer terug!

Waarom maar 4 sterren

Puts
16-6-2019

Super hotel veel beter dan vele 5 sterren hotels en heeft maar vier sterren. Verdiend dikke 5 sterren. Kan niet beter

Onvriendelijk maar mooi resort

Mathieu De schrijver & Mostapha Hamdaoui
9-6-2019

Heel proper hotel, mooi en groot hotel. Eten kon beter maar was niet optimaal. Maar het personeel was heel onbeleefd, niet begripvol en al zeker niet attent. Je vroeg om drinken toen je aan het zwembad lag terwijl je de bestelling aan het vertellen bent lopen ze al door en bekijken ze je niet eens! Heel jammer. De vrouw die er zit om alle info te krijgen was meer aan het paraderen op het terrein zelf dan effectief op haar plaats te zitten waar ze hoort te zitten! Ik reis heel veel, maar dit is niet oke! Jammer want Hurghada zal ik niet snel opnieuw doen!

Mostapha Hamdaoui

Mathieu De Schrijver

Leuke Hotel met smakeloos eten

J.Rahimi
29-5-2019

Voor het eerst met gezien naar Egypte.

De afstand van Hurghada airport is goed 15 min. Het hotel is neetjes en veel zwembaden, luxe kamers en Aqua park.

Alleen het eten valt tegen, smakeloos.

Het eten in resorts in Turkije vonden we veel beter.

En je hebt niet echt een leuke centrum zo Als in turkije in Alanya en zo.

Dus voor ons de eerst en laast keer Egypte

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

prima hotel

Rudy
20-5-2019

Goed hotel, vers eten, vele zwembaden.

Overvliegende vliegtuigen doordat het dicht bij de luchthaven is, maar dit is een voordeel bij aankomst en vertrek.

schone, luxe kamers.

Gereisd Met partner in mei 2019