Zoover
Aparthotel Hipotels Cala Millor Park

Aparthotel Hipotels Cala Millor Park

Aparthotelsterstersterster
8,5

Fijn hotel met goede service!

T5
16-8-2019

Fijn hotel met perfecte ligging t.o.v. het strand en centrum. Wij hadden all inclusief en dat was allemaal goed geregeld. Alles verliep ook heel geordend en de ondanks de drukte geen lange rijen bij de buffetten. Volop keus en variatie. 's Avonds op het terras was de bediening ook erg goed. De kamer was top: goede bedden en fijne badkamer met inloopdouche.

Wij hebben een fijne week gehad.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Heerlijk genieten en zeker voor herhaling vatbaar

Marcel
7-2-2019

Zeer mooi hotel, mooie kamer en schitterend uitzicht op zee. Het personeel is zeer vriendelijk en het eten is formidabel

Gereisd Met partner in februari 2019

fantastisch

ingrid
30-1-2018

ligt lekker bij het strand en het centrum eten is zeer iedere avond een ander thema echt heel schoon en fijn hotel aardig personeel gaan voor een tweede keer in juli

Gereisd Met partner in juli 2017

Over de top.

Henk
7-9-2017

Zwembad prima. Geen bubbelbad ( niet los en ook niet in zwembad).

Prima buitenzwembad om even in op te frissen.

Binnenzwembad was gedurende de hele vakantie gesloten. Leuk voor de folder (en voor het aantal hotel-sterren) maar daar heb je dus helemaal niets aan.

Eten (all inclusive) is perfect en zeer compleet met iedere dag andere bufetten.

Pakweg zon 350 bedjes aan het zwembad

Fitness ruimte aanwezig: 1 cross trainer, 1 loopband en twee home trainers (fietsen). Is beperkt en was soms onvoldoende in de tijd dat wij er waren.

Bedden zijn ruim en slapen goed.

Hygiëne prima.

De airco op de kamers werkte slecht. Tussen 8 uur en 14 uur werd deze uitgeschakeld door het hotel (i.v.m. schoonmaak) en buiten die tijden werkte deze zeer beperkt

Ligging: Dicht bij strand. (100 Meter)

Dicht bij winkels (50 meter)

Vriendelijk personeel.

Geen Nederlands sprekend personeel.

Goede animatie.

Duits georiënteerd hotel maar met Engels kom je ook een heel eind.

Op de hotel tv zitten 72 tv zenders waarvan het grootste deel Duitstalig en één Nederlandse zender (BVN)

Strand:

Fantastisch!

Christa van Herk
30-8-2017

Super goed hotel!

Schoon en wordt ook goed schoon gehouden elke dag weer.

Ook als alleenreizende krijg je een grote kamer met uitstekend uitzicht, je wordt dus niet ergens zomaar weggestopt.

All-inclusive formule uitstekend, eten is van zeer goede kwaliteit en warm, dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt.

Het animatieteam verzorgt in de avonduren professionele shows, toppie!

Elke show duurde helaas maar een uurtje, veel te kort, ik had er elke avond wel uren van willen genieten.

Personeel zeer vriendelijk en bij drukte in de avond op het terras werkt zelfs de manager mee om alles gladjes te laten verlopen.

Het personeel in dit hotel werkt op elk front als een goed geoliede machine.

Handdoekenservice, ligstoelen service op het strand en zelf bij het zwembad kun je luxe 2-persoons overdekte ligbedden huren.

Slechts 1 minpuntje, de toezichthouder bij het zwembad begon zijn dienst pas om 10.30 uur, terwijl er dan al mensen uren aan het zwemmen zijn.

Dus of toezichthouder eerder laten beginnen of zwembad vanaf bepaalde tijd pas open.

Mooie, gezellige plaats.

Christiaan Gezels
29-7-2017

Mooi hotel, met zeer vriendelijk personeel, lekker eten en ook met elke avond optredens.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

ontgoocheld

VS
9-6-2017

eten was ok , zwembad ook ok

de rest niet

Gereisd Met partner in juni 2017
Guillem Rosselló (Hotel Manager), Director, 12-6-2017

Dear VS,

We are sorry you didn't enjoy you stay by us. It's a pity you can not explain to us which are the reasons for that, so we could try to improve all pooints you could think we should.

It's really a surprise to see you were not satisfied with 2 of our best points: service and rooms. As you can see in the others reviews, most of our guests think we are quite good in this 2 aspects.

Anyway, perhaps you'll finally give us another chance to show to you, that others reviews are right ant that we can do it as good as they say.

Regards,

Guillem Rosselló

Een aanrader!

Joke Wernke
5-6-2017

Super verblijf gehad in dit hotel. Mooie ruime kamer. Heerlijk eten met heel veel keuze. Vriendelijk personeel. Handdoekenservice ( Borg). Op loopafstand het strand, kosten 2 bedjes, parasol en kluisje € 13.50 per dag. Gezellige boulevard en winkelstraatjes. Met openbaar vervoer goed te doen naar Palma en/of Porto Cristo. Fiets huren, ook mogelijk bij het hotel, maar om de hoek is goedkoper, € 6.00 per dag. Aan de overkant van het hotel is een informatieburo (vvv).

Fantastisch hotel

Primusjan
27-9-2016

Prachtige ligging aan het mooie zandstrand (ligplaatsen te betalen). Mooie en lange wandelboulevard met naastliggend fietspad. Talrijke bars met avondoptredens langs de boulevard. Mogelijkheid tot fietstochten in de omgeving. Winkelwandelstraat vlak aan het hotel. Zeer vriendelijk (ook Nederlandstalig) onthaal. Vriendelijk personeel. Zeer ruime kamers met zeezicht. Zeer lekkere en gevarieerde keuken met dagelijks verschillende keuzemogelijkheden. Leuk zwembad en ligplaatsen zonder 'handdoekleggen'. Groot buitenterras met beachbar. Iedere avond animatieoptreden.

Wel zeer gericht op Duitsers.

Wij hebben genoten!

Denise
23-9-2016

Mooi en zeer schoon hotel!

De kamers zijn lekker ruim en worden uitstekend schoon gemaakt. Personeel is dan ook zeer vriendelijk. Eten is van zeer goede kwaliteit maar organisatorisch kan het beter. Live cooking en warm buffet zijn bij elkaar, wanneer je geen live cooking wil moet je lang in de rij staan. Maar voor de rest alleen maar goeds over dit hotel! Wij komen zeker nog eens terug!