Zoover

8,7

Geweldig hotel

Dettie Scholten
15-4-2018

Hotel Fron ligt midden in het centrum , het is er schoon , leuk ingericht en de service is top . Wij vonden het een heerlijk hotel waar we zeker de volgende keer weer zouden boeken!! Geen negatieve dingen kunnen ontdekken .

Gereisd Met vrienden in februari 2018

prima korte vakantie in een prima hotel

herman
11-3-2017

een pracht eiland en we hadden het prima naar ons zin ook in het hotel. leuk geborreld en een goed ontbijt elke dag

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2017

Prima centraal hotel

familie
6-3-2016

Prettig hotel dat heel centraal midden in de "hoofdstraat" is gelegen. Wij hadden een appartement met keuken en aparte slaapkamer en een gewone 2 persoonskamer met keuken. Wij waren hier van zondag t/m vrijdag en er is veel aangename reuring. Op vrijdag en zaterdag zal het wellicht veel drukker zijn. Sommige hotels liggen wat afgelegen in Reykjavik. Dit hotel vonden wij perfect liggen, alles is te voet te doen.

Prima hotel met centrale ligging

Anne
3-10-2015

Voor een citytrip of verblijf aan het einde van je rondreis is dit een prima hotel. Het ligt heel centraal in de hoofdwinkelstraat van Reykjavik met veel restaurantjes en een busstation in de directe omgeving. De kamer was ruim en comfortabel, alleen hadden wij een kamer aan de achterkant van het hotel met "uitzicht" op een ander gebouw, wat het erg donker maakte. Had wel het voordeel, dat het er zeer rustig was en wij niets van de straat hoorden. Vergeleken met de uitgebreide ontbijtbuffetten tijdens de rondreis was het buffet hier wat minder uitgebreid, maar wel in orde.

Prachtige ligging.

Twan
14-9-2014

Wij zijn hier in December geweest, en hadden een upgrade naar een kamer met keuken! De ligging van het hotel is prima midden in het centrum. Wij zijn niet veel in onze kamer geweest want je hebt hier prachtige excursies zoals de Blue Lagoon, prachtige watervallen en de Geysers het is net winterwonderland. Het ontbijt is goed niet erg uitgebreid maar gewoon genoeg. Je kunt er ook prima avondeten voor een redelijke prijs.

Leuk stadshotels, leuke kamers ontbijt minder

Samantha
14-1-2014

Het hotel ligt midden in het centrum waardoor je makkelijk op pad kunt gaan. Hotel kamers zijn goed genoeg voor 2 personen en schoon. Het ontbijt is iets minder. Het is een standaard ontbijtje maar al bij al een goede accomodatie.

Gereisd Met partner in januari 2012

Service geen bezwaar

Eivogel
12-9-2013

Een fijn hotel met als kers op de taart fijn personeel. Het hotel ligt op een prima locatie in de stad, aan een winkelstraat. Het personeel spreekt goed engels en service is geen bezwaar. Het restaurant heeft een goede kok, en de koffie is heerlijk (in heel IJsland trouwens, behalve in wegrestaurants), het ontbijt is simpel (jam, kaas, bruin- en witbrood, vleeswaren, thee koffie, melk en sap) maar er is voldoende. De kamer was wat ons betreft goed en vooral schoon, maar wees niet verbaast dat als je warm water gebruikt er een vleug rotte eieren lucht (zwavel) mee komt uit de kraan, dat is in heel IJsland normaal.

Fijn comfortabel hotel met een goede ligging

Edwin
27-6-2013

Het hotel ligt in de winkelstraat van Reykjavik, een prima centrale ligging. Kamers zijn ruim en nauwelijks gehorig. De suite die wij hadden was van alle gemakken voorzien, een jacuzzi, keuken met kookplaten en magnetron. Het ontbijt is prima, genoeg keus. Wifi werkt over het algemeen goed maar verliest af en toe de verbinding. De menukaart voor het avondeten was gevarieerd en lekker!

Zo moet een hotel zijn!.

Myrthe
23-5-2013

Goed 3 sterrenhotel waar ik zeker terug kom als ik weer naar Ijsland ga.

De kamer was ruim en schoon en de receptioniste was erg vriendelijk,

wij hadden zelfs een keukentje met fornuis op onze kamer.

Gereisd Met partner in oktober 2011

de ideale plek om ijsland te verkennen

brepolltravel
14-10-2012

a locatie midden in het centrum, tussen leuke restaurants en winkeltjes in

Gereisd Met partner in oktober 2012