Zoover

9,4

Goed hotel!

Ronny
22-12-2015

We verbleven slechts 3 nachten in dit hotel. Dit is een heel mooi resort met een mooie tropische tuin waar je kan in rondwandelen. De kamer op zich was mooi en ruim, maar het enig minpunt was de badkamer: deze was verouderd en aan renovatie toe. Mooie grote zwembaden met een drukker geanimeerd gedeelte maar daarnaast ook een rustig gedeelte voor rustzoekers zoals wij. De buffetten, zowel ontbijt al diner, waren heerlijk met uitgebreide keuze aan gerechten. Overal zeer vriendelijk personeel. Dit is zeker een aanrader!

Heel groot complex

johan, veronique en tim
9-10-2013

Kortbij het vliegveld. Mooie kamers met een goedwerkende airco en een plafondventilator. De minibar dagelijks bijgevuld.De lakens en handdoeken dagelijks ververst. De roomservice is gratis. Het zwembad proper en altijd plaats. Aan zee is het handdoekje leggen als je een parasol wilt. Animatie is aanwezig doch niet overheersend. De speciale restaurants zijn aan te raden. Deze aan het zwembad zijn fastfood over de middag. De gewone restaurant s avonds is open en dus is muggenmelk een noodzaak, want het hotel ligt aan een mangrove. Het is mogelijk om met een kleine opleg naar het grand hotel te gaan, dan wel zonder kinderen. Toch een spiegelbeeld hotel van de beach die veel duurder is en waar de faciliteiten gedeeld worden.

Quality Manager, Iberostar Mexico, Quality Manager, 5-11-2013

Geachte Gasten,

Namens het personeel en vooral de directeur, bedanken wij u voor het kiezen van Iberostar Paraiso del Mar voor uw vakantie.

Wij zijn u zeer dankbaar voor de waardevolle feedback over uw recente verblijf die u met ons en met andere reizigers deelt. Dit is nuttig voor ons om onze dienstverlening te evalueren.

Het stimuleert ons om te blijven verbeteren, ook hebben wij uw ervaring gedeelt met onze medewerkers van elke afdeling zodat ze op de hoogte zijn van uw opmerkingen.

Wij hopen u snel weer te zien in ons hotel en u te laten genieten van onze warme ontvangst en uitstekende service.

Met vriendelijke groet,

Het paradijs aan zee

heer Bonot
25-2-2013

Super vakantie er is daar echt niets aan toentertijd voegen

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

Super vakantie gehad! van 20-11 tm 7-12

Inge
12-12-2012

Mijn partner en ik zijn bijna 3 weken verbleven in dit hotel en we hebben ons geen moment verveeld. We hadden zelfs een paar dagen nodig om alles te zien, zo groot is het. Er lopen verschillende dieren rond en er vliegen mooie vogels. Het is allemaal zo groot en uitgebreid, ik snap niet dat er mensen zijn die zeuren over die kleine dingen..want alles is in overvloed, in principe is er voor iedereen wat. We konden iedere dag kiezen uit de verschillende restaurants, of we gingen naar het buffet. Dat was heel uitgebreid, evenals het ontbijt 'sochtends. Er worden iedere avond shows gegeven, zoals een goochelshow, een mexicaanse folklore show, of een theatervoorstelling. Ook stonden er bijna altijd diverse kraampjes waar je souvenirs kon kopen. Het zwembad was MEGA, echt super..alleen wel koud, kouder als de zee. De zee was echt prachtig, je liep er zo naartoe. Het enige nadeel vond ik de ligging van het hotel. Je moest wel altijd met de taxi als je weg wilde, 20 min tot PLaya del carmen.

Droomreis

Monique
24-8-2012

Dit hotel hadden we uitgezocht voor onze huwelijksreis.

Geen seconde spijt van gehad. We hebben een fantastische reis gehad in een magnifiek hotel! Mooie grote kamers, met prima bedden. Goed onderhouden. Heerlijk eten in alle restaurants. Vooral het mexicaanse en het Japanse eten zijn aan te raden!

Gereisd Met partner in september 2008

iberostar paraïso del mar

laura
8-11-2011

We zijn van gisteren geland van mexico, we verbleven in Iberostar paraïso del mar een heel mooi hotel, mooi zwembad, mooi strand, mooie kamers,... Ik vondt juist een nadeel dat de amerikaanse mensen dat ook in dat hotel verbleven met fooien staan de zwaaien en dan slagen ze je gewoon over..

ik heb aan het zwembad 5keer gevraagt naar een cocktail en dan kreeeg ik hem nog niet omdat de amerikanen voor gingen omdat zij fooien geven bij elk drankje.

Het eten in het buffetrestaurant aan het zwembad was elke middag hetzelfde en het ander buffetrestaurant luste ik soms nix van wat er lag.

De neusbeertjes dat er rondlopen vindt ik dan wel weer fantastisch! het is ook een hele mooie zee, juist spijtig dat er haaien zitten en dat ze je hier niet voor waarschuwen, wij hebben 2 haaien gezien want we zijn gaan duiken maar voor de rest vindt ik dit wel een leuk hotel.. maar ik vindt Iberostar dominicana in de dominicaanse republiek nog altijd het beste!

vervolg: geweldig

Walter
22-9-2011

Een vervolg op onderstaande beoordeling.

In het theater was elke avond een leuke show. Tot slot het eten. In een woord geweldig. Bij het zwembad en het strand zijn enkele lunchrestaurants. Verder zijn er zijn twee identieke buffetrestaurants en er zijn zes a la carte restaurants waarvoor je wel moet restaureren. Bij een verblijf van een week mag je drie keer gebruik maken van een a la carte restaurant. Als de restaurants niet helemaal vol zijn komt men aan het zwembad vragen of je wilt bijboeken. Met name het Japanse restaurant was helemaal super.

Een nadeel(tje): De Amerikaanse gasten strooien met fooien. Soms lijkt het of het personeel de fooiengevers voorrang geeft.

GEWELDIG

Walter
    22-9-2011

Aan het einde van een rondreis door Yucatan hebben we een week doorgebracht in dit prachtige resort. Het hotel bestaat uit twee identieke gedeeltes: Paraiso Beach en Paraiso del Mar. De kamer was ruim en erg netjes. Ook de badkamer was keurig. De kamers zijn gelegen in een prachtig aangelegde tuin waarin allerlei dieren zoals neusbeertjes, leguanen en verschillende vogels rondscharrelen. Het zwembad is prachtig en enorm groot. Volop ligbedjes in de zon of in de schaduw. Drankjes kunnen gehaald worden bij de bar naast het zwembad of de bar in het zwembad. Serveersters lopen langs het zwembad en komen bestelling opnemen en drankjes brengen. Het strand is zoals je dat mag verwachten in het Carraibisch gebied, een prachtig bijna wit zandstrand. Voor de liefhebbers is er volop animatie; Waterspelletjes, beachvolleybal, tafeltennis, darten, boogschieten etc. Dagelijks kun je in het zwembad een gratis proefduik maken, uiteraard met het doel om een duikexcursie te verkopen. In het theater was

fantastische vakantie

Joost Christiaanse
    21-7-2011

Echt een top vakantie gehad in mexico. Alhoewel het regenseizoen was hebben we tussendoor veel dingen kunnen doen. Als het wat minder weer was gingen we gewoon naar het stadje Playa del Carmen. Ook de excursies met walvishaaien en Xel-ha( het grootste natuurlijke aquarium zijn top) Het hotel is gewoon zoals Iberostar altijd is: TOP! Zeer ruim aanbod aan eten en drank en natuurlijk de a la carte restaurants zijn natuurlijk top. Als de restaurants niet helemaal vol zijn komen ze rond een uur of 4 aant zwembad vragen of je wilt bijboeken. Wij hebben dan ook van de 14 avonden 12 keer in een a la carte gegeten. Ze waren allemaal top al sprong de Mexicaan er nog bovenuit. Zwembad is 3 voetbalvelden lang en met zo n animatieteam hoeft niemand zich te vervelen. Nem wel je muggenspray en anti bite mee want anders is het niet te houden. ook handig is om vooraf al een briefje of 100 dollars mee te nemen aan fooi. De rest gewoon omwissellen in Pesos, dit blijft het voordeligst! Fijne vakantie!

Geweldig resort!

Emma
    29-8-2010

Samen met mijn vriend ben ik van 25 juli t/m 6 augustus in dit resort geweest. In één woord: GEWELDIG! Prachtige tuinen en groot zwembad wat door heel het park loopt. Veel gezellige barretjes om cocktails te drinken en leuke entertainment. Kamers zijn erg groot en schoon. Mini-bar werd dagelijks bijgevuld. Wij vonden het eten erg goed. Elke avond was er een thema-avond (mexicaans, italiaans, caribbean etc.) Toen mijn vriend oorontsteking kreeg, en we niet terug naar NL mochten vliegen, werd alles tot in de puntjes geregeld door TO. Ook bood het hotel ons aan om altijd hulp te kunnen bieden als dit nodig was. Echt top geregeld allemaal! Zeker een aanrader voor jong en oud.