Zoover

7,8

Mooi appartement

Fransje
3-5-2013

Mooi en schoon appartement, dichtbij metro Encants/Clot. Directe treinverbinding vanaf vliegveld (1 stripje van 10 ritten-metrokaart (9.80). Hoewel de indruk het doet vermoeden wordt er tijdens je verblijf niet schoongemaakt en worden er geen schone handdoeken geleverd.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2013

Net appartement

Jans' Berghuis
9-4-2012

Zit aan een drukke weg en aan straatkant heb je daar toch last van. Appartement werd keurig onderhouden alles was schoon en netjes.

Gereisd Met vrienden in maart 2012

mooi appartement

Snoek
1-3-2010

Eerste indruk is matig en alles oogt klein bij aankomst, maar bij het zien van de binnenkant van ons appartement waren we blij verrast. Met z'n tweeën in een drie persoonskamer is echt héél ruim. Prima grote keuken, slaapkamer en badkamer.

Wij zaten aan de achterkant van het gebouw, wat waarschijnlijk een groot voordeel is wat betreft lawaai vanwege de drukke straat aan de voorkant. De binnenstad is makkelijk bereikbaar met de metro en de sagrada familia ligt op 10 minuten afstand lopen. Schoonmaak service is goed, maar ander personeel is moeilijk bereikbaar.

Alle leuke plekjes van Barcelona gezien door gebruik van de metro, dit koste ongeveer 22 euro voor 4 dagen, wel onbeperkt reizen door heel Barcelona wat dus relatief goedkoop is.

Tip: bezoek park guell eens met schemering ipv van overdag en weekend. veel meer uitstraling en niet overvol aan toeristen.

Leuk en net appartement

hismul
28-2-2010

Het appartement is IKEA achtig ingericht maar voldoet prima. Omdat wij met 5 personen zijn is een bed extra in de kamer geplaatst. dit extra bed was niet goed, hing naar een kant maar er is wel op te slapen. Vanuit het appartement hebben we een aantal uitstapjes gemaakt. de metro is goed bereikbaar op slecht een paar huizenblokken ver. Met een familie kaart voor 70 ritten is de hele stad bereikbaar voor een paar euro per rit. Men betaalt alleen voor het instappen, daarna kun je zoveel overstappen als nodig is.

Tijdens ons bezoek was het weer perfect 20 tot wel 25 graden, prima omstandigheden voor een stedentrip.

We werden goed verzorgd, regelmatig schone handdoeken, bedden opgemaakt, etc.

Nadeel was de slecht bereikbare receptie, er was alleen een telefoon die men ook nog niet altijd beantwoorde. Het appartement is best gehorig, overal lagen plavuizen die het lawaai versterken.

wij hadden 2 keer nogal overlast van feestende buren. Tot 03:00 uur veel lawaai en geschreeuw.

Prima appartement

David van der Meer
3-9-2009

Een prima appartement. De ligging is goed, met metrostation Encants om de hoek. Het appartement is ruim, schoon en strak ingericht. De airco werkt perfect en het personeel is vriendelijk en servicegericht.

Minpunten zijn de drukke Carrer D'Arago voor de deur (met veel verkeer en dito lawaai) al is met de rolluiken en ramen dicht weinig lawaai te horen. Op het ruime balkon krijg je wel veel mee van het verkeer voor de deur.

Verder hoor je het bewegen van de voertuiglift in de kelder door het hele gebouw. Ook wanneer een andere gast midden in de nacht met de lift gaat spelen :(

Leuk appartement met goede 'hotelservice'.

snieuwland
18-8-2009

Mooi appartement, nieuw en schoon in een complex waarin ook veel appartementen bewoond zijn door locals. Inrichting was goed alleen de bank is erg slecht. Perfecte accomodatie voor een stedentrip met kinderen (net buiten centrum, maar goed te reizen met bus of metro / 2e slaapkamer / balkon / kinderbed aanwezig / magnetron / schoon). De hotelservice (schoonmaken, bedden opdekken, schone handdoeken) was perfect geregeld. Jammer dat mensen van receptie (die overigens zeer weinig bemand is) slecht Engels praten, maar ze doen hun best om het je naar de zin te maken.

Fantastisch Appartement

Roeland van Houdt
4-5-2009

Appartement Arago 565 is een appartement met hotel service. Iedere dag worden er schone handdoeken gebracht door de schoonmaakster en indien vol zet zij ook de vaatwasser aan. Verder ligt het appartement erg centraal. Het dichtsbij zijnde metrostation is Clot en ligt op 5 minuten lopen vanaf het appartement. Vanaf Clot is het 5 haltes met de metro en zit je op de Ramblas. Lopen kan je naar de Sagrada Familia.

Wij zijn er 5 dagen geweest en stel dat we nog een keer naar Barcelona gaan, zullen we er zeker overna denken om in dit appartement terug te gaan.

Appartement met hotelfaciliteiten!

Fam van t Hof
28-3-2009

Mooi modern ruim appartement met Ikea achtige inrichting. Iedere dag schoonmaak.

Wij zaten op de 6e en tevens hoogste etage met balkon op het zuiden. Heerlijk genoten van het voorjaarszonnetje. Weliswaar niet direct in het centrum, maar wel vlakbij de metro en met supermarkten op loopafstand. Jammer van het drukke verkeer dat al vanaf 's morgens vroeg vier rijen dik door de straat heen rijdt. Tip: neem zelf een koffiezetapparaatje mee want onze perculator lekte als een mandje.

Fijn appartement

Marjolein van den Ende
7-2-2009

Lijkt haast supernieuw. Mooi, schoon en meer dan voldoende kastruimte.

Goede bedden en een heerlijke douche.

Elke ochtend komt een mevrouw poetsen en de vaatwasser aanzetten. Schone handdoeken elke dag. Je zit inderdaad dicht bij de metro Clot en paar straten verderop (Carrer Valencia 531) zit een grote supermarkt, de Mercadona. Tjeetje goedkoop hoor: stokbroodje 0,45 eurocent, wijntje 1,89 euro.

Als we weer naar Barcelona gaan dan komen we hier zeker terug!

2008

Mooi appartement, keurig ingericht en met prima balkonnetje

Ellie
8-5-2008

Mooi appartement, keurig ingericht en met prima balkonnetje. Rustig gelegen maar wel vlakbij metrostation, winkels, en op loopafstand van o.a. Sagrada Familia. Het is een appartement, maar met hotelservice dus het appartement wordt dagelijks gepoetst, de bedden opgemaakt, de afwas gedaan en nieuwe handdoeken verstrekt. Er is geen restaurant/ontbijtservice maar je hebt wel je eigen keukentje met elektrische kookplaat, oven, koelkast, diepvries en magnetron (en uiteraard volledige keukenuitrusting).

Omdat het een appartement is heb je net even wat meer comfort enzo dan in een hotelkamer, ideaal als je langer dan een paar dagen in Barcelona vertoeft.