Zoover

6,3

Na 1 nacht vertrokken

Jacoline
10-9-2012

Wij hadden voor een week geboekt, maar zijn na 1 nacht al teleurgesteld vertrokken uit ons appartement in Castello di Montegonzi. Om te beginnen, is de weg ernaar toe verschrikkelijk slecht (smal, ongeasfalteerd, diepe kuilen en geheel onverlicht). Ons appartement (La Tinnaia) was met oude materialen ingericht, die bijna allemaal kapot waren of provisorisch hersteld. Het bed in de slaapkamer was zeer slecht en het sofabed in de woonkamer kapot. Het complex maakte in het algemeen een slecht onderhouden indruk. Wij zijn na 1 nacht vertrokken om ons geluk elders te beproeven. Volgens de eigenaar had hij "slechts eenmaal per jaar klachten en toevallig kwamen die dit keer van ons". Als klant werden wij dus niet bepaald serieus genomen. Onnodig te zeggen dat wij dit complex aan niemand aanraden.

mooie ligging maar een verschrikkelijke weg

rebecca
22-6-2012

We hebben hier 14 dagen overnacht. Het uitzicht en de ligging vanuit de appartementen is echt prachtig , super mooi en het zwembad heerlijk rustig. De app. zijn oud ingericht, op z'n italiaans zullen we maar zeggen, maar wel schoon ! Het grote nadeel van deze app. is de weg er naar toe. Het complex is moeilijk te vinden. er zijn twee wegen naar de app. één weg is echter onbegaanbaar !!! er staat ook een bord voor de weg , dat je hier niet in moet gaan ( ondanks dat de tom tom het aangeeft) maar er zijn blijkbaar mensen die hier toch inrijden. De andere weg is er echter niet heel veel beter aan toe. (zie foto's). Ook is er bijna geen verlichting s'avonds . Kortom de app. zelf waren prachtig maar door de weg zouden we hier niet nog eens naar toe gaan.

Idyllische plek, ideaal voor romantische zielen

François Breye
30-8-2011

Als je " a room with a view "zoekt moet je hiernaartoe! Fantastische uitzichten, je moet er wel een hobbelige weg over met de auto van 2.5 km, maar het loont echt de moeite.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Afgelegen, maar netjes complex

Natasja
2-7-2009

Dit complex ligt ver van de bewoonde wereld, boven op een heuvel. U moet via een 2 kilometer lange onverharde weg naar deze locatie en 's avonds is er geen verlichting. De appartementen zijn klein en eenvoudig. Het complex wordt onderhouden door Nisanto, een vriendelijke Italiaanse jongen. Je kunt via een steil pad naar het dorp Greve lopen. Dit is zo'n 20 minuten naar beneden en 35 minuten omhoog. Voor kinderen is er niets. Als u van rust houdt en niet van hieruit iedere dag uitstapjes gaat maken, is het okee.