Zoover

Vakantiepark
7,4

• Activiteiten6,3
  • Onderkomen5,9

Heel jammer : dit wordt een bungalowpark !

INGE DESIMPELAERE
12-5-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Wij komen al 10 jaar naar deze camping en hadden al vanalles gehoord over de veranderingen die de nieuwe eigenaar aan het uitvoeren is. Begin mei zelf de camping bezocht om te zien wat er nu eigenlijk gebeurt. En inderdaad, de helft van de camping wordt volgebouwd met stacaravans (meer dan 100 !). Een klein stukje recht tegenover de ingang blijft kampeerplaats en het hondengedeelte. Nu begrijp ik waarom zoveel vaste kampeergasten geen plaats meer hebben op Els Prats ! De verbouwingen zijn nog volop bezig met hinder voor de gasten die nu verblijven..In juli heb ik blijkbaar nog plaats (mijn oude plekje is er gelukkig nog op het hondengedeelte) maar dit is de laatste vakantie op Els Prats : geen bungalowbende voor mij !

Gereisd Met partner in mei 2019

Supet!

Marco
10-4-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Mooie gezellige niet al te massale camping direct aan zee. Personeel is aardig en erg behulpzaam. We komen zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Alles .echt alles word verbouwd en uitgegraven.

G Oden
6-4-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

. De bar is open en het winkeltje sochtends.

Verder niks te beleven

Niet erg gezellig hier

Ondanks dat hier alles groot word verbouwd rekenen ze normale prijzen

Gereisd Met partner in januari 2019

Niet meer.

Daan
13-2-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen5

Camping is overgenomen door andere eigenaar.

Communicatie is nu slecht. Reserveringen blijven onbeantwoord.

Kampeerplaatsen worden opgeheven.

Els Prats is over en uit.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

wegens verandering v eigenaar niet aan te bevelen

Chris
2-1-2019

Komen al 5 jr hier, erg goede, kleine, mooie camping.

Echter. Heeft sinds eind 2018 nieuwe eigenaar. Kampeerplaatsen worden grotendeels vervangen door bungalows/caravans. Vrienden van ons komen ook elk jaar met ons mee, zij huurden daar dan een kleine studio in een gebouw van 4 verdiepingen. De prijzen van deze twee persoons studiootjes zijn in prijs verhoogd in 2019 met 77%!! Belachelijk voor 1 kamer met bed en keuken erin, een klein balkonnetje en een kleine douche met toilet. De prijs voor 10 dagen was in 2018 € 1.120. In 2019 kosten, in dezelfde periode, deze studiootjes voor 2 personen € 1.980 !! Wat ze totaal niet waard zijn.

Jammer dat ze al de vaste gasten weggejaagd hebben door niet-communiceren. Het wordt totaal overpriced en een grote bungalowbende. Waar wij niet van houden. 2019 wordt ons laatste jaar daar. Erg jammer van deze prachtig gelegen mooie kleine rustige camping.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Helaas.

D van den Burg
17-12-2018

We hebben hier fantastische jaren gestaan. Volgens geruchten is de camping nu overgenomen door de eigenaren van camping La torre del Sol en komen er allemaal bungalows en stacaravans. Zeeeeeeer jammer.😭😭

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Nu niet meer

Jolanda Kerklaan
14-12-2018

Dit was een hele fijne camping, maar is overgenomen en de nieuwe eigenaar ging flink verbouwen zonder iets bekend te maken. We kwamen hier 9 jaar met plezier, maar worden nu als oud vuil behandeld. Geen info, uiterst late en summiere reactie op boekingsverzoek met onacceptabel alternatief t.o.v. wat we hadden. Wegens hun non-communicatie moeten we nu met spoed op zoek naar iets anders. Hoop dat we nog iets leuks vinden.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

enorm teleurgesteld.

CAF Kropff
15-11-2018

Els prats komt afspraken niet na.

Na vele jaren hier met plezier te hebben gestaan,

is er plotseling een eind gekomen aan de pret. Nieuwe eigenaren hebben de camping overgenomen. Wij hadden gereserveerd voor volgend jaar. Ondanks dat we daar per mail bevestiging van hadden gekregen, werd een week later de bevestiging weer gecanceld. Volgens de berichtgeving worden er huisjes geplaats op de camping. Wij zijn dus niet meer welkom. Fijn dat het even verteld word als je al thuis bent. Minderwaardig en onbetrouwbaar, zo ga je niet met je klanten om.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Helaas nooit meer.

Houssine Bouhali
14-11-2018

Wij komen al meer dan 10 jaar bij Camping Els Prats.

Er zijn in de loop der jaren veel veranderingen (verbeteringen) gerealiseerd, en uiteraard werden de prijzen daar ook naar opgewaardeerd logischer wijs.

De Camping schijnt volgens geruchten verkocht te zijn en een voorboeking is niet mogelijk. omdat ze druk bezig zijn huisjes te plaatsen op kampeerplaatsen.

Echt jammer dit, we gaan maar weer op zoek naar een soort camping wat Els Prats ooit was.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Einde camping Els Prats

Chr. Borst
12-11-2018

Els Prats is niet meer.....

Camping gaat op z'n kop.... bijna geen campingplaatsen meer.

Worden allemaal stacaravans en bungalows etc...

M.a.w..... fine

Gereisd Met oudere kinderen in november 2018