Zoover

7,1

nooit meer Orbitur

coen met partner
30-8-2017

Wij waren hier 3 nachten vanaf 30 mei 2017 tot 2 juni 2017.

Op de camping zowel als in het dorp nog helemaal niks te doen.

De camping kostte € 25,00: veel te duur als je ziet dat in heel Portugal op veel mooiere bestemmingen Acsi voor € 17,00 of nog minder in het voorseizoen campings aanbiedt met alle luxe, bijv. een zwembad, restaurant (dat hebben ze hier allemaal niet) en de rest is ook allemaal minimaal. De aardige man aan de receptie heeft ons geadviseerd dit op zoover te vermelden, want Orbitur heeft in heel Portugal een slechte naam, maar luistert niet naar zijn personeel. De dame aan de receptie in de avonduren was bovendien erg onvriendelijk.

Voor ons één keer een nooit meer Orbitur.

Gereisd Met partner in mei 2017

op 300 meter van strand

Spkk
8-5-2014

We hadden een megaplaats, maar we waren daar ook niet in het hoogseizoen. tevreden 4 nachten gestaan.

Coimbra en Aveiro bezocht.

Gereisd Met partner in juni 2009

Gelegen tussen de zee en een meer.

Nettie
17-10-2010

Gezellige familiecamping, op loopafstand van zee, meer, stadje.

Gereisd Met vrienden in juni 2004

Prima camping vlakbij strand

Marjon B
8-8-2010

Prima camping. zeer ruime plaatsen. Je mag zelf kiezen waar je wil gaan staan.

We hadden 1 nacht in praia de Barra gestaan, maar vonden dat een vreselijke camping. Gelukkig bleek dit een hele goede keuze.

Op loopafstand van strand, en praia de Mira.

sanitair is schoon. heet afwaswater. De camping ligt in bosrijk natuurgebied.

Goede uitvalsbasis voor tochten in det omgeving. Wij zijn van hieruit een dagje naar Coïmbra geweest. Porto ligt wat verder weg. Wij hebben onze zoon daar naar de luchthaven gebracht nadat hij een week met ons had meegereisd.

2008

Vriendelijke ontvangst

henk
5-4-2008

Vriendelijke ontvangst. Camping ligt op 500 meter van het strand. Vrije kampeerplaatsen. Goede beschutting van nabijgelegen bos tegen de zeewind. Sanitair schoon. Geen warm water voor de afwas. Restaurant was gesloten. Goede uitvalsbasis voor het bezoeken van Porto (100 km) Coimbra (50 km)

Gereisd Met partner in maart 2008