Zoover

Villa
8,1

Eef Van Den Bosch
14-3-2019

Dat je wel een auto nodig hebt,maar bij touroperator zit de huurauto er bij in

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Goede prijs/kwaliteit

Riesetta
2-5-2018

Prima prijs/kwaliteit en auto erbij was erg prettig.

Geboekt bij touroperator en prima service alleen in 8 dgn tijd geen bed verschoning en we moesten bellen voor een keer schone handdoeken..dat werd wel gelijk opgelost maar verder werd er ook niet even schoongemaakt.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018

Super!

caroline
3-4-2018

Een heerlijk huisje met mooi terras en zwembad. Prima bedden en douche, Woonkamer met TV Wifi en radio/cd speler. Wasmachine ook aanwezig. Alleen was er weinig keukengerei maar wij gingen elke avond uit eten dus geen last van gehad. Wel een koffiezetapparaat en combimagnatron. Een auto is een must maar dat weet je van te voren als je boekt. Voor mensen die klagen zou ik zeggen boek iets duurders want dit is qua prijs/kwaliteit echt geweldig. In 5 minuten ben je met de auto in het leuke stadje Corralejo en 10 minuten op de meest prachtige stranden. Dit was onze eerste keer dat we een huisje met zwembad en auto hadden geboekt en het is ons heel erg goed bevallen. Wij gaan volgend jaar weer!!

Gereisd Met partner in maart 2018

top week

Marcel
29-12-2017

het huis was goed en ruim alles aanwezig.

weinig glaswerk en voor degene die wil koken zijn er erg weinig pannen.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2017

Niet voor herhaling vatbaar

J.Koelman
4-12-2017

De woonwijk waarin de bungalows zijn gelegen ligt erg afgelegen, je bent echt afhankelijk van de auto anders zit je opgesloten en kan je geen kant op. De op de website van de touroperator getoonde foto's komen niet overeen met wat er in werkelijkheid geboden wordt, het interieur van onze bungalow was echt aan vervanging toe.Kapotte bank en stoel en oude salontafel. De schoonmaak in de bungalow was onvoldoende, in 3 weken is er 5 keer iemand langs geweest die alleen het hoognodige deed, de kamer en slaapkamer en het terras zijn in de drie weken niet één keer geveegd en/of gedweild. De bungalow is wel erg ruim, rustig gelegen en heeft heel veel privacy. Fuerteventura is een droog en stoffig vulkaaneiland en er staat altijd een gemiddelde windkracht 4 of 5 die ook s'avonds doorstaat. In november koelt het dan eind van de middag en in de avond behoorlijk af. Wel heeft het eiland hele mooie hagelwitte en lange stranden waar je lekker kunt wandelen. Corralejo is een gezellige badplaats waar je goed terecht kan voor een etentje, kopje koffie, borreltje, ijsje etc.

Al met al een leuke, zonnige vakantie maar de volgende keer toch op zoek naar een ander eiland en een andere accommodatie.

Gereisd Met partner in november 2017

Prima villa

E v Nassau
10-8-2017

Wij zijn hier 15 dagen geweest. De oudste miste wel de ruhring mbt andere kinderen en animatie maar dat wisten wij vantevoren. Zwembad is prima. Is tijdens ons verblijf 1x zichtbaar schoongemaakt. Het terras is helemaal niet schoongemaakt, wat iedere avond zwarte voeten opleverde maar goed even wassen en weer schoon. Het 2-persoonsbed is echt heel slecht. We rolden iedere x naar elkaar toe bij omdraaien en werden wakker met rug en nekpijn.

Tips: Catamaran naar Los Lobos en strand van Calete Fuste. Wij zijn ook nog bij Oasis Park geweest (dierentuin) maar vonden wij erg prijzig voor wat je krijgt, maar dat is ieder voor zich. Al met al zeker een aanrader, alleen gaan wij de volgende keer weer naar iets met meer ruhring.

Relaxen

Jo
2-6-2017

Heerlijke plek om even helemaal tot rust te komen. Auto zeker nodig maar dan ben je ook zo overal. Grote supermarkt op 8 min afstand waar je bijna alles kunt krijgen wat je nodig hebt. Zwembadje prima, wel heeeeeel koud. Huis zelf is geweldig, alles erop en eraan. Geen overlast van wat dan ook, eerder fijne stilte. Wil je een week even bijkomen van de drukte dan is deze locatie de aangewezen plek.

Miranda Meijers
17-9-2016

Een heerlijk verblijf gehad hier! Prachtig mooi huis met alles erop en eraan. Grote tuin met heerlijk zwembad en bbq.

Schoonmaak was ook prima geregeld. Het enige... Maar dan ook echt het enige nadeel was de luidruchtige achterburen.

Bij al het moois viel dit in het niet.

Gereisd Met partner in juli 2016

Heerlijke villa met privé zwembad

Daphne
15-9-2016

Heerlijke vakantie gehad. Schoon appartement. Keurige inrichting. Bedden kunnen beter. Huurauto is wel echt nodig.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Prachtige en ruime villa

K.J
31-8-2016

Week verbleven in een Villas del Sol. Een prachtige villa met alle ruimte. WIj waren met 2 personen en hadden hierdoor nog meer ruimte, maar met 4 personen is het ook prima. Een mooie nieuwe keuken, zwembad ( niet al te groot, maar goed genoeg), zeer ruim terras en mooie badkamer + slaapkamer. De huurauto erbij is ideaal. Denk er wel goed om als je deze auto ophaalt, ondanks de grote naam (avis) proberen ze zo 200 euro rijker te worden van je. Wij hebben een geweldige vakantie gehad op een prachtig eiland met een geweldig verblijf. Zeker aan te raden!!!