Zoover

8,5

Absolute aanrader!

Jelle
23-8-2019

Heerlijk verblijf gehad in Osimar hotel! De ligging is prima op 10 minuten loopafstand en op twee stops verwijderd van het centrale station in Rome. De kamer was luxe en brandschoon, medewerkers zijn zeer vriendelijk en spreken prima Engels. Het ontbijt was prima, ook al is het aanbod enigszins beperkt (een gegeven van een klein hotel).

Onze verwachtingen zijn overtroffen en het hotel is dan ook een absolute aanrader!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Super!

Hermi
13-11-2018

Super voor onze citytrip. Prima kamer, heerlijk ontbijt, rustige ligging in een buurt waar je rustig s'avonds laat nog over straat kan en op 10 min. loopafstand van de metro. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Super hotel

Gerty Rothkrans
1-3-2017

Hotel Osimar is een super hotel. Vriendelijk personeel. Doen zich alle moeite en spreken perfect Engels . Schone kamers en iedere dag voldoende handdoeken. Met het openbaar vervoer kom je gemakkelijk in Rome stad. Neem bus 61 of 62 en je bent midden in het centrum . Tickets verkrijgbaar in het hotel. Wij zouden een volgende keer hier zeker teruggaan.

Lekker hotel eenvoudig maar brandschoon.

Ruud
18-9-2016

Altijd schonen handdoeken schone kamers,prima receptie mensen zonder meer aan te raden. Goed ontbijt markeert echt niets aan.Aanteraden.

Gereisd Met partner in september 2016

Prima naar ons zin gehad

Fam. de Groot
2-9-2016

Een verlaat kado van onze kinderen: 4 dagen Rome. Hotel was op loopafstand van station Tiburtina, net buiten het centrum. Station ligt in directe verbinding met Fiumicino Airport. Prima service, simpel maar goed ontbijt en schone kamers met douche. Hotel ligt midden in een rustige woonwijk met restaurants vlakbij (ga eten bij MomArt, niet alleen voor het buffet, wel reserveren). Metro ligt wat verder (Bologna) maar bussen rijden overal. Binnen een kwartier ben je bij je attracties. Personeel reuze vriendelijk en behulpzaam. Aanrader!!

prima hotelletje

okin issig
21-4-2016

Simpel en prima hotel. Prima geslapen, schone kamer en badkamer. Gezellige gastheren, enkelt het ontbijt laat iets aan te wensen iver

Gereisd Met vrienden in januari 2016

aanrader

Ilse
15-4-2016

Gelegen in een prettige wijk, dicht bij bus- en metroverbinding naar de stad. Het hotel is gerieflijk. Niks op aan te merken, behalve dat de kamers wat gehorig zijn. De receptionist/ eigenaar van het hotel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Bij een volgend bezoek aan Rome keren we hier zeker terug.

In de omgeving van het hotel zijn een aantal leuke restaurants en bars. Pizzeria Novecento is zeker een aanrader. Heerlijke pasta's en secundi. De eigenaar is goedlachs, spreekt goed Engels en doet er alles aan om het zijn gasten naar de zin te maken. Ook MomArt is goed en trekt veel locals, voornamelijk voor het geweldig uitgebreide buffet.

Gewoon goed.

Eric
1-2-2016

Wij hadden een ruime kamer met goed sanitair in het bijgebouw. Hotel is rustig gelegen. In de omgeving veel transportmogelijkheden naar het centrum van Rome.

Gereisd Met partner in november 2015

Een aanrader

J. van den Hil
30-11-2015

Niet al te groot maar knus hotel dat buiten het centrum ligt maar op loopafstand van station Tiburtina. Rustige en veilige buurt. Dicht bij metroverbinding. Kamers zijn groot genoeg om er enkele nachten door te brengen. Prima douche en doucheruimte. Uitstekende bedden. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel dat goed Engels spreekt. Lekker ontbijt, gevulde croissants, broodjes en dergelijke. Voldoende zoet en hartig beleg. Lekkere koffie. Prima prijs/ kwaliteitverhouding. Een aanrader.

dit nooit meer

m.kooger
8-3-2014

Zeer veel lawaai, donkere schimmel in de douche, toilet doorspoel problemen, gebroken spiegel. Ontbijt was zeer karig. Ook geen fruit aanwezig, brood was droog. Het personeel was vriendelijk. Al met al; dit heb ik nog nooit meegemaakt in een hotel.

Gereisd Met partner in maart 2014