Zoover

H.Boekweit
17-5-2015
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Leuk park, goed en verwarmd zwembad, personeel erg vriendelijk en behulpzaam, spreken weinig Engels, maar samen kom je er uiteindelijk wel uit. Buiten zijde villa's zien er erg gedateerd uit, klein en grauw. Interieur is van deze tijd maar je voelt je opgesloten omdat er alleen maar 1 toegangsdeur was en alleen in de badkamer 1 raam.

Goede Faciliteiten

v. van vliet
16-1-2010
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Het is een mooi rustig park. Met huisjes bijna direct aan het strand. De huisjes zijn inderdaad wat klein en het zijn een soort mobil homes maar dan van beton. Het was er schoon en dat is belangrijk. De badkamer was goed en het bed was ook groot genoeg. Wij zijn lang en dat vinden we altijd belangrijk. Voor onze baby hadden we een goed kinderbed gekregen zonder extra kosten. De faciliteiten zijn top. Er is een mooi verwarmd zwembad waar je heerlijke baantjes kunt trekken. Bij het zwembad is een omkleedruimte. Het strand wordt dagelijks schoon gemaakt en je hebt je eigen ligstoelen, ligbed en parasol. Wij vonden het een heel mooi park. In het naseizoen betaal je ook veel minder dan in het hoogseizoen en dan is de prijs kwaliteit verhouding wel ok.

nooit meer

marja
26-8-2009
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

nooit meer voor ons. ook wij schrokken ons suf toen we na een heerlijke week midden in toscane hier aankwamen. 2300 euro voor 1 week om in een betonnen bunker te zitten. park wel prima onderhouden en mooi qua opzet. direct aan zee zeker voordeel maar het massale, aanwezigheid van uitgebreid animatieprogramma en de overlast van muziek in de avond en het echt super toeristische niet authentieke san vincenzo zorgt er bij ons voor dat we dit park niet aanbevelen.

Kinderen kunnen absoluut hun eigen gang hier gaan vonden het zelf toch ook te massaal en moeilijk contact leggen met andere vooral zwitserse en italiaanse kinderen.

prijzig maar toch goed!

Betty
23-8-2009
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

Het park is geweldig gelegen aan zee, is zeer goed onderhouden en heeft vele faciliteiten zoals eigen plek op het strand, mooi zwembad, animatie als je dat wil, verschillende eetgelegenheden varierend in prijs maar altijd goed. Villa's zijn klein, en enigzins gedateerd maar wel schoon. ook bij langer verblijf dan 7 dagen een tussentijdse schoonmaak en schoon , linnengoed.

Wij hebben erg genoten van onze vakantie en overwegen volgend jaar terug te gaan. de villa was wel klein maar je bent er toch maar heel weinig. en zoals gezegd zijn de overige faciliteiten en het park erg goed.

Veel te duur voor zo'n hok

Eline
21-8-2009

Net terug van 2 wkn RDE. Wat schrokken wij toen we aankwamen! Zoveel geld (€ 4500,-)voor zo'n oud en klein hok. Wel schoon, mooi tussen de bomen en direct aan zee met je eigen bed, stoelen en parasol. Geen gezeur met handdoeken leggen. Zwembad mooi, rustig tussen 12 en 3 uur. 1 week met 2 handdoeken!! Zelf meenemen dus.Naastgelegen beachclub Mariva is super! Goed eten, chique. Eens maar nooit meer voor ons.

Let op ! de "villa"is een veredelde stacaravan!

paula
17-8-2009
  • Activiteiten6
  • Onderkomen4

Dit park is heerlijk rustig, groen, goed onderhouden en de ligging aan zee is uniek. Maar... let op! Wie in het hoogseizoen een godsvermogen betaalt voor een "villa aan zee"krijgt tranen in de ogen bij de betonbunker met een minimale gedateerde inrichting een heel weinig ruimte. Omgeving prima, huis gewoon veel te duur voor wat je krijgt. Voor mensen die een beetje op luxe gesteld zijn: niet doen!

2008

heerlijke villa`s onder de luuwte van de bomen

rene duiker
10-8-2008
  • Onderkomen8

we zijn met de familie 1 week op dit park geweest.

de huisjes liggen heerlijk verscholen in het bos op maximaal 200 meter van zee.

ieder huisje heeft zijn eigen parasol en stoelen op het strand dus nooit zoeken naar een plekje.

wij gingen na het strand nog even zwemmen in het mooie zwembad.

vriendelijk personeel,aanrader is om lekker te ontbijten in het restaurant.

het strand is ook prachtig en de zee loopt heel geleidelijk af wat wel fijn is met kinderen.

zou er zo weer naar toe gaan

Uitstekend park! Aanrader

HEdy
1-8-2008

Wij waren hier in juli en het was hoogseizoen, toch had je niet dat gevoel. Aan het strand heb je je eigen ligstoelen en parasol en bij het (mooie) zwembad was er ook altijd voldoende plaats, zeker als je er rond 12 uur komt. Heel mooi en verzorgd park met vriendelijk personeel en vermaak als je dat wilt. 85% van de bezetting waren Italianen, verder Zwitsers, Fransen, Duitsers en enkele NL. Echt een aanrader. Huisjes zijn prima, men komt 1x in de week langs om schoon te maken en jij krijgt (veel)schoon beddegoed en handdoeken. Al met al luxe uitstraling, het is ook niet goedkoop, maar zeker het geld waard!