Zoover
Camping Campo di Mare

Camping Campo di Mare

5,5

Eenvoudige, maar volledig uitgeruste mobil homes

Linda
18-8-2009

Goed werkende en geruisloze airco. Klein zwembad op het park en druk strand bij park. Op 20 minuten rijden met de auto ligt het strand van Palombaggia, is een aanrader! Mooi landschap op Corsica. Weinig te doen voor kinderen op het park. Slechte bedden en kussens. Terras in de schaduw met parasol. Douche geeft niet continue warm water, tenzij je de warmwaterkraan van de wastafel tegelijkertijd ook openzet. Weinig Nederlanders, veel Fransen. Porte Vecchio heeft een druk, maar gezellig centrum, waar de winkeltjes tot 24.00 uur open zijn. Boottocht langs de kust van Bonifacio is een aanrader

Geslaagde vakantie gehad.

Tsja

Riet
7-8-2009

Ligging camping is redelijk, vlakbij het strand waar een botenverhuurbedrijf zit (kleine zeilbootjes/surfplanen, kano's ect).

Camping zelf erg saai, wordt niets georganiseerd voor kinderen (wij houden niet van die mega campings... maar een schommel of een klein speeltuintje, eventueel pinigpongtafel was wel op zijn plaats). Alleen maar om het feit dat de ruimte kan dienen als ontmoetingsplaats voor de kinderen.

Receptie erg onvriendelijk en niet gastvrij!

Mooi eiland, schitterende stranden en baaien, mooie wandelroutes......maar absoluut een ander camping!

2008

Redelijk

Verhoeven
13-11-2008

In de drukste week verbleven we met twee kinderen op deze plek. Het terrein oogt slordig. De mobilhome is in prima staat met airco (prë). Aan het aangrenzende strandje kan je lekker eten zolang het nog niet donker is. Dan moet je vluchten voor de muggen. Je hoeft niets te verwachten t.a.v activiteiten. Goede uitvalsbasis voor bezichtigen van andere plekken zoals Rondinara, Bonifacio.

Wij zijn in de meivakantie geweest

Fam. Ligthart
15-5-2008

Wij zijn in de meivakantie geweest. Het zijn allemaal mobil homes. De mobil homes zagen er verzorgt uit. Kort bij het strand. Het terrein oogt een beetje verwaarloost (misschien te vroeg in seizoen?) Er waren weinig mensen en geen kinderen wat voor onze 2 kinderen saai was. De receptioniste was heel erg vriendelijk. Wel een prachtig eiland, we gaan zeker terug!!! In de zomermaanden is het volgens ons niet te doen. Het eiland is nauwelijks berekent op een massa toeristen en dan sta je de helft van de dag in de file om ergens te komen.