Zoover
Hotel London Central City Road

Hotel London Central City Road

7,6

Als je niet teveel verwacht is er niets te klagen

cv
31-7-2011

Voor weinig geld (voor Londense begrippen) 4 nachten bij Travelodge London City Road geslapen. Dankzij lage verwachtingen (door de negatieve recensies) is alles erg meegevallen en zal ik zo nogmaals boeken.

Natuurlijk is er bij Travelodge geen service en moet voor de kleinste extra's betaald worden, daar is de prijs meestal ook naar. Wij hadden deze extra's (tv, ontbijt) ook niet nodig. Ontbijten kan ook bij naastgelegen Starbucks of Tesco. Alles wat een hotelkamer móet hebben was echter aanwezig: fijne bedden, fijne douche, bureautje, plek voor de koffer. We hebben gelukkig geen last gehad van herrie van andere gasten. Uitzicht was er niet, maar dat vind ik ook niet nodig. Daarvoor ga ik wel naar buiten!

Houd er wel rekening mee dat koffers (zoals vaak in Londen) niet worden opgeslagen. Hiervoor moet je dus (tegen betaling) naar het station. De ligging ten opzichte van de grote trekpleisters van Londen was niet ideaal maar goed te doen.

Kortom, prima te doen als je niet teveel eist

Sober heel sober

guy
18-7-2011

Hotel heel sober.

Er is geen lugageroom. Dwz terug naar Liverpool station waar je 8.5 pond per koffer betaalt. Ook bij het vertrek het zelfde. Dure bedoening.

Staat niets van in de brochure.

3° bed zelf opmaken, geen 3° handoek, tafels niet zo netjes.

Ontbijt wel in orde, wel aanschuiven.

Gereisd Met vrienden in juli 2011