Zoover

Prima maar simpel

Janny
8-10-2014
  • Onderkomen6

Prima eenvoudig ingerichte huisje alles wat je nodig hebt is aanwezig. We hebben prima geslapen op de bedden. Het park is leuk wat betreft de ligging van de huisjes. Achter aan de tuinkant hadden wij een soort plein met Jeu des boules veldje, leuk om te zien maar nu erg rustig. Wat betreft de omgeving vind ik het hier minder. Er zijn wel wat leuke plaatsjes in de buurt maar verder ben je aangewezen op de kust. Ook al omdat er veel dicht is in het naseizoen in de plaatsjes die wij bezocht hebben. Voor ons voldeed het zwembad. Geen winkel, bar of dergelijke open in deze periode. Het laatste stukje weg loopt erg stijl omhoog, wat doordat de markering momenteel ontbreekt in het donker erg lastig was om te rijden.

Prettig kindvriendelijk vakantiepark

liliane.dullaert
9-4-2014
  • Activiteiten7

We verbleven in dit vakantiepark met onze kleinkinderen en zij hebben daar de tijd van hun leven gehad. De huisjes zijn niet erg groot, maar wel proper en van alles voorzien. Wij vonden het enige minpunt dat er geen airco in de huisjes is. In juli was het er erg warm! Het zwembad is misschien niet heel groot maar wij vonden het wel ok. De ligging is rustig maar in de omgeving is genoeg te bezichtigen o.a. de Pont du Gare, Nimes en aan de kust Le Grau du Roi en het middeleeuwse stadje Aigues Mortes. Een auto is wel noodzakelijk. Het was een geslaagd verlof!

nooit meer

chris
3-8-2013
  • Onderkomen3
  • Activiteiten5

wat een grap was dat! een zwembad dat 10 maal te klein was, tv (enkel franse posten, dus geen satteliet) aan 40 euro/week, wifi enkel in de bar en capaciteit vrijwel niks. Geen plaats om te zonnen wegens alles volzet. Van miserie 2 ventilators gaan kopen (niks airco). één nederlandstalige receptioniste die we één keer gezien hebben, voor de rest iedereen frans of spaans. Niet duur maar voor een klein beetje meer had ik graag veel meer betaald. Elke avond teringherrie in de bar (waar we 10 meter vandaan lagen) en dat met twee kinderen. NOOIT MEER, ZELFS NIET GRATIS!!!

een aanrader

laeremans sonja
8-8-2011
  • Onderkomen8
  • Activiteiten9

We zijn pas terug van deze accomodatie,2 weken daar verbleven met ons 2 mijn man en ik,zeer mooie en rustige omgeving,spijtig was er geen airco in de huisjes maar was nog net te doen en de huisjes waren netjes en nieuw,hadden wel één van 6 personen en was gelegen op een hoek en was ideaal voor ons kleine hondje,we hadden dit trouwens onder voorbehoud gevraagd en hier was rekening mee gehouden,ook nederlandstalige aanwezig op receptie en vriendelijk en behulpzaam personeel,aanrader voor gezinnen met kinderen.Voldoende ligstoelen aanwezig en het lokale winkeltje had steeds voldoende brood en andere producten,ben zeer tevreden.

Geweldig

P. Bekker
3-8-2011
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

wij zijn deze zomer naar vakantie park le mas de vignes geweest. Het was een erg mooi park en de huisjes waren erg schoon. De kinderen vonden het zwembad helemaal geweldig. Je kon vanuit de camping met de bus naar het strand 'la grande-roi' maar wij zijn op aanbeveling van vrienden naar het strand 'la grande-motte' dat was erg mooi. je moest dan ongeveer een half uurtje rijden en dan was je er. Ze organiseerde erg leuke dingen voor de kinderen maar als je geen Frans kunt (als kind is dat begrijpelijk) had je er weinig aan. Ze hadden wel elke dag rond hele leuke dansjes en elke donderdag een open lucht disco.

Kortom een heel leuk vakantiepark.

een aanrader voor gezinnen met kinderen

marijkes@telenet.be
1-8-2011
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

zijn net terug van Le Mas Des Vignes en zijn zeer tervreden. Hadden huisje voor 8 personen we waren met 6. meer dan voldoende ruimte; slpkamers zij zeer ruim en voldoende kasten aanwezig. Huisje is lekker koel te houden, zijn zeer proper en alles is aanwezig.Er waren altijd ligstoelen vrij aan het zwembad of in de ligweide, er zijn zelfs parasols aanwezig wie de schaduw verkiest wie anders beweert... Elke avond iets te doen, winkeltje heeft basisprodukten en de prijzen zijn er zeer democratisch!! enig minpuntje is dat je wel een auto nodig hebt om op een uistap te maken maar dat weet je bij vertrek! Wie hier niet tevreden is zou beter thuis blijven of moet op hotel gaan om bediend te worden! personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Bij aankomst zelfs een nederlandstalige annimatrice aanwezig die altijd ter beschikking stond! Een zeer rustig vakantiedorp wij gaan zeker nog terug

Leuke vakantie

Gaby
31-7-2011
  • Onderkomen8
  • Activiteiten9

wij zijn 2 weken op dit park geweest en het beviel ons zeer goed. De huisjes zijn prima. Het park is schoon en wordt goed bijgehouden. Het zwembad is prima misschien wat aan de kleine kant als het heel druk is maar je kunt er goed in afkoelen.

Het enige nadeel vonden wij dat het park ver van het dorp is en dat je alles met de auto moet doen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Mooi park, maar slecht beheerd

Jan
24-4-2011
  • Onderkomen5
  • Activiteiten8

Het aanmelden was ok. Het huisje was vuil. Slecht meubilair, keihard bed, zetel was letterlijk zwart. Vaatwasser zat verstopt etc... De problemen waren algemeen: bij de receptie stonden heel wat mensen te klagen. Het binnenzwembad had teveel chlorines (brandende ogen) en troebel water. Overal onkruid, distels etc... ER werd wel wat onkruid opgeruimd vanaf maandag. De huisjes zijn blijkbaar van individuele eigenaars en dat zie je eraan. Sommige zijn mooi onderhouden, met een leuk tuintje. Andere zijn verwaarloosd, hebben geen begroeiing voor de deur, of hebben de allure van een camping, met bijbouwsels, kasten in de tuis etc... Over het algemeen lijkt het domein weinig echt opgevolgd. Iedereen doet maar wat en als er klachten komen worden die met de glimlach opgevolgd. Zelf hadden we gelukkig een huisje aan de de achterzijde van het domein gevraagd; dus echt ontevreden zijn we niet. Ik had niet graag een huisje aan de parkingtoegang of aan de voorzijde gehad. Je ziet niet enkel de auto

goed voor 1 keer

katrien
10-9-2010
  • Activiteiten8

Mooi,proper en nieuw park op een steile heuvel,stond heel slecht aangeven we hebben lang moeten zoeken.

Zwembad is te klein in het hoogsezoen,ligbedden moet je snel bijzijn of je kan op de grond gaan liggen.

voor de kinderen was het zeker prima,heel veel annimatie voorzien(frans)en dansavonden alleen staat er in de folder nederlandstalige animatie maar die was er niet meer ,spijtig want daar gingen we speciaal voor.ze hebben een leuk dansje op een liedje voorzien en iedereen deed mee,tof. voor de grotere kids veel te beleven,beach party en avondzwemmen enz

Het winkeltje had veel te weinig voedingsmiddelen en dan moest je enkele km verder naar een suppermarkt.

Ze waren wel heel behulpzaam op het park en veel spelletjes en petanque is gratis.

Al bij al een goede vakantie voor prijs/kwaliteit

Afgelegen, rustig domeintje tussen de wijngaarden.

Vince
24-3-2010
  • Activiteiten6

Een proper en verzorgd domein, goed verstopt boven op een berg.

De huisjes zijn typisch Frans. Proper maar je mag niet veeleisend zijn.

Het domein was nog in opbouw toen ik er 2 weken ben geweest en ik moet toegeven... er zit potentieel in. Een groot open en een klein overdekt zwembad.

Op het domein is er een winkeltje waar je brood en basisdingen kan verkrijgen.

Tevens ook een pizzeria.

het domein is omgeven door mooie natuur die hoofdzakelijk bestaat uit wijngaarden.

En door de ligging op een berg heb je prachtige zonsondergangen.

De locatie is een leuke uitvalsbasis naar enkele interessante plaatsen zowel richting Provence (Uzes, Avignon, Arles,...) als Camargue (Grau de Roi, Carnon Plage, St. Maries de la Mer).

Eigenlijk niets op aan te merken buiten 1 ding:

De huisjes zijn van eigenaars... en zij laten hun dominantie maar al te graag merken.