Zoover

Prima appartementen

Sabine
18-9-2012
  • Onderkomen8

Mooi gerenoveerde appartementen. Bij aankomst was ook alles netjes gepoetst. Ruime badkamer en grote koelkast met vriesvak. Wij hadden een 4 pers. app. geboekt voor 2 en dit was ruim genoeg. Wel jammer : keuze uit stapelbed of slaapbank in de living. Mooie groene en goed onderhouden tuin. Wij gaan zeker nog eens terug, veel waar voor je geld.

mooie appartementen

nicolette
1-8-2011
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7

vallon du roy licht op loopafstand van het strand (wat aan de cote d'azur in het hoogseizoen een pluspunt is) er loopt een klein paadje direct vanuit het park naar het strand.

het park is ruim opgezet en alle appartementen met mooi ruime balkons hebben vrij uitzicht op het zwembad (koud) of het speelveld, er zijn twee gratis tennisbanen een jeu de boules baan en een speelveld.

Wij 2 volw en 2 kinderen verbleven in een 7 pers appartement wat prima was ( net opgeknapt en gemoderniseerd) ,voor 7 pers. echter aan de krappe kant.

Sanary is een schattig plaatsje met een leuke haven, Bandol is wat moderner met een drukke boulevard.

Het strand bij het app is niet groot en behoorlijk druk er zit wel een strandtent.