Zoover
Hotel Medium Valencia

Hotel Medium Valencia

8,1

Er zijn mooiere steden in Spanje.

M.Gijsbers,
1-7-2018

Het zwembad heeft genoeg ligbedden,in de namiddag komen er ook groepen kinderen zwemmen.

Dus niet alleen gasten.

Het is er niet druk.

Heel fijn hotel

Annemieke,
20-6-2018

Fijn hotel met goede schoonmaak en lekker zwembad op goede locatie als je van fietsen houd

Fijn hotel

Kris,
16-2-2018

Tijdens onze stedentrip naar Valencia heb ik met mijn dochter van 12 jaar in dit hotel gelogeerd (3 nachten). Het is een goed hotel en het personeel is erg aardig en behulpzaam. Ze spreken goed Engels. Het ontbijt is prima. De kamers zijn heel netjes en de bedden liggen heerlijk. Het hotel ligt in een buitenwijk van de stad. Met busnummer 35 ben je binnen een kwartier in de stad; er liggen twee bushaltes in de buurt. Op ongeveer een half uur lopen in de wijk Ruzafa vind je fietsverhuur" Verassend Valencia"; dit is echt een aanrader om bij hen de fietstour te doen. Op loopafstand van het hotel ligt ook "Ciuadad de las Artes y las Ciencias", het wetenschapsmuseum. Echt een aanrader.

hotel medium valencia, Sales, 14-3-2018

Beste Kris:

Bedankt dat je voor ons hebt gekozen en de tijd hebt genomen om dit antwoord te schrijven.

We zijn erg blij dat je hebt genoten van ons ontbijt, de netheid van onze kamers en de aandacht van het personeel tijdens je verblijf.

We hopen je snel te mogen verwelkomen in ons hotel.

Een hartelijke groet van het hele hotelteam media valencia

Top hotel voor stedentrip

Ellis,
4-1-2018

31 december 2017 dit hotel met een vriendin bezocht gedurende 3 dagen.

Dit hotel heeft mooie schone kamers met een fijne badkamer (wij hadden zelfs een bad). Ook goede wifi en een koelkastje, de bedden zijn groot genoeg en liggen prettig. Er wordt goed schoongemaakt en het ontbijt is prima. Het personeel spreekt goed Engels, is vriendelijk en correct.

Loopafstand naar het centrum is circa 20-30 minuten. Persoonlijk is dit prima te doen als je bijv. een stedentrip wil doen want tegen over het hotel bevindt zich een bushalte. Tijdens het verblijf van bijv. een zonvakantie moet je redelijk ver lopen naar het strand en dat vind ik persoonlijk niet zo prettig.

We hebben via het hotel voor 13 euro 1 dag een fiets gehuurd, dit is echt een aanrader. Je kunt bijv. door het park fietsen en allerlei mooie plekken bezichtigen. Kortom dit hotel is, door ons, als prettig ervaren.

Modern hotel

Lennard,
26-10-2017

Mooi schoon hotel met heerlijk ontbijt en met vriendelijk personeel! Het zwembad is alleen helaas in het hoogseizoen geopend.

goed schoon hotel

wil uit venlo,
5-9-2017

hotelkamer was schoon en goed bijgehouden onbijt was goed alleen op het balkon stond geen tafel en stoelen maar wij hebben deze van de kamer gepakt.bus en taxi opstapt nog geen 100 meter van hotel

Prima hotel

Marlou,
3-9-2017

Het hotel is netjes en schoon.

Bus 35 en 23 echt recht voor de deur dus ideaal.

Het zwembad waarom wij ondere voor dit hotel gekozen hadden, lag vaak vol met de lokale bevolking wat ik persoonlijk jammer vondt.

buiten de siesta tijd was het behoorlijk vol in het zwembad.

Wel fijn is de handdoek service voor bij het zwembad kun je bij de receptie krijgen.

De kamer konden we langer in op de laatste dag er fijn omdat we pas in de avond terug naar huis vertrokken.

Met bus 35 stop je in het centrum recht voor de metro waarmee je naar het vliegveld kan.

Goede prijs/kwaliteit verhouding, prima hotel

Henk,
11-8-2017

Hotel heeft een facelift gehad en ziet er (van binnen) modern uit. Mooie kamer, met goedwerkende airco en prima wifi (om mail te lezen, iets op te zoeken. Niet om filmpje te bekijken). Het is erg schoon, complimenten aan de huishouding! Groot balkon om handoeken te drogen. Avondeten is niet veel meer dan soepje en broodje, voor de rest moet je buiten het hotel zijn. Ontbijt hebben wij niet gedaan. Is 10 pp terwijl je om de hoek bij de supermarkt lekkere broodjes kunt halen. Bussen naar centrum (35) en strand (23) stoppen voor de deur. Met bonokaart (kaart die je kunt opwaarderen metvtelkens 10 ritten) ben je 85 cent per rit kwijt. In de bus betalen kan ook, dan 1,5 pet rit. Je moet wel heel veel reizen wil je de dagkaarten eruit halen. Taxi hotel naar vliegveld is 23,-. Andersom betaal je rond de 35,-. Leuke stad voor aantal dagen, bij voorkeur in voor of najaar als het minder heet is dan in de zomer.

Geweldig hotel, dichtbij het centrum!

Slangen,
20-6-2017

Een fijn hotel, netjes en schoon. Knus maar lekker zwembad met genoeg lig mogelijkheden. Ook de afstand naar het centrum is te doen, wel eventjes lopen!

Dichtbij de La Ciudad de Artes y Ciencias, 1 straat verderop gelegen. Ook heerlijk gegeten in dit hotel, ontbijt was erg goed!

Prima hotel voor die prijs!

Desiree,
12-5-2017

Het waren gehorige kamers , wel netjes schoon.

Ontbijt was gewoon prima er was van alles om je dag goed mee te beginnen.

Ook vriendelijk personeel.

Het restaurant vonden wij niet erg geweldig.

Ligt op loopafstand van de stad, goed te doen.

In de directe omgeving genoeg leuke restaurantjes aan de overkant van het park.