Zoover

7,1

Voor ons geen herhaling

Fam Visser
1-9-2019

Het plaatsje Kato Gouves stelt niet veel voor. Veel leegstand en onafgebouwde panden.

Niet veel te beleven in dit dorpje.

Weinig hotels

Geen uitgaanscentrum of boulevard.

Zou hier niet naar toe reizen als je geen huurauto hebt voor vakantie periode.

HOTEL Lavris prima verblijf

Rustig en familiair. Goede keuken en alles schoon en vriendelijk personeel. Wel wat weinig personeel in bediening.

Animatie was klein team maar deden hun best..

Zwembaden prima met bediening aan bedjes.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Fantastisch hotel

Anneke
17-8-2014

Hotel Lavris is een fantastisch hotel, mooie kamers, all inclusive heeft ruime keuze, voor elk wat wils, ruimte om zwembad voldoende, vriendelijk personeel , goede service.

Dorpje op zo'n 300 m afstand is klein: 1 winkelstraatje, maar wel gezellig, afstand naar t strand ( ongeveer 600 m) vonden wij te ver om te lopen met temperaturen van 30-32", maar dat is persoonlijk.

goed hotel wanneer je niet van strand houd

Brenda
1-11-2011

het hotel is netjes en schoon kamers in gerenoveerde deel zien er netjes en verzorgd uit de ligging is minder je moet een eind lopen voor het strand personeel is super petros en afrodite twee toppers aan de poolbar vrolijk vriendelijk en gezellig ze helpen je met alles.bij de receptie zijn ze vriendelijk en helpen je ook goed altans de overdag de meneer de avond wat minder

bediening in het restaurant is ook top alleen het eten is lauw zo als in heel griekenland en weinig variatie.

hebben er 2x 3 dagen gezeten en hebben eenhele leuke tijd gehad ondanks de laatste weken van het seizoen

Onder de maat

de Bruijn
31-10-2011

Vriendelijke mensen aan de receptie. Kamers schoon en netjes, bedden hard. Geen kamers voor niet-rokers, dus gordijnen ruiken naar asbak. Zwembaden goed. Fitnesskamer erg vuil, veel toestellen kapot. De alcoholvrije drankjes zijn gemaakt van kraanwater met colapoeder, sinaspoeder, etc., ook de "sapjes". De smaak is erg chemisch door de chloor. Het eten was niet geweldig, helaas: niet Grieks, weinig afwisseling, nooit echt warm. Animatiejuffrouw deed niets, was duidelijk aan het afbouwen. Niet voor herhaling vatbaar. Jammer.

Geen 4 sterren..Nooit meer terug.

Rob
3-8-2011

Lavris is geen 4 sterren,ondanks renovatie.

Personeel in restaurant is goed en vriendelijk.Het personeel aan de receptie niet,zij zijn absoluut niet klantgericht.All.incl. snacks zijn beperkt en koud.

Bar 's avonds betkent in de rij staan.

Kamers zijn schoon op de gebruikelijke schimmelvorming in badkamers na.

Eten is van bedenkelijke kwaliteit,vaak koud en steeds weer hetzelfde.

Ligging van hotel is niet mooi.

Het dorp Kato Gouves is net een oorlogsgebied..veel rotzooi en troep en zeer veel leegstand.Niet e vergelijken met bijv. Chersonissos.

Alles was echt waardeloos

ibrahim
4-3-2011

Eerste dag: Drie verschillende kamers gekregen( 2 hadden geen airco of was kapot)

Tweede dag: 4e en 5e kamer gekregen!

Allle dagen: het eten was echt waardeloos het was alles behalve vers en/of goed bereid. Geen locale voedsel.

Alle dagen: het personeel incl de manager waren zo onbeschoft als het maar kan.

Totaal: waardeloos

Gereisd Met vrienden in juni 2006

Een leuke plek

Anna Bartol
11-10-2009

Een leuke hotel met wel schone kamers. Het eten was lekker met een ruime keus. Je kunt meerdere menu's samenstellen. Personeel was zeer vriendelijk.

Animatie-jongens probeerden hun best te doen.

Je moet na 23 uur jouw drankjes betalen, maar dat is al van tevoren bekend. Dus wij begrijpen niet waarom mensen klagen. Bovendien die drankjes zijn niet duur.

Wij waren heel tevreden van ons verblijf in dit hotel.

Was erg leuk..

Chrisses de baas
13-6-2009

Wij zijn vorig jaar ook naar Hotel Lavris geweest.

We hebben het erg naar onze zin gehad en er waren heel veel faciliteiten.

Het enige negatieve was dat je om 11 uur s'avonds moest betalen maar dat als je van tevoren in de rij staat je het meestal niet haalde tot 11.

Verder heb ik me wel vermaakt.

Animatieteam was ook erg leuk en betrokken met de toeristen.

Niks mis met deze vakantie zou ik zeggen ;)

Nog een keer

Sabiien
30-12-2008

Het Lavris hotel in griekenland was heerlijk ik mis het nog steeds elke dag ,, zou dr zo weer terug naar toe willen, het animatieteam was geweldig..

Alleen rond 10e moet je niet meer in de rij gaawn staan want dan wil iedereen vlak voor 11e nog ff wat te drinken halen...

Maar voor de rest heerlijk was het er..

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2008

netjes

Cor
24-11-2008

Zelfde ervaring als wij inderdaad 15 dagen betalen en maar 13 dagen eten krijgen

Gereisd Met partner in november 2008