Zoover
Camping Le Parc de Paris

Camping Le Parc de Paris

8,4

Super camping voor een bezoek aan Disney

Chieda,
2-4-2018

Goed: alles was schoon,, 18 min van disney. 30 min vanaf centrum Parijs. Alles was eigenlijk makkelijk en snel geregeld voor een hele mooie prijs. We waren met 2 kinderen van 6 en 10 en 3 volwassen. T was echt geweldig! Zeker een aanrader als je een trip naar disney en parijs wil.

Eigenlijk waren er geen minpunten

Geen gebruik gemaakt van het restaurant en van de openbare sanitair.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

walgelijk

Nibbelink en Schoemaker
23-4-2016

Vanuit de camping is het 10 minuutjes rijden naar het treinstation dat je naar het centrum van Parijs brengt. Ook de stad Provence is zeker een aanrader. de camping zelf heb ik weinig tot geen goede woorden voor. Sanitair is ronduit slecht. kapotte wc's mensen die geen moeite doen om het wc gebouw schoon te houden, poep op de wc bril etc. Op onze aankomstdag in het tentje vooraan snel wat te eten gehaald. De patat was rauw en de merquez (worstjes) waren pikzwart en verkoold. wel een ideale service om broodjes voor de volgende morgen te bestellen. we hebben een rondje op het park gelopen en er lopen een en al polen en zwerfkatten.

Op het park zelf is er weinig vermaak en ook Villevaude is spookachtig stil. voor ons geen 2e keer. Bij de receptie zitten wel mensen die je echt willen helpen. Zo hebben ze ons geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe campeerplek. Er is veel informatie te vinden over uitstapjes en denken met je mee als het gaat om bezieswaardigheden.

Vies en desolaat

Annelies
27-10-2015

Na betaling van een behoorlijk bedrag naar onze campingplaats gereden. Na installatie het toilet bezocht. 1 was gesloten en de andere buitengewoon vies! ontlasting aan de muren en in de pot en bijhorende dode muggen. De vermelding op de deur: voor uw veiligheid gesloten van 21u-9u. was ook niet echt geruststellend. Geen supermarkt, geen restaurant en de feestzaal werd gebruikt voor een mariage (garantie voor de hele nacht herrie).

Heel slecht

Kim
25-9-2015

Wij zijn er twee nachten geweest voor een bezoek aan Disneyland. Het sanitair was echt goor, er was volgens de afteken lijsten al vijf dagen niet schoongemaakt en dat was echt te zien. Na een dagje Disneyland zijn we onder de douche gestapt bij de camperplaats van Disneyland, wat een zeer goed alternatief is voor deze camping. Dit was maar goed ook want terug op de camping was er geen water meer, met alle gevolgen van dien (niet door kunnen spoelen van het toilet). Tevens gaf de camping mij een zeer onveilig gevoel, ik werd erg nagestaard door de werkmannen. We zijn met gierende banden weggegaan en bij het eerste benzinestation naar het toilet gegaan.

Prima locatie bij Parijs en Disney

Bianca Rodenburg
18-7-2015

Voor een korte trip om Parijs en/of Disney te bezoeken heeft deze camping een goede locatie. De camping zelf is niet bijzonder. Caravan (wij hadden type Bastille) was prima. Goede bedden, prima douche en airco! Dat was voor ons ook het belangrijkste. Camping zelf is wat troosteloos. Er is een speeltuin voor kinderen. Personeel aan receptie is behulpzaam.

Alleen voor hooguit één nacht en dan gauw weg!

Hannie
7-8-2014

Zoekende in een campinggids naar een overnachting bij Parijs en op dit park terecht gekomen. Met het inchecken stonden we naast een mierenhoop van werklui die net van het werk terugkwamen. Huh, dit is toch een camping? Nou nee...voor 90 % is dit park ingedeeld met huisjes, bungalows en tenten en wordt bewoond door arbeiders die waarschijnlijk in de buurt werken. Nog een klein deel is gereserveerd om je caravan of tent neer te zetten. Voor één nacht prima. Verder goed sanitair wat tijdens ons verblijf gewoon werd schoongemaakt. Eetgelegenheid keuze uit 1 menu. Daarom maar bij een groot winkelcentra vlakbij wat gegeten. Verder prima overnachting gehad zonder kabaal of wat dan ook. Maar om hier nou weer naar toe te gaan? Nee, dit geeft je echt geen vakantie gevoel.....En de prijs? Veel te veel voor wat je krijgt....jammer....

foutje

Robin
28-7-2014

op de terugweg wilde we nog een dagje parc Asterix doen, dus camping uitgezocht in de buurt. Ik had even zover moeten checken. Alles is waar: vies, geen faciliteiten, dronken polen en portugezen. We hebben de 2e (vooruitbetaalde) nacht maar laten zitten en zijn na Asterix niet meer terug gegaan. Gaf een onprettig en onveilig gevoel daar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Kamperen hooguit voor een paar nachten.

D. Tietjens
28-9-2013

Op de terugweg van het zuiden nog een tussenstop nabij Parijs. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. (meertalig)

Camping ligt op een goed bereikbare plaats in de nabijheid van de snelweg en ruim voldoende winkelgelegenheid.

Meer dan 90% van de opp is in gebruik als permanent verblijf voor een grote diversiteit aan (gast) arbeiders. Op de aan ons toegewezen plaats leverde dit niet tot overlast.

We stonden op een ruime schaduwrijke plaats.

Echter het sanitair is bijna een verhaal op zich. Het vreemde is dat het niet versleten is maar vooral slecht onderhouden en zeer vies.

Kortom geen aanrader.

beste camping bij parijs

rene vd meijden
31-12-2012

Met kerst 6 nachten op deze camping gestaan en voor franse begrippen een goede camping.

We waren de hele dag in disney en na het vuurwek om 22 uur in 15 min weer op de camping.

Pasje voor de lezer en in zijn vrij de camping op.

De plekken zijn prima voor de caravan maar je moet wel weten hoe je hem waterpas moet zetten

Het bos is vlakbij dus daar kan je prima met je hond lopen.

Een goeie tip is de kaart van de best deal 19 euro per nacht

Incluis electra per nacht.

De douches zijn heerlijk en wees nu eerlijk op welke camping is de douche en het toilet in een ander gebouw?

Het is en blijft camperen.

Als je de camping opkomt is het eerste gedeelte links mooi voor caravans en tenten.

Wij hebben een heerlijke week gehad en gaan er zeker nog een keer terugkomen.

Nog een tip de weg vanuit disney is 5 km korter via het ESSO tankstation , ook voor het milieu!!

Groeten Fam vd meijden,Waddinxveen

prima verblijf voor een vakantie in Parijs

hanneke van den berg
26-8-2012

Wij zijn een week hier geweest in een stacaravan. De stacaravan was eenvoudig maar doeltreffend. Het personeel was vriendelijk. Het RER station was 10 minuten rijden vanaf de camping en vandaaruit kon je in een half uur in Parijs zijn. s'Avonds lekker weer in de frisse buitenlucht en in de rust.

Er was een speelplaats voor de kinderen. Wij vonden het erg rustig.

Kortom wij vonden het een prima plek om van hieruit Parijs te bekijken.

Niets dan goeds over deze camping.