Zoover
Camping Huttopia Rambouillet

Camping Huttopia Rambouillet

5,8

heerlijke camping in het bos met ruime plaatsen

Tamara
7-8-2018

Een mooie camping, midden in het bos. Zeer ruime plaatsen met eigen picknicktafel (comfort plus plaats). Wel volledig in de schaduw, maar bij 30+ graden juist top. Autovrij gedeelte midden in de camping. Veel verschillende soorten tenten, huisjes en canadiens, mooi aangelegd in velden.

Mooi, ruim en zeer schoon sanitair gebouw.

Restaurant met basisgerechten (pizza, burgers, patat) die prima smaken met voldoende zitplaatsen en vriendelijk personeel.

Het natuur zwembad moet je van houden..

Veel dingen in de buurt om te zien en doen; Parijs, Versailles, Rambouillet en het bos.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
The manager, Responsable réservation, 19-11-2018

Dear Tamara,

The whole team thanks you for your very nice comment. And we are happy to read that you have fully enjoyed your stay in our nature campsite. The natural setting of our campsite allows it to have beautiful shady pitches. We offer accommodation in wood or canvas. The goal is to always feel closer to nature. We hope to see you soon in our campsite.

Kind regards,

Prijs niet waard

Christof
6-8-2018

Gezellig uitzicht van de camping en rustig gelegen. Bediening en aanbod in de taverne is beneden alle peil. De natuurlijke zwemvijver is wel heel natuurlijk, het water is volledig groen en alle kanten hangen vol wier. De bodem lijkt een echte schaatspiste. Huisjes zijn in orde.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
The campsite manager, Responsable réservation, 19-11-2018

Hello Christof,

Thank you for your comment. It is true that our campsite is famous for its natural pool. But also for its simple and homemade catering. We hope to see you again on one of our Huttopia campsites to perfect your opinion.

Kind regards,

Nare manager

Elke
21-9-2017

Wij waren hier een nachtje op doorreis. De camping leent zich daar prima voor. 's Avonds wilden we wat eten in het restaurant en we bestelden een voorgerecht en een hoofdgerecht. Tot twee keer toe vroegen we of we het voorgerecht eerst konden krijgen en daarna pas het hoofdgerecht. Toen het hoofdgerecht geserveerd werd hadden wij nog geen voorgerecht gehad en zeiden we dat we dat voorgerecht niet meer hoefden en dat we graag ons geld terug wilden (je moet vooraf betalen). De manager van het restaurant vertelde ons even later dat het onze eigen schuld was en dat hij het geld niet terug ging betalen. Hij was zo boos en agressief dat het angstaanjagend was. We hebben toch voet bij stuk gehouden omdat we het zo oneerlijk vonden en uiteindelijk heeft hij briesend en met trillende handen het geld terugbetaald. Om ons vervolgens niet meer te serveren!! Wij wilden graag nog een wijntje drinken maar hij weigerde! Vreemde, nare man.

Wij gaan wel vaker naar Huttopia en de ervaring is toch dat ze best inflexibel en klantonvriendelijk zijn. Ook de belofte van rust en natuur wordt niet altijd waargemaakt en qua look en feel zijn de meeste Huttopia campings eigenlijk niet anders dan andere campings.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017
The Camping team, Responsable réservation, 14-11-2017

Dear customer,

We thank you for your comment.

However it is unusual to read this about our campsite. We are well known here to be friendly and to welcome our customers nicest that what happens to you.we are sorry about your feelings. we understand that the misunderstanding you had with your order left you a bad idea about us. Our staff try always to make you happy. We think "the langage" and a bad comprehensive situation didn't helped so. We will work on it bytheway.

regarding to alcohol, we can decide to stop serving it if this leads to a situation which is already complicated.

We think that this also put you in a bad position and think maybe the behaviour you saw was not acceptable for you.

We hope that you will have more pleasure on a next stay with us."

Pracht van een Municipal

Heese
27-8-2016

Ouderwetse geweldige municipal, aan rand van heerlijk Drome Provencaal dorp. Aan het zwembad municipal gelegen, zeer mooi inbegrepen zwembad. Bijna museaal! Wandelen en voor klimmen is hier Het Ding.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

perfect

barbara
20-8-2016

het is hier heerlijk! Prachtige tent, camping, natuur. Lekker koffie, pizza, crêpe. Rust en mooiste zwembad ooit. Aardige mensen. Paris om de hoek, ook niet té dichtbij.

geweldig

Ed
7-8-2016

Fijne camping, vriendelijke mensen. Moore omgeving

Gereisd Anders in augustus 2016

Zeer goede plek om lange reis te overbruggen!

Jacqueline van den Broek
7-8-2016

Wij hebben 2 nachten op huttopia Rambouillet gestaan ter overbrugging van de reis naar het zuiden van Frankrijk. Wij verbleven in n trappeur, prachtige tent met eigen sanitair. We stonden in het iets donkere deel Vd camping maar hadden ook heel veel privacy. Ze staan echter ook op lichtere plekken. Wij hebben een dag rondgefietst in omgeving, ook heel ok. Het natuurconcept spreekt me erg aan en de sfeer en personeel is allemaal heel (kind)vriendelijk. Ik zou hier zo weer naar toe gaan!

Vreselijke camping, NOOIT MEER!!

Alf
3-8-2016

Op de terugweg van Z-Frankrijk hier een nacht gestaan, speciaal gevraagd om een rustig plekje, diverse keren, en we worden naast een toiletgebouw, kruispunt en tafeltennis tafel geplaats. Op de kaart aangewezen en gevraagd of dit wel rustig is.... nee hoor geen probleem, rustigste plekje van de camping, en wat een herrie, schreeuwende kinderen, schreeuwende ouders, autos, afwas en weet ik wat. Ellende! de plek was vies, en heel beschadigd door banden sporen, opgedroogde modder, grote kuilen. Heel klein (voor 1 nacht net te doen) en helemaal ingebouwd. Camping is donker, veel hoge bomen, toiletten waren vies, douche was stuk (zelf de kop vasthouden). Restaurant en zwembad niet gezien. en dat alles voor 50 euro per nacht. Wij hebben nog NOOIT op zo'n beroerde camping gestaan, en dat voor dat geld. NOOIT MEER!

Huttopia, Responsable E Commerce, 23-2-2017

Beste gast,

Wij betreuren om te lezen dat u niet heeft genoten van uw verblijf op Huttopia Rambouillet deze zomer.

Het lijkt erop dat er inderdaad een fout is gemaakt wanneer u vroeg om een kalme staanplaats en dat u in de buurt van het sanitaire blok werd geplaatst.

In augustus, het hoogseizoen, zetten veel klanten hun plek vast voor. Hier betaalt men ook extra voor. Weet dat wij zoveel mogelijk proberen om aan de wens van de klant te voldoen.

Met vriendelijke groet,

top!

woem
2-8-2016

Het was erg fijn in onze cahutte. Mooie omgeving en leuke plek.

Suzanne
26-7-2016

Hele leuke camping en restaurant. Natuurzwembad is ook top

Gereisd Anders in juli 2016