Zoover

7,2

Waanzinnig!

Annemieke
5-4-2019

Het mooiste plekje van pietermaai!!! Veel respect voor degene die pietermaai boutique zo waanzinnig hebben opgeknapt. Alles was super, en dat terwijl wij het kleinste appartement voor 3 weken huurde. Thkxx

Gereisd Met partner in maart 2019

Zeker nog een bezoek waard

Jolanda
23-11-2018

Rustig, sfeervol en heerlijk ontspannen hotel. In een mooi district waar je kan genieten van een fantastisch verblijf op curacao.

Gereisd Met partner in november 2017

Fantastisch daar

Caroline de Leeuw
30-1-2018

Een fijne en gezellige accomodatie daar mooi schone huisjes zeer sfeervol ingericht fijne ervaren receptionistes zeer goed geholpen en uiterst vriendelijke mensen

Heerlijk eiland en goede sfeer .

Gereisd Met oudere kinderen in september 2017

Heerlijk rustig gelegen hotel in de coloniale sfee

R Priester
27-1-2018

Rustig gelegen zeer schoon hotel geen vraag te gek voor het personeel.

Het hotel ligt in een gebied met verschillende restaurants in de buurt en op loop afstand van het centrum van Willemstad.

Ook op loopafstand ligt het busstation waar vandaan men alle bekende stranden kan bereiken dus een auto huren is niet perse nodig.

Leuk om te doen vraag eens aan het personeel of ze een TukTuk rondrit door Willemstad voor je willen regelen laat je ophalen voor de deur instappen en genieten maar.

En de rest moet je zelf ontdekken laat je verrassen door het eiland.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Perfect

Angelic en arsinio
14-1-2018

Heerlijke vakantie samen met Mn zoon samen, de omgeving is gezellig, heerlijk eten bij het restaurantje dat net om de hoek zit en niet te vergeten een heerlijk zwembad en goede service, dushi yu

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Perfect

Arsinio
14-1-2018

Heerlijk verblijf gehad en tot zover me beste vakantie ooit

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

voelen ons bedrogen

alex coddens
20-10-2017

wifi was goed en korte afstand tot stadscentrum.

Er is geen hotelservice, geen ontbijt. Geen afzonderlijke badkamer. Lavabo vóór raam geplaatst zonder deftige spiegel.

toilet zonder deur. onpraktische douche achter bedscherm. bed bevindt zich boven café met eerste nacht muziek tot 3u30

en tweede nacht lawaai tot 2u00. Toegang tot onze kamer via weg tussen stoelen en tafel van resto. Vervolgens naar de kamer via steile trapladder zonder reling. Vroegen integrale betaling 2 weken vóór afreizen. Toen wij na 2 dagen wegvluchtten uit de accomodatie weigerde de « manager » ons de niet gebruikte dagen terug te geven. Het zijn een stel

bedriegers omdat hun 63 foto’s niet onze werkelijkheid weergeven. Deze locatie is te mijden!!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2017

Super!

Maud
25-9-2017

We zijn heel blij dat we hier 2 weken hebben kunnen overnachten. De receptie was heel erg vriendelijk. Als we wat wouden vragen of we wouden een excursie boeken hielpen ze mee wat de beste keus was! We hadden beneden de badkamer en keuken en boven de slaapkamer wat er echt super mooi en verzorgd uit zag. ( net zoals de fotos ) de airco deed het prima en er werd goed gepoetst! Als je lekker een hapje wou eten kon je zo het centrum in lopen en onze auto hadden we gewoon aan straat geparkeerd, helemaal niks mis mee! Als ik nog een vakantie naar curacao zou boeken zou ik meteen naar pietermaai boutique terug willen!

Gereisd Met partner in september 2017

Super!

Kaira
28-9-2016

Super vakantie hier gehad, zeker een aanrader! Fijn ontvangst, heel erg vriendelijk. De kamers zijn top met goede airco! Het complex is goed beveiligd, alle hekken rondom zitten op slot. Er is een parkeerplaats voor ongeveer 5 auto's hier kan het hek op slot dus dan staat de auto veilig. Je kan ook gemakkelijk aan de straat parkeren dit is iets minder veilig maar er loopt een bewaker rond. Het is inderdaad gehorig maar dat geeft het hotel zelf al aan. Oordopjes in en je hebt nergens last van! De ligging is erg goed, je bent binnen 10 minuten bij de pontjesbrug en leuke restaurantjes. Ik kom hier zeker nog een keer terug!

Niet zoals omschreven

Esther
16-9-2016

Schitterende accommodatie, inrichting kwaliteit en zeker zoals op de foto's (en mooier) minpunt, geen ramen, dus qua geluid slaap je 'op straat' in een studentenbuurt -wat ook zijn voordelen heeft- is dit niet wat ik verwachtte van een boutique hotel. Feest/lawaai tot in de late uurtjes. Omschreven beach shuttle: niet aanwezig, doorverwijzing naar lokaal openbaar vervoer., ontbijt tegen betaling? Adres wordt doorgegeven voor een restaurant in de buurt. Wat mij vooral tegenviel is dat de suite in tegenstelling tot de omschrijving geen eigen buitenruimte heeft.