Zoover

7,4

Geen aanrader.

C.k.
29-9-2019

Verouderd hotel: veel mankementen. Oa: liften die niet werken. Baby bed waarvan 1 wiel ontbrak en een spijker uitstak. Niet werkende airco in de kamer. Na zeuren ( volgens de receptie was het gemaakt, maar even meelopen doen ze niet) nieuwe kamer gekregen: spoelknop wc kapot.

All-in is: ontbijt, lunch, diner en drinken. Snacks niet.

Personeel is over het algemeen zeer vriendelijk. Excursies via het hotel zijn niet aan te raden. Bij ons werd gezegd dat de boot airco had en Paradise eiland schaduw had. Het was allemaal ' no problem for the baby madame!'. Nou, geen airco en geen schaduw dus.. Sommigen hadden een video gekocht van het snorkelen een kregen een slechte kwaliteit video van een andere groep. Voor 20 euro.. oplichting.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Geweldig komen snel terug

T
28-9-2019

Super hotel, en heel groot. Strand is erg ondiep loop er niet te ver in. Maar pak de aqua bus die je naar de pier brengt of loop naar het einde vd pier! Neem 2 euro mee huur een masker om te snorkelen super mooi!! Eten is middelmatig

Gereisd Met partner in september 2019

Kan beter voor hetzelfde geld.

Kathy
26-9-2019

Badkamer was echt aan vernieuwing toe. Plafond tegels lagen los met spleten. Glas van douche was onderaan zwart.

Het was een kamer voor 3 volwassenen. Echter moest er een met matras op grond.

Minibar werd niet dagelijks bijgevuld.

Handdoeken een keer zelf moeten gaan halen.

Laat niets op een gelijkvloers terras staan. Zelfs badslippers nemen ze mee.

Personeel is vriendelijk tot op een bepaalde hoogte.

Vb. Ik neem dessertborden voor op terras krijg ik de vraag wat ga je daarmee doen? Nogal kort. Als ik vraag waarom stellen ze de vraagt Korter terug. Zolang je fooien geef wordt je verzorgt. Een dag geen fooi en vergeet het maar.

Gereisd Met partner in september 2019

Heerlijk resort, vriendelijk pesoneel, eten matig

Mark en familie
24-9-2019

De kamers en het complex zijn op z'n Egyptisch wat betreft de afwerking, maar het was er schoon. De poolbar waren ze na onze eerste week helaas aan het verbouwen (daar zaten we elke dag). Het personeel is echt vriendelijk en behulpzaam. Het handdoeken leggen vond ik reuze meevallen. En met een beetje vriendelijkheid en wat fooi wil het personeel echt alles voor je doen.

Bij de restaurants kun je prima eten (Mongolisch, Mexicaans, Italiaans) ik vond wel dat het eten bij de lopende buffetten veel beter kan. We zijn namelijk hierna direct door geweest naar ander hotel en daar was het eten vele malen beter, maar door de rest daarentegen heeft Titanic wel de slag gewonnen bij ons.

Voor de glijbanen moet je een beetje aardig zijn en zeuren bij de captain van de zwembaden en dan mogen ook de kleintjes (dochter 4 en zoontje 3) bijna overal in (zoals we dat gewend zijn in Nederland).

Kortom bij twijfel; GEWOON DOEN!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Arlette
10-9-2019

Top hotel,vriendelijk personeel,lekker eten,geweldige accomodatie.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Geweldig!!

Cindy
3-9-2019

Echt een aanrader! Wij zijn hier 2 weken geweest. Familiekamer was perfect! Minibar elke dag aangevuld. Personeel wat hard werkt en ze doen echt alles voor je. Het eten is goed te doen hoor ja eentonig, maar dat is een kwestie van aanpassen je bent in een ander land. Aquapark geweldig!! Elke dag bedjes en had je geen bedje gingen ze het voor je halen. Ik kan niks negatiefs zeggen over dit resort. De shows zijn echt slecht voor zo'n resort. Snorkelen bij de pier ook leuk. Wij hebben genoten en gaan volgend jaar zeker terug naar Egypte😀

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Geweldig

Marco
29-7-2019

Was geweldig! Zeer luxe. Boek je trips bij het hotel zelf, touroperator is zeker 25% duurder. Jammer dat iedereen om 7 uur ochtend al handdoekje gaat leggen!😡😡 oplossing: regel voor een fooi met de lifeguard je bedjes. Kan je uitslapen en heb je de beste bedden voor 1 euro per dag.

Personeel perfect! Je kan OVERAL onbeperkt eten, zonder reservering, ondanks wat ze bij een reisbureau zeggen.

En je kan onbeperkt gebruik mat van Titanic palace!!! Ook de zwembaden.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Leuk hotel voor een keer, geen tweede keer

Antoinette
30-6-2019

Voordelen:

*zeer vriendelijk personeel, doen alles voor je, niet eens op fooi uit (was ons gevoel, wel gegeven aan het eind van de week)

*alles wordt goed onderhouden

*mooi aangelegde tuinen

*constant zie je werk aan verbeteringen (ouder hotel)

*kamers netjes, goed bed

*leuk aquapark

*schone wc's en aparte kleedruimtes bij het zwembad

Nadelen:

*eten was niet super top, wel te doen

*zwembad wordt in de ochtend schoongemaakt, wij zijn vroeg op en willen graag bij hitte zsm verkoeling zoeken, meestal tot 9u / 9.30u was er iemand in de weer om het schoon te maken, je mocht dan niet in het water! In andere hotels gebeurd dit normaal 's avonds, zodat gasten hier geen hinder van hebben

*avondshows vonden wij van lage kwaliteit.

*erg ruw strand met heel lang maximaal enkel-diep water

*wij misten een middagsnackje (in Turkije worden bv lekkere wafels, elke middag vers gebakken)

*weinig variatie in fruitaanbod

Gereisd Met partner in juni 2019

Zeker voor herhaling vatbaar. Heel goed.

Eric
29-6-2019

Met angst en beven het vliegtuig in, want wat lazen wij aan slechte reviews: vieze kamers, smerig eten, vies en gebruikend personeel, rauw vlees, troebele en vieze zwembaden enz enz. Het vliegtuig had de hele vlucht last van turbulentie door onze angst.

En toen kwamen we op het complex en na een verblijf van 3 weken, hebben we alle negatieve punten eens goed bekeken en schamen we ons bijna dat we Hollanders zijn met deze commentaren.

Wat een schitterend complex. Tientallen tuinmannen die al het groen keurig onderhouden, zwembaden superschoon en er kan wel eens een blaadje in waaien ja, personeel van receptie tot bordenwasser supervriendelijk en netjes gekleedt, nette voor Egyptische begrippen kamers, eten zeer goed te doen ( ook het hele management eet van dezelfde buffetten!), maar smaken kunnen nu eenmaal verschillen.

Al met al een superverblijf hier gehad en zeker voor herhaling.

6e maal Egypte trouwens, Internet ook goed

Het viel ons tegen.

Fam horrik
25-6-2019

Ik en mijn vriend zijn hier begin Juni 11 dagen geweest. Toen wij aankwamen oogde het allemaal prachtig. De lobby is super mooi en schoon. Wij moesten daarna 10 minuten lopen naar onze kamer (wat nogal ver is in 35 graden). De kamer opzich was groot en schoon dus daar hebben wij geen klachten over. De koelkast deed het niet dus hebben om een andere gevraagt. Die werd gebracht en deed het ook niet dus hebben wij dat maar zo gelaten. Het eten hier is echt verschrikkelijk als je geen groente lust. Hier gooien ze je dood met groente en rijst. Weinig variatie en je kan nergens een flesje water krijgen. Ontbijt is helemaal vresekijk. Oud hard brood zonder beleg. Personeel vriendelijk maar zeer opdringerig. Dat wordt met de dag irritanter. Animatie team voor de kids is er hier niet. In de avond is hier ook heel weinig te beleven. Je ziet ook echt iedereen om 21:00 al naar de kamer gaan...