Zoover

Center Thingholt

8,6

Taal

Sorteren

prima design hotel met zeer aardige staf

Dian
31-7-2011

Hotel Thingholt hebben wij ervaren als erg plezierig. De kamers zijn niet groot, maar comfortabel.lekkere bedden, mooi en goed werkend sanitair en goed schoon.

De lokatie is perfect, alles is goed te belopen.

Wij hadden geen auto, maar anders is parkeren is wel een probleem.

De staf is zeer behulpzaam en vriendelijk.

Het enige minpunt is de geluidsoverlast, in het weekend is Reykjavik een partycentrum en hotel Thingholt ligt vlakbij alle clubs. De muziek is keihard en slapen kun je daardoor vergeten. In het weekend zou ik hotel Thingholt niet aanraden.

Overigens is IJsland eind april nog erg koud en het weer is onstabiel, het heeft ook nog hard gesneeuwd. Wat later in het seizoen geeft minder kans op echte kou en sneeuw.

Een auto huren is een aanrader, rij je eigen Golden Circel tour, vele malen leuker dan de excursie. Wij vonden IJsland prachtig.

In Reykjavik is koffiedrinken bij Café Paris een aanrader, heerlijke koffie, niet duur en een leuke plek.

prima hotel

patrick
4-9-2010

Prima hotel. Voor de prijs goed te doen. Je gaat voor de stad en dan is het hotel een positieve aanvulling op het bezoek

Superstrak en gunstig gelegen

Remco
3-8-2010

Superstrak en hip hotel, maar toch zeer sfeervol. Gaat wel ten koste van wat praktische zaken. Kamer is bijvoorbeeld erg krap, evenals de ontbijtruimte. Badkamer wel erg ruim en met royaal bad. Grote tv met scherp beeld en bed erg geschikt om relaxed naar tv te kijken. Wel redelijk luidruchtige ventilatie die 's nachts gewoon doordraait en uitzicht (vanuit de kamer die wij hadden) erg slecht (achterzijde van rommelig pand). Ontbijt redelijk beperkt en niet erg goed van kwaliteit.

Ligging erg goed; rustig, maar toch in het centrum van Reykjavik. Auto in de straat te parkeren (parkeermeter, maar niet erg duur).

Midden in centrum gelegen designhotel

Johan
9-6-2009

Prachtig hotel, in hartje centrum Reykjavík. Mooi design van zowel lobby als kamers. Service heel erg goed. Elke vraag werd direct en correct uitgevoerd.

Als je wilt uitgaan, steek de straat over en je zit in B5, één van de mooiste bars, met dito bezoekers. Kun je inderdaad last van hebben. Tip: zelf tot sluitingstijd blijven, dan heb je er geen last van.

2008

mooi klasse hotel met supervriendelijk personeel

Steven Van de Kerckhove
15-10-2008

We logeerden in dit hotel de eerste week van oktober. De ontvangst, de kamer , de ligging, ... alles was zoals het hoorde.

Dit prachtig hotel, samen met de onnoemelijke schoonheid van het land maakte dit een onvergeetelijke reis.

prachtig designhotel in het centrum

T.Moldijk
3-9-2008

mooi ingericht design hotel,maar het personeel moet nodig een cursus klantvriendelijkheid volgen.

maakt het verblijf in dit mooie ,centraal gelegen hotel bijna onaangenaam.ze doen uiteindelijk wel wat je vraagt maar zichtbaar met grote tegenzin.

ben dit jaar zelfs twee keer geweesti in dit hotel maar ze blijven onvriendelik.jammer. het ontbijt is redelijk voor deze klasse , maar is niet echt geweldig.

Alles is goed aan dit hotel, behalve de service van over

G. Pick
12-5-2008

Alles is goed aan dit hotel, behalve de service van (sommige) medewerkers. Klachten over een kapotte tv werden aanvankelijk niet goed behandeld wat leidde tot onnodige irritaties.

Mensen die niet gevoelig zijn voor de design-entourage zullen dit hotel minder waarderen. Wij vonden het zeer bijzonder. Gaf een extra dimensie aan onze vakantie.

Het is een mooi ingericht en schoon hotel in het centrum

Anne
5-2-2008

Het is een mooi ingericht en schoon hotel in het centrum van Reykjavik, met goede wel wat korte bedden. Ontbijt stelt niet zo veel voor. Parkeren kun je voor de deur. Hou er wel rekening mee dat je er in het weekend veel geluidsoverlast hebt van de disco die zondags zelfs tot 6.30 uur aanhoudt.