Zoover
Camping Le Tamerici

Camping Le Tamerici

Vreselijke camping, veel te harde muziek

Anouk
25-9-2018

Dit jaar waren wij voor het op Camping New Tamerici in Cecina. Een keer maar nooit weer, s avonds heel veel geluidsoverlast van de animatie. Volumeknop stond op standje “houseparty” en dat tot gemiddeld tussen half 1 en 2 uur s nachts. Wij hadden een stacaravan bijna achteraan de camping, maar we lagen de trillen in bed van de muziek! Zo hard!!! Meerdere keren gevraagd of het minder kon, maar we werden niet serieus genomen. Erg vervelend, zeker als je kleine kinderen hebt die er niet van kunnen slapen en met de dag vermoeider worden.

Ook was er erg luide muziek bij het zwembad, we konden elkaar bijna niet verstaan. Dat kan best gevaarlijke situaties opleveren.

Wij hadden voor 2 weken geboekt, maar hebben na 1 week reeds onze spullen gepakt en hebben onze vakantie elders voortgezet. Daar hebben we gelukkig de schade in kunnen halen.

Tourpopreator heeft het vanuit hun kant netjes opgelost echter de camping spreekt alles tegen en ze l

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Te veel lawaai door animatie maar wel goed gelegen

Tegelaers
30-8-2018

Mooie ligging dichtbij het strand en de bossen, uitstekend restaurant op de camping en dicht gelegen bij het leuke dorpje Cecina. Echter van 10:00 tot 00:00 dagelijks harde muziek van animatie plus schietbaan rechts van de camping waardoor je van 10:00 tot 19:00 uur knallen hoort. Kleine douchen met echt weinig ruimte en geen haakjes om je spullen op te hangen. Geen toiletpapier, sanitair benedenmaats gezien prijs kwaliteit verhouding. Voor je rust en comfort moet je hier niet naartoe. Voor kinderen wel goede camping. Klein en overzichtelijk en dag en nacht animatie.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Te druk,teveel lawaai. Ligging&Restaurant geweldig

A.K.
30-8-2018

Iedere dag van 10:00-00:00 luidde muziek. Animatieteam

Schietbaan iedere dag van 10:00-20:00 redelijk harde doffe knallen te horen

80% italianen, overige DU en NL

Ontzettend veel jonge kinderen en honden aanwezig.

Uitstekend restaurant

Goede prijskwaliteit verhouding

Sanitair voldoende en schoon

Geen douche munten

Autovrije camping. Autoparkeerplaats overkant van de straat, onbewaakt.

Schaduwrijke plaatsen

Levendig centrum Cecina op 5-10 min fietsafstand

Gratis strand met prachtige natuur bossen op 5-10 min fietsafstand

Gereisd Met partner in augustus 2018

We hebben vakantie gehad. That’s it !

Fam. Mineur
23-8-2018

Stacaravan Costa Rei

Zeeeeer gedateerde accomodatie. Geen kast ruimte voor boodschappen. Alles scheef en kapot. Overal verf en stukken vanaf Douche alles verkalkt Bedden zijn lattenbodems op pootjes met een matras erop gegooid.Douchegordijn van een soort dik bouwplastic. Veeeel te groot en te lang. Geen thermostaat kranen maar oude gewone mengkranen die verkalkt zijn en slecht functioneren. Warm water om te douchen is een drama. Inventaris keuken zeer mager. Kledingkast zonder deur. Niemand spreekt Engels !!Pedaalemmer is een vieze luieremmer met losse deksel. Stoffer en blik zonder stoffer. Vloerwisser is een houten

stok met stuk plastic eraan vast geschroefd met een oude losse stinkende dweil. Binnenkant koelkkastdeur kapot. Werkelijk alles wat je pakt is uit het stenen tijdperk en niet compleet en niet functioneel. Alles wat je moet hebben zit in het huisje wordt gezegd door touroperator !! Etc NOOIT MEER !!!!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijke vakantie!

RSMVM
18-8-2018

Mooie,grote en complete familiecamping. Mooi en schoon zwembad, geen badmuts verplicht! Ligbedden en parasols voldoende aanwezig, maar wel tegen betaling (6 euro p.d.) Op het gras liggen uiteraard gratis. Veel animatie aanwezig, wel erg gericht op Italianen. Receptie sprak goed Engels/ Duits. Rest v.d. camping liet dit nog wel te wensen over. Minimarket & campingwinkeltje aanwezig, voldoende assortiment. Goede service bij de receptie, zij hebben ons gratis geholpen met het repareren van een van onze tentstokken! Restaurant aanwezig, reserveren noodzakelijk.Camping plekken aan de kleine kant. Stroom in de buurt, geen water tapplaatsen. Daarvoor moest je naar het sanitairgebouw. Sanitairgebouwen oud maar schoon. Vanuit Cecina met de trein naar Pisa geweest (uurtje reizen). Met de auto naar Florence, laatste stukje naar het centrum met de tram (ong. 1,5 tot 2 uur reizen). Kleine 10 min lopen naar het strand v.a. camping. Prima zandstrand.

Gereisd Met partner in juli 2018

Prima camping voor een eerlijke prijs

John
23-7-2018

Prima camping. Zelf geen last gehad van lawaai. Je hoort de schoten wel en de muziek stopt uiterlijk om 0.00 uur. Maar voor mij niet hinderlijk. ben er nu 2 jaar achter elkaar geweest en in september weer voor een weekje. Camping is niet te groot, veel Italianen, verder Fransen, Belgen, Hongaren , Zweden en natuurlijk de onvermijdbare Nederlanders. Via de touroperator geboekt welke de goedkoopste aanbieder is, goedkoper dan direct via de camping te boeken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

niet meer door het lawaai

Stefan Vis
19-7-2018

schone camping, vriendelijk personeel. in de vorige reviews zagen we wel problemen over de schietbaan maar hier hadden we totaal geen last van. jammer was wel het lawaai van het park naast de camping. tot 1uur snachts harde muziek.

Gereisd Met partner in juli 2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Rianne
17-4-2018

Erg leuke camping, 10 minuutjes van het strand. Allerlei leuke restaurants, bars, ijssalons op 10 minuten rij afstand. Camping was netjes en verzorgd, heerlijk zwembad met ligbedden en ligweide. Veel animatie en andere dingen voor kinderen en jeugd. Pizza's waren ook lekker van de camping.

Gereisd Met partner in september 2016

Prima met wat aanpassingsvermogen

anoniem
19-9-2017

Sanitair was oud maar altijd schoon, ligt op fijne strategische plekken. Zwembad was leuk, fijne temperatuur, geen badmuts verplicht, buiten de siësta om mocht er eigenlijk alles. Fijne ligweide met voldoende bomen voor schaduw, parasol en stoelen kon je huren. Hier hebben wij geen gebruik van gemaakt, omdat een handdoek onder de bomen prima voldeed.

Restaurant was lekker maar vrij duur en chaotisch (wel midden in het hoofdseizoen geweest). Wel fijne opties voor glutenvrij/coeliakie! Het schieten van schietbaan hoor je wel, maar daar wen je heel snel aan.

Animatie is vrijwel alleen in het Italiaans, dat was wel jammer omdat we ook op Engels hadden gerekend. De miniclub 's avonds was wel erg leuk voor onze dochter (3,5 jaar), ze kon leuk mee dansen.

Plekken zijn mooi, schaduwrijk en ruimer dan dat we gewend zijn in Italië.

Tip: huur een fiets en trek erop uit in de omgeving, Cecina is echt een leuk dorpje/stad om doorheen te fietsen met lekkere eten, drinken en speelgelegenheid!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

liever niet meer terug

toerist
10-9-2017

grote plaatsen en voldoende schaduw. Winkeltje met ruime keuze aan levensmiddelen en campingbenodigdheden. Haarkapster aanwezig. Restaurant aanwezig: goed maar redelijk prijzig. Verwarmd zwembad waar te luide muziek wordt gedraaid door een d.j. en waar je moet betalen voor de stoelen en de parasol. Er is ook een ligweide die gratis mag worden gebruikt. Geen badmuts.

Minder goed: lawaaierige miniclub tot 00.00u - veel sanitair maar vuil en gewoon versleten. Gasten overwegend Italiaans die vooral op zichzelf zijn. Goeiemorgen kan er niet vanaf. In de omgeving is er buiten het strand niet veel te zien. Wij hadden het gehad na 4 dagen en zijn dan vertrokken terwijl wij een hele week wilden blijven. Camping en omgeving zijn zeker geen aanrader. Wij gaan zeker niet meer terug.

Gereisd Met partner in augustus 2017