Zoover

6,1

Mooie kampeerplekken aan zee

Familie
13-3-2019

We hadden een standplaats direct aan het strand, dat was geweldig. Eerstelijns aan het strand kom je moeilijk weg met de caravan omdat je helemaal ingebouwd staat. Medewerkers helpen wel met een klein tractortje. De camping is best klein en rustig, weinig vertier. Veel spanjaarden met een vaste plek, die houden siësta en daarom smiddags lekker rustig in het zwembad. Weinig keus in het restaurant. Het sanitair werd netjes bijgehouden.

Nooit meer door trein.

JP van Koot
5-10-2018

Tent was ok. Restaurant was een drama. Maar de trein sloeg alles. Ik had het wel gelezen maar dacht dat het wel mee viel. Per 10 minuten 3 treinen. Trillen en herrie. Kun je als camping eigenlijk niet maken voor € 100,00 per nacht. In hoogseizoen nog meer. We zijn na 3 nachten weg gegaan. Nooit meer.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Voor ons niet meer.

Esther
26-8-2018

Wij hadden laat geboekt en ik snap dat alles dan bijna vol is maar om je klanten op een plek te zetten die zo slecht is begrijp ik niet. Ook wij betalen het zelfde bedrag als ieder ander die deze accommodatie boekt. Wij zaten in een tent K101 gelijk bij de ingang vd camping. Bij deze ingang was een rotonde gemaakt. Alle auto's die binnen kwamen en weggingen reden bijna letterlijk onze tent binnen. En dit ging de hele dag door. Rumoer van de camping vinden wij helemaal niet erg maar dit was wel heel erg vervelend. Natuurlijk hebben wij dit gemeld bij de receptie maar die konden uiteraard weinig voor ons betekenen. Nu waren wij met grote kinderen maar als je een gezin met jonge kinderen hebt moet je ze in je tent laten. Spelen voor de tent is niet te doen. Erg gevaarlijk want niet alle autos's rijden zachtjes. Ook de treinen die de hele dag door rijden zijn voor deze camping geen visitekaartje.

Matig

Piet
23-8-2018

Wij hadden een tent gelijk bij de ingang vd camping. Waardeloos! Altijd druk met auto's. Ze reden bijna onze tent binnen. We hebben dit aangeven maar ze konden er uiteraard niets mee doen. Heel jammer want ook wij hebben een hoop geld betaald voor een fijne vakantie. Nou, als je tent K 101 krijgt heb je dat echt niet. We hadden niet eens plek om gebruik te maken van onze ligstoelen. Het meubilair was ook niet echt comfortabel te noemen. Zere achterwerk kreeg je op die houten klapstoeltjes en het twee persoons bed is klein en gammel.De treinen zijn ook geen vizitekaartje voor deze toch wel prima camping. Strand is heerlijk, sanitair is ook redelijk. I.i.g altijd warm water. Zwembad is prima.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Als je voor glamping gaat is dit een prima camping

Esther
21-8-2018

Camping: op zich mooi, mooie palmbomen, wel ligt er overal grind wat ik persoonlijk niet prettig vind. Het gedeelte met de huisjes en glampingtenten zag er mooi uit, de staanplaatsen waren vreselijk.

Staanplaatsen: wij waren met de tent en bij aankomst bleek er geen water en elektra op de staanplaats. Water moest je bij het douchehok halen en voor elektra hadden we een kabel van 50 meter nodig! En die hadden we dus niet. Deze was ook uitverkocht bij het winkeltje op de camping. De eerste 2 dagen konden we dus geen gebruik maken van ons koelkastje...

De staanplaats was ook vreselijk klein, we zaten helemaal ingebouwd tussen de caravans. Ook op de staanplaats lag grind en wij hadden geen schaduw.

Zwembad: is mooi,wel te klein. Opblaasdingen zijn niet toegestaan

Sanitair: Prima

Restaurant: niet heel goed, maar wel oke.

Animatie: is in het Spaans

Wij zijn na een week (een week eerder dan gepland) vertrokken, voor ons geen tweede keer meer

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Super locatie maar geen tweede keer meer

Saskia
17-8-2018

Wij hebben hier een maand gestaan met 2 kinderen 8 en 5.

Unieke lokatie binnen 10 stappen sta je op een prachtig zand strand met een heerlijke zee.

De animatie is alleen in het Spaans waardoor mijn kinderen geen aansluiting kregen. Normaal zijn ze er niet weg te slaan.

Er werd ook weinig gedaan aan het betrekken van de kinderen.

Iedere avond zeer luiden minidisco en optredens.

Na 4 weken kon mijn dochter nog steeds geen dansje mee dansen zo ingewikkeld waren ze. De animatie vond het vooral leuk zelf een optreden te geven.

De shows waren van hilarisch slecht tot een goede band. Alleen allemaal veel te hard. Wij konden bij de caravan niet normaal praten. Het leek later in de vakantie wel iets zachter te worden maar nog steeds niet geschikt voor kinderen.

Toilet en douches werden goed schoongehouden, veel te weinig douches op de capaciteit van de camping dit zorgde voor wachtrijen bij de douche. werd erg hard gereden op camp

Géén aanrader!

Veronique
13-8-2018

Wij vonden deze camping echt niks!

Minpunten:

* bij het inchecken alleen Frans spreken

* treinspoor op 50m van onze (en vele andere) mobile home (tussen de 10 à 15 minuten kwam er een trein langs)

* overal honden, ook in de mobile homes

* werd zeer zeer slecht schoongemaakt, douches werden ook gebruikt om honden in te laten afkoelen

* animatie in het Spaans en echt bijna komisch omdat het zo slecht was

* animatie zeer luid, wanneer je vlakbij het podium zit met je caravan/tent/mobile home je niet een normaal gesprek kunt voeren met elkaar.

* zwembad oogt mooi op de foto, maar is echt veel te klein voor zoveel mensen. Het is echt een afkoelbadje, zit geen diepte verschil in. Daarnaast was deze toch ook wel erg vies.

* camping in the middle of nowhere (je moet altijd met de auto ergens heen)

* geen strandtentje en of geen boulevard

Pluspunt:

* Je zit aan het strand en het is een fijn strand met een fijne zee

Viel wat tegen

Ingrid
10-8-2018

Wij stonden vrij vooraan op de camping met onze tent. Elke avond hadden we last van de animatie! De muziek stond veel te hard, elke avond weer. We konden elkaar niet eens verstaan..dit vond ik echt een nadeel en voor mij en reden om nooit meer te gaan. Ook in de nacht erg rumoerig, jongeren feesten op het strand tot diep in de nacht.

Sanitair was eenvoudig, werd wel schoongehouden maar de gasten waren lang niet allemaal even netjes.

Pluspunt was zeker wel dat we met 10 passen op het strand stonden, heerlijk!

Onze kinderen hebben zich er wel vermaakt, genoeg vriendjes en vriendinnetjes!

In de omgeving is weinig te beleven, dus voor een strandvakantie is het zeker geschikt!

Vreselijk

Ingrid
7-8-2018

Dit jaar was de 5e keer en tevens laatste keer. Plekken ongelijk qua hoogte,bij een regenbui loopt alles onder,en heb je er de rest van de vakantie last van.. Animatie is sávonds luidruchtig en irritant.. geen rust.. Sanitair is schoon en goed verzorgd alleen de gasten maken er een zootje van.. Restaurant is slecht.. Bediening onvriendelijk en negeren je gewoon als je wilt bestellen.. Het enige pluspunt is dat je direct aan het strand zit. En irritant is de mensen die er al vroeg hun plekje claimen of direct naast je komen liggen terwijl er ruimte zat is.. Maar dat is typisch spaans.. Voor ons met dit concept geen Gavina meer.. En de prijs is met dit concept ook omhoog gegaan ruim €500,- meer..

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Rumoerig camping

Inge
31-7-2018

Wij vonden het erg kleine kampeerplaatsen en wij hadden de pech dat er n grote vouwwagen naast ons kwam staan, daardoor konden de ramen van de caravan niet eens meer open. Tot laat rumoerig op de camping. Bij het zwembad vaak harde muziek. Wij miste de rust op de camping. Douches en toiletten werden slecht schoongemaakt, restaurant slecht, pizza die we bestelde kwam uit de diepvries. Winkeltje, prima en vriendelijk personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018